Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zastita mini pci kartice od statickog naelektrisanja sa omni antene.

[es] :: Wireless :: Zastita mini pci kartice od statickog naelektrisanja sa omni antene.

[ Pregleda: 2433 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hepokockica
Student
Novi Sad

Član broj: 238493
Poruke: 1
91.150.92.*



Profil

icon Zastita mini pci kartice od statickog naelektrisanja sa omni antene.04.11.2009. u 18:16 - pre 176 meseci
Poz.

Nedavno sam svoj ADSL nakacio na omni antenu sa mikrotikom, kartica je cm9, medjutim, desilo mi se da je kartica zatupela, u medjuvremenu sam saznao da je od udara groma, jer je antena "otvorena".

Kako sam student i nisam bas pri parama, pa me interesuje, na koji nacin bih mogao da sprecim da mi se isto dogodi i sa drugom karticom, da li se na neki drugi nacin moze zastiti kartica od statickog elektriciteta?

Zamolio bih za konkretne odgovore.

Srdacan Pozdrav.



.....
 
Odgovor na temu

tox master
RS

Moderator
Član broj: 57200
Poruke: 2706
*.teol.net.



+122 Profil

icon Re: Zastita mini pci kartice od statickog naelektrisanja sa omni antene.04.11.2009. u 18:48 - pre 176 meseci
Lightning Surge Protector moze dosta da pomogne kod statickog naelektrisanja ali ipak od direktnog udara groma nema zastite.
Najbolje je koristiti antene kao sto su waweguide zbog same njihove konstrukcije u odnosu na omni,amos...
Negde na forumu je bilo price o tome kako napraviti zastitu u kucnoj radinosti pa potrazi malo.
 
Odgovor na temu

zivanicd
Dejan Zivanic
KLADOVONET ISP
Kladovo

Član broj: 137218
Poruke: 1129
*.cybercity.kladovonet.com.

Sajt: www.kladovo.net


+139 Profil

icon Re: Zastita mini pci kartice od statickog naelektrisanja sa omni antene.09.11.2009. u 18:08 - pre 175 meseci
CM9 zaista skuplja staticki elektricitet.

Da bi zastitio uredjaje obavezno uzemlji stub na koji ti je zakacena antena.