Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Domaining – osnove

[es] :: Hosting :: Domeni :: Domaining – osnove
(TOP topic, by Milan Gligorijevic)
Strane: 1 2

[ Pregleda: 26706 | Odgovora: 28 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

stani-pani
Beograd, Srbija

Član broj: 79167
Poruke: 119
*.dialup.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Domaining – osnove25.08.2008. u 19:17 - pre 189 meseci
Nazvao sam ovaj thread „Domaining – osnove“ zato što sam i ja početnik u ovome, iako se domainingom bavim od 2005. godine. Ovo pišem kako neko drugi ne bi napravio iste greške kao i ja u početku (mada ih i dan danas pravim)...naravno na vama je da odlučite koliko je ova moja pisanija korisna ili ne.