Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako da Delphi programer predje na linux..

[es] :: Linux :: Kako da Delphi programer predje na linux..

[ Pregleda: 4565 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mojeKorIme
BiH

Član broj: 59512
Poruke: 350
195.222.35.*



+1 Profil

icon Kako da Delphi programer predje na linux..13.06.2006. u 06:50 - pre 216 meseci
Pozdrav,
koji je najbezbolniji puta da delphi programer predje na linux i da tamo nastavi svoj posao..
(pokusao sam sa kylixom..problemi sa instalacijom na navijim distribucijama..izumiranje kylixa tako da mi se to ne cini bas kao najbolji put).. instalirao sam SUSE 10.0.. na linuxu sam pocetnik..
hvala svima na pomoci
Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe.
 
Odgovor na temu

codemaster
Dušan Jović
Leskovac/Novi Sad

Član broj: 17387
Poruke: 263
..mtsns-ns.customer.sbb.co.yu.

Sajt: swim.ee


Profil

icon Re: Kako da Delphi programer predje na linux..13.06.2006. u 10:34 - pre 216 meseci
Tako sto ce koristiti taj SuSe, vremeno preci na Gentoo i zavrsiti na FreeBSD-u Sala. Pa jednostavno. Vec si presao.
Sve je ovde.
Ti si sam.
Nemaš ništa.
Prihvati svoj život.
 
Odgovor na temu

Marko_R
Marko Ranđelović
Programer
Niš

Član broj: 3737
Poruke: 575



+4 Profil

icon Re: Kako da Delphi programer predje na linux..13.06.2006. u 17:17 - pre 216 meseci
Čovek očigledno pita koje razvojno okruženje da koristi umesto Dephi. Ja sam u sličnoj dilemi i sve se vrti oko Jave i C++. Ako nije bitno da program bude kompajliran, moguće je rešenje i Python. Najbolje da pogledaš u forumima iz sekcije Programiranje.
 
Odgovor na temu

mojeKorIme
BiH

Član broj: 59512
Poruke: 350
195.222.35.*



+1 Profil

icon Re: Kako da Delphi programer predje na linux..14.06.2006. u 06:46 - pre 216 meseci
Da da ali gdje da razvijam software recimo u C++ /RAD/.. da je logika slicna delphiju i VBu