Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK

[es] :: Udruženje korisnika telekomunikacija :: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK

Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16

[ Pregleda: 47848 | Odgovora: 300 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15860
*.dip.t-dialin.net.



+6395 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK27.04.2006. u 20:24 - pre 159 meseci
Citat:

...je značilo da: "ako su oni tada pogrešno i vanzakonski upotrebili nadmoć nad sistemom (Sloba i Bogoljub)", onda je mala šteta to što je neko to ISPRAVIO ovako pre 5 dana. Kako se neko nekada UKRIVIO, tako neko sad ISPRAVLJA! (makar nogama ili pesnicom!)


Nije problem u tome, Ton_Majstore, vec je problem u tome sto je neko dobio "topuz" da moze tako uvek da 'ispravlja' bez previse konsultacija sa sudskim organima ove zemlje. Mozda je to u slucaju BKTV nekakva "pravda" ali je problem sto se upravo ostavlja ta mogucnost da se to primenjuje i u buduce.

Kao sto rekoh, BKTV ce nestati kao i Bogoljub - ali ce RRA i dalje ostati sa svojim respektabilnim clanstvom i petostranim pravilnikom. Kao sto sam rekao negde na prosloj strani, ako neka nova skupstina bude imala SRS+SPS kao vecinu, i oni izaberu novu RRA - onda ces videti svu lepotu ovog zakona primenjenog na normalne RTV stanice.

Citat:
Mihailo
Naravno, ali ne veruju na reč :o) Moraš da imaš dokaz da je to moguće.
A ako se ne pridržavaju uslova licence uvek mogu da ostanu bez dozvole.


Listajuci onaj njihov papir nisam negde primetio da je u zakonu predvidjeno oduzimanje dozvole na osnovu neispunjavanja finansijskih uslova u konkursu - vec se pominje samo nekakva odrzivost kao preduslov za funkcionisanje ;-)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Mihailo
Mihailo Đorić

Član broj: 1016
Poruke: 2875
*.yubc.net.



Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK27.04.2006. u 20:38 - pre 159 meseci
član 61.
Citat:
8) ako Agencija, nakon sprovedenog postupka u skladu sa ovim zakonom i propisima donetim na osnovu njega, emiteru izrekne meru oduzimanja dozvole za emitovanje programa zbog povrede obaveza emitera ili zbog nepoštovanja uslova predvidjenih dozvolom za emitovanje programa;
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15860
*.dip.t-dialin.net.



+6395 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK27.04.2006. u 20:55 - pre 159 meseci
Predvidjenih dozvolom != predvidjenih obecanjima datim na konkursu ;)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Buum
Goran Dukić
Beograd

Član broj: 1491
Poruke: 981
..njuel-bg.customer.sbb.co.yu.

Sajt: www.linkedin.com/in/goran..


+8 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK27.04.2006. u 22:39 - pre 159 meseci
Veoma sam zadovoljan razvojem situacije, a ključni razlozi su:
1. harmonikaš ostao bez Mobtela i televizije,
2. Koštunica pokazao svoje pravo lice primenom ogoljene sile.



I da dodam još par stvari:

• Mnogi ovde upadaju u zamku braneći BKTV. Pa naravno da ta šugava televizija ne treba da dobije nacionalnu frekvenciju, isto kao što ne bi trebalo da je dobiju ni Pink, ni Košava, ni Avala, ni Happy TV, ni Fokus radio, ni Radio S;

• Naravno da će konkurs biti poništen zbog žalbe RTL-a;

• Naravno da je Nenad Cekić iskompleksirani pajac;

• Naravno da je Srbija još uvek banana republika (© Ivan Dimkovic).


Buum
 
Odgovor na temu

Nenad Vranjanac
nbg

Član broj: 36176
Poruke: 2840
*.ptt.yu.



+3 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 01:27 - pre 159 meseci
@Boom e, bas to.
jedino ne verujem da ce biti ponisten- do sledece smene vlasti

kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.ADSL.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 09:56 - pre 159 meseci
Citat:
VLADIMIR VODINELIĆ, PROFESOR MEDIJSKOG PRAVA

Plaćeni kao Vrhovni sud

Savet je zbog jedne stvari opominjao BK TV, zbog druge upozoravao, a tek zbog treće privremeno oduzeo dozvolu



Vladimir Vodinelić, profesor medijskog prava i dekan pravnog fakulteta Univerziteta „ Union”, tvrdi da je obrazloženje odluke o privremenoj zabrani emitovanja programa BK TV protivzakonito.

– Smeo bih da založim svoja pravnička znanja za tvrdnju da će na sudu ono biti ukinuto. Tu je reč o protivzakonitom aktu koji sadrži nepopravljive nedostatke. U obrazloženju za zabranu piše da je stručna služba RRA utvrdila nepravilnosti, iako za to nije nadležna služba već Savet. Ne postoji opis onoga što se emiteru stavlja na teret. Bilo je potrebno da se precizno naznači da je BK povredila Zakon o radiodifuziji uradivši to i to, tog i tog dana, emitujući određenu emisiju i slično – smatra Vodinelić.

– Kroz ovakvu odluku Savet RRA je pokazao da uopšte ne razume šta je sloboda medija. U odluci piše da je razlog zbog koga se ovoj TV privremeno oduzima pravo na emitovanje taj što je vršila nedopušten pritisak na rad Saveta. Pravo štiti državni organ od uticaja tokom samog postupka, dakle pre nego što se donese odluka, a ne posle.

– Po Ustavu Srbije svakom je zagarantovano pravo da kritikuje rad državnih organa, a Savet RRA je državni organ. Članovi Saveta su javni funkcioneri, a predsednik Saveta je po primanjima izjednačen s predsednikom Vrhovnog suda, dok članovi imaju ista primanja kao sudije Vrhovnog suda. U Ustavu stoji da niko ne može da snosi štetne posledice zbog kritike rada državnog organa ili javnog funkcionera.

Vodinelić smatra da je prekršen i Ustav, ali njega u ovom slučaju više zabrinjava što je, ovakvom reakcijom na kritiku svoga rada, Savet pokazao da ne zna šta su evropski standardi slobode medija. Evropski sud za ljudska prava je nizom odluka postavio standard po kome državni organi i javni funkcioneri moraju biti spremni na mnogo veću toleranciju kad je reč o kritikama nego drugi, jer, u protivnom, suzila bi se prava javnog mnjenja i mogućnost da kontroliše vlast, što je osnovna ideja takvog standarda.

• Zakon o radiodifuziji predvideo je sistem mera koje se izriču emiteru u slučajevima kršenja propisa?

– Te mere su stepenovene, povezane i u redosledu primene ne mogu se preskakati. Prva mera je opomena, zatim upozorenje, treća je privremeno oduzimanje dozvole i najzad trajno oduzimanje dozvole – navodi sagovornik.

• U Savetu tvrde da su prethodne dve mere već iskoristili?

– Nisu. Oni su zbog jedne stvari opominjali, zbog druge upozoravali, a tek zbog treće privremeno oduzeli dozvolu. Tako ne može. Ta televizija je zbog neprofesionalnog podržavanja jednog od predsedničkih kandidata svojevremeno bila upozorena, a sada im se dozvola oduzima zato što su kritikovali rad Saveta. Koliko znam, sada ne podržavaju bilo kog kandidata, jer predsedničke kampanje i nema. Ovde nije reč o tome da su oni najpre bili upozoreni, pa su ponovili to radi čega su upozoreni, pa bi tek onda moglo da sleduje oduzimanje dozvole. Drugim rečima, preskočen je redosled, a to je suprotno zakonu i ta teška mera zadiranja u slobodu medija ovde je izrečena kao prva mera.
Marija Petrić


Izvor
 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
*.bg.wifi.vline.verat.net.



+744 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 10:35 - pre 159 meseci
Ja se slazem - nije bas sve po "zakonu"... ALI

Karic jeste "bizmismen" koji ima neverovatno mnogo putera na glavi -> samim tim, njegova eliminacija (bilo kako) je OK. Ako bi se sve ovo odnelo na sud, to bi trajalo i trajalo...i trajalo... jer je sudstvo ultra korumpirano....

Znaci u zemlji Srbiji gde nista nefunkcionise - zahvaljujuci dvadestogodisnjem+ "biranju kadrova" i negativnoj selekciji baziranoj na korupciji, politickim i rodbinskim vezama -> kriminalu i korupciji se moze jedino stati na put prostim eliminisanjem ociglednih "igraca" (slicno brisanju kuhinje, brises prvo tamo gde je najprljavije )

Zasto je to dobro, pa za mene kao obicnog gradjanina dobro je iz vise razloga:
1) Zato sto je javno (nisu ga strejali na golom otoku, zatvorili u tajni zatvor itd...), tj. svi su upoznati...
2) Zato sto ce to izazvati reakciju Karica i njemu slicnih - tj. suprotnog tabora (mafije) od ovog vladajuceg
3) Zato sto jedino ako se ta dva "tabora" medjusobno sukobe, narod moze dobiti neku verziju istine
4) Zato sto ce tada vecina krupnih "bizmismena" i iz jednog i drugog bloka biti razotkrivena... tj. ljudi iz senke koji ustvari vode ovu zemlju (ovako kako je vode)
5) Posto ce biti izlozeni javnosti -> izgubice deo uticaja, partije ce ih se odreci itd...
6) I mozda, samo mozda, ce onda ovu zemlju poceti da vode neki novi sposobniji ljudi... posto trenutno nijedna stranka neispunjava ni minimum potreban da bi se ova jadna zemlja izvukla iz krize

Nesto mi je jako bila sumnjiva afera sa Narodnom Bankom(G17) odmah posle napada na Mobtel(PSS)...
hm... koji li je ovo deo "Kuma"










[Ovu poruku je menjao a1200 dana 28.04.2006. u 12:01 GMT+1]
 
Odgovor na temu

teddy

Član broj: 5778
Poruke: 551
*.COOL.ADSL.VLine.verat.net.



+1 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 16:05 - pre 159 meseci
BK u Telefaktu u 1555 objavio da su im ugašeni i poslednji zemaljski predajnici preko kojih su građani mogli da ih gledaju u delovima Beograda. Emituju samo preko satelita.
Spasa nam nema, propasti ne možemo!
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
*.crnagora.net.



+334 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 16:15 - pre 159 meseci
Mislim da sam dobio ideju za novu stratesku igru...
 
Odgovor na temu

teddy

Član broj: 5778
Poruke: 551
*.COOL.ADSL.VLine.verat.net.



+1 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 16:33 - pre 159 meseci
Preko satelita idu domaći filmovi i latinoameričke telenovele, s tim da se prekidaju na svaki sat zbog vesti ili Telefakta.

[Ovu poruku je menjao teddy dana 28.04.2006. u 17:33 GMT+1]
Spasa nam nema, propasti ne možemo!
 
Odgovor na temu

mist
Milos Stanic
Kragujevac

Član broj: 4871
Poruke: 208
*.pat-pool.kg.sbb.co.yu.



+190 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 19:41 - pre 159 meseci
Prvo moram da kažem da potpuno podržavam stavove rejecta, Jelene Tasic, Srbislava i BUUMa.

Dakle, da rezimiram deo priče oko BK:
Postoji više razloga zašto je njima oduzeta frekvencija. Od tih razloga, skoro svaki sam za sebe je dovoljan za oduzimanje frekvencije.
Takođe delim lične stavove gore pomenutih diskutanata u vezi vlasnika, u stvari već bivšeg vlasnika BK imperije i cele njihove porodice.



Ivan Dimković je u pravu kada kaže da je sve pogrešno od početka - tj. od Zakona o radiodifuziji.

Ali Ivane, ti se u jednom postu pozivaš na pravo na slobodu govora, a u drugom ti je žao što je Fokus dobio dozvolu... mada je Fokus suviše jak primer koji iskače iz definicije slobode govora.

Međutim, džabe ljudi trošite tastature i prste - jasno je da živimo u imitaciji od države.

Ono što je mene najviše bolelo u celoj priči je sastav komisije u kojoj je sedeo sveštenik SPC. To je apsolutno nedopustivo!!! Ali u međuvremenu je donet Zakon o verskim zajednicama, pa je još jasnije da živimo u klerikalnoj državi. Ono uvlačenje vlasnika televizija i glodura tom popu - kao mi ćemo da emitujemo redovno religijske sadržaje... pa to je... bolje da ne pričam

Tako drugari, nemojte mnogo da se sekirate - sigurno ćemo da propadnemo.
http://www.kgonline.info - Prvi kragujevački portal i forum
 
Odgovor na temu

sinpetrovic
Sinisa Petrovic
Beograd

Član broj: 37549
Poruke: 183
..mtsns-ns.customer.sbb.co.yu.



+10 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 22:23 - pre 159 meseci
Danas gledam konferenciju za stampu 3K u medija centru , posto i njih ce da gase valjda sad posle praznika :(

i sve mi se cini da cemo u skorijoj buducnosti imati samo 1 kanal i to u periodu od 19:00-21:00
i to samo dnevnik i crkveni dnevnik :(

btw, ima li poskuljenje vize za EU veze sa RTL-om?


[Ovu poruku je menjao sinpetrovic dana 28.04.2006. u 23:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.ADSL.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK28.04.2006. u 22:35 - pre 159 meseci
Sad objavise da Cekic i ovaj njegov zamenik oce da podnesu ostavke. Proradila savest ili....?
 
Odgovor na temu

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5221
*.dialup.sezampro.yu.

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK29.04.2006. u 00:02 - pre 159 meseci
Zanimljiv i detaljan tekst na -> Murdoch u Srbiji otvara Fox TV
 
Odgovor na temu

Djomloun
Mladjan Jovanovic
Bgd

Član broj: 3604
Poruke: 984
*.vdial.verat.net.

ICQ: 158628304
Sajt: blogoye.org/djomlouns


Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK29.04.2006. u 00:27 - pre 159 meseci
Mene zbunjuje jedna stvar, zar BK televizija nije prodata grcima, ili je to bila paljevina u novinama? (ili se mozda odnosilo na Mobtel?)
Inace koliki je prosek televizija u EU, ne mislim na kabl, vec da mogu da se 'uhvate' obicnom anetnom?

Josx dok sam bio klinac baba me je uchila da ne jedem zxut sneg, citamo se na mojoj svasxtari lnk: http://blogoye.org/djomlouns/

ZM0501 :)


//napustio [es]...
 
Odgovor na temu

teddy

Član broj: 5778
Poruke: 551
*.COOL.ADSL.VLine.verat.net.



+1 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK29.04.2006. u 16:12 - pre 159 meseci
Retko koja zapadna zemlja ima preko tri komercijalne televizije s nacionalnim pokrivanjem.
Spasa nam nema, propasti ne možemo!
 
Odgovor na temu

xtraya
Vladanko Vladanovic
Belgrado

Član broj: 323
Poruke: 1011
..njuel-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 6072593


+48 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK30.04.2006. u 10:36 - pre 159 meseci
ono sto je definitivno promasaj je strategija razvoja radiodifuzije do 2k13 godine, koja je bukvalno simbolicno predvidela razvoj
DVB-T i DAB emitovanja.

pokusavao sam da dokucim koji je pametnjakovic smislio da se samo 1 RTV kanal (12-ti) koristi za DVBT, napravili bi ogromnu konkurenciju sa 5 DVBT kanala, usavrsavala bi se oprema (da ne bi 2010 jos uvek radile VHS televizije), em bi uzeli vise para na licencama.

DVBT je odavno de-facto standard,medjutim ovde ga jos uvek samo eksperimentalno testira RTS i ima 2-3 gledaoca emitujuci sa avale.

Sam konverter za analogni TV je oko 50ak evra sto i nije tako strasno. O kvalitetu prijema programa nema potrebe govoriti.

Sve vise sticem utisak da je ovo skoro pa namerno ovako odradjeno da bi se finansijski kolac pravilnije rasporedio izmedju privatnih broadcast igraca (ne zaboravite da od svih emitera RTS ubira ubedljivo najvece novce , sekunda ispred dnevnika2 u sechi je 25k dinara! a rts je javni servis koji se finansira parama poreskih obveznika)
Hmmm , na VIP-u 3G preko iphone-a 2,6 Mbps DL i 1,4 UP ...
 
Odgovor na temu

acaradio
Aleksandar
Batajnica

Član broj: 42245
Poruke: 1780
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



+30 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK30.04.2006. u 11:01 - pre 159 meseci
Citat:
[url=/poruka/1133361]....usavrsavala bi se oprema (da ne bi 2010 jos uvek radile VHS televizije).....

Sve mi se cini da ce te VHS televizije emitovati i te 2010. Pustace sa svojih budjavih magnetoskopa i konvertovati u digitalu. Evo ti primera - SOS kanal i Art, sad emituju (medju ostalima) i digitalno na satelitu u okviru SBB-ovog Total TV paketa...mislis da ce se pomenute televizije opametiti i nabaviti nesto bolje od one jadne opreme ? NECE ! Mislis li da ce ikada promeniti svoj design i ukloniti spice, kajrone i insertere koji kao da su radjeni na Commodore 64 ? NECE !
 
Odgovor na temu

xtraya
Vladanko Vladanovic
Belgrado

Član broj: 323
Poruke: 1011
..taman-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 6072593


+48 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK30.04.2006. u 13:07 - pre 159 meseci
art,sos,palma....

hehe, kakva je to smejurija, izdrzavaju se bukvalno od sms poruka, tacnije, bogate se jer je to bezobrazluk koji upropastava program.

a tek 0900 ooooo, oni fazoni prikrivene prevare gde vam na ekranu pise "verovatno cete ucestvovati u kvizu" a ovamo vam skida 30din+pdv. hvataju ljude na neke primitivne kvizove , tipa "rec 3 slova, srednje A" pa izvolite i pogadjajte
ili "kviz prezimena 6-7 slova prvo slovo P"

u najmanju ruku jeftino da jeftinije ne moze biti

mislim da RATEL treba da bude krajnje bezobrazan sto se opreme tice, kako studijske tako i emisione
treba da objavi MINIMUM standardizovanog kvaliteta opreme, koji je u visokoj poluprofesionalnoj klasi (jer ako cete bas high end, tu bi prosle samo nacionalne tv (pink rts i foks svakako).

ovo sada sto se koristi za studio je smejurija nevidjena u 90% lokalnih televizija
stap i kanap u velikom stilu.
Hmmm , na VIP-u 3G preko iphone-a 2,6 Mbps DL i 1,4 UP ...
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.informatika.com.



+105 Profil

icon Re: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK18.07.2007. u 15:01 - pre 144 meseci
Another one day in SerbiaTM

Citat:
Vrhovni sud uvažio tužbe emitera
11. jul 2007. | 16:48 -> 16:56 | Izvor: Beta
Beograd -- Vrhovni sud uvažio je žalbe osam emitera koji nisu dobili dozvole Saveta Republičke radiodifuzne agencije za rad.

U obrazloženju presuda se navodi da je Savet RRA o dozvolama odlučivao po slobodnoj oceni, što ne proizilazi iz Zakona o radiodifuziji. Radi se o dodeli nacionalnih i beogradskih dozvola za emitovanje programa. Kako se navodi u saopštenju suda, uvažene su tužbe televizije RTL, radija Balkan, Radija 24, televizije Palma LTD, radija Skaj, radija Hit, Beo-maksis radija i Kriket radija.

Tom odlukom, Vrhovni sud Srbije je poništio rešenja Saveta RRA kojim su odbijeni prigovori tih emitera protiv odluke RRA o izdavanju nacionalnih i beogradskih dozvola.

"Savet RRA je bio obavezan da podrobno, celovito i jasno utvrdi činjenično stanje i da navede konkretne razloge, činjenice i okolnosti zbog kojih je izdao dozvole za emitovanje programa svakom pojedinačnom podnosiocu prijave, odnosno zbog čega je svakom drugom podnosiocu odbijena prijava za izdavanje tražene dozvole", navodi se u obrazloženju.

Vrhovni sud je naložio Savetu RRA da, u ponovljenom postupku, otkloni propuste na koje je ukazano presudama i da donese nova, na zakonu zasnovana rešenja. Tim presudama, Vrhovni sud Srbije ne bavi se dodelom dozvola.

Predsednik i njegov zamenik u Savetu Republičke radiodifuzne agencije Nenad Cekić i Aleksandar Vasić ponovili su da presuda Vrhovnog suda Srbije nije utemeljena na zakonu, već da ima za cilj destabilizaciju stanja u radiodifuziji.

"Ovakve skandalozne presude samo pospešuju radiopirateriju i predstavljalju signal onima koji nisu dobili dozvole na konkursima da krenu u nelegalno emitovanje programa", navode Cekić i Vasić, dodajući da je reč o "organizovanom napadu na odluke Saveta RRA".




Citat:

Vrhovni sud odgovara Savetu RRA
13. jul 2007. | 16:44 -> 16:59 | Izvor: Beta
Beograd -- Vrhovni sud Srbije reagovao na izjave zvaničnika Saveta Radiodifuzne agencije o izdavanju dozvola za emitovanje programa.

Naime, nakon odluke Vrhovnog suda da uvaži tužbe emitera koji nisu dobili dozvole od RRA, usledila je reakcija članova RRA, koji smatraju da takva odluka nije utemeljena u zakonu. Vrhovni sud danas je naveo da članovi Saveta RRA kritikama rada suda i sudija pokazuju da nisu dostojni funkcije.

Kako je saopšteno, predsednik Saveta RRA Nenad Cekić i njegov zamenik Aleksandar Vasić neprimerenim napadima na sudije i kritikovanjem presuda Vrhovnog suda "bezobzirno podrivaju državni sistem, omalovažavaju sud i pozivaju na nepoštovanje zakona".

"Takvo ponašanje predstavnika državnih organa samo podgreva agresivnost građana nezadovoljnih sudskim odlukama i potpiruje atmosferu u kojoj pojedinci, u ime pravde, uzimaju oružje u ruke i pucaju u sudije", piše u saopštenju.

Vrhovni sud Srbije je ocenio i da Savet RRA nastoji da bude "iznad svih organa vlasti u ovoj zemlji i van svake kontrole", što rezultira i napadima na predsednika i na sudije tog suda.

"Oni bi morali znati da se presude sudova moraju poštovati, da se Vrhovni sud ni na koji način ne meša u nadležnost Saveta da izdaje i oduzima dozvole za emitovanje programa, da sudije tog suda, pri donošenju odluka, isključivo primenjuju zakone i da se nikada neće rukovoditi očekivanjima stranaka u postupku", piše u saopštenju.





 
Odgovor na temu

[es] :: Udruženje korisnika telekomunikacija :: Odluka radiodifuznog saveza o (ne)dodeljivanju frekvencije televiziji BK

Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16

[ Pregleda: 47848 | Odgovora: 300 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.