Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

IQ test

[es] :: Vodič za učenje :: IQ test

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 138492 | Odgovora: 179 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

TESLA81
Predrag Skoro
Beograd

Član broj: 47415
Poruke: 1
213.244.197.*

ICQ: 135813
Sajt: not yet


Profil

icon Re: IQ test04.02.2005. u 15:36 - pre 233 meseci
Anstajnov test sam resio za pola sata(papir i olovka) i samo jedan cuva ribe i to je Njemac,probao sam druge mogucnosti ali samo ova zadovoljava sve uslove.Po meni bitno je provaliti boje kuca posle ide sve ko po loju.
Norvezanin je u prvoj,pored njega je plava kuca,tj druga kuca je plava.zelena je levo od bele,sto znaci ili je zelena treca kuca ili je zelena cetvrta.U slucaju da je zelena treca to jest kuca u centru njen vlasnik mora piti mleko a kako vlasnik zelene pije kafu znaci da je zelena kuca cetvrta,britanac zivi u crvenoj sto znaci da je crvena treca kuca jer je norvezanin u prvoj koja jeu ovom slucaju zuta..........


PRIRODA JE JEDNA VELIKA MACKA KOJU SVIJET VUCE ZA REP
 
Odgovor na temu

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: IQ test04.02.2005. u 15:59 - pre 233 meseci
Da, nemac cuva ribice.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
Odgovor na temu

Copa
Zoran Dinic
Srbija-Nis

Član broj: 47332
Poruke: 3
*.bankerinter.net.



Profil

icon Re: IQ test05.02.2005. u 10:58 - pre 233 meseci
I ja sam resio test i ustanovio da Nemac cuva ribicu.Medjutim postoje
jos dva ispravna resenja.
Ako niste dobro videli imate upisana sva tri resenja.
Ne trebate samo tvrdoglavo da tvrdite da postoji jedno resenje ,
vec da argumentujete zasto ostala dva resenja nisu ispravna.

 
Odgovor na temu

IsNoGood

Član broj: 5910
Poruke: 351
*.suonline.net.



Profil

icon Re: IQ test05.02.2005. u 21:00 - pre 233 meseci
Anstajn je dao samo jedno tacno resenje, a to je da Nemac cuva ribice, e sada ona dva druga resenja sto je dobio Zoran Miljkovic su isto tacna ako se pod "levo od" ne podrazumeva predlog "od", jer se predlog upotrebljava kada se misli na stvar odmah pored, recimo "zelena kuca je levo od bele", sto znaci da je odmah pored bele kuce...a ako zanemarimo tu cinjenicu onda mozemo da dobijemo jos ta dva resenja, ali ona po Anstajnu nisu ispravna. I jos nesto Anstajn je rodjen 1879. u Nemackoj sto znaci da je po nacionalnosti Nemac pa bi po logici stvari i tacan odgovor "NEMAC CUVA RIBICE" imao najvise smisla.
"You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Well, who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who the f--k do you think you're talkin' to?"
 
Odgovor na temu

Copa
Zoran Dinic
Srbija-Nis

Član broj: 47332
Poruke: 3
*.bankerinter.net.



Profil

icon Re: IQ test05.02.2005. u 21:54 - pre 233 meseci
Donekle se slazem sa tvojim objasnjenjem.Medjutim predlog "od" nikako ne moze
da oznacava "odmah pored" vec oznacava pocetnu tacku koja je u ovom slucaju
"bela kuca" Sto znaci : '' levo od bele kuce je beskonacno levo ''
 
Odgovor na temu

linuxadore
operater - adm.referent
Bgd

Član broj: 47648
Poruke: 16
*.vdial.verat.net.

Sajt: my.opera.com/linuxadore/b..


Profil

icon Re: IQ test26.02.2005. u 20:06 - pre 232 meseci
Odlični testovi na sajtu www.tickle.com
;D
Openminded - Linux counter member #375493
 
Odgovor na temu

anon21796

Član broj: 21796
Poruke: 135
*.bankerinter.net.



Profil

icon Re: IQ test06.03.2005. u 22:25 - pre 232 meseci
Pa slazem se sa ostalima da postoje vrste i vrste inteligencije, ja znam clanove mense za koje bi nakon nekog razgovora rekao da su sasvim prosecni. Za neke nisam verovao kad sam cuo da su clanovi mese , cak na fax-u imaju los prosek :)

Ja sam radio bezbroj testova na kompjuteru, na nkima sam imao 140 to mi je max, a na nekima 118, pa 124 i tako...

Sve zavisi, smatram da ne moras da imas iq 150 da bi bio uspesan, sta vise verujem da covek sa 110 moze da izgleda pametno i jos da bude dobar u onome cime se bavi...

E sad, bitno je da znas kako da iskoristis iq koji imas, covek sa iq-om 150 moze da uspe i da propadne, a onaj sa iq-om 80 in moze samo da propadne...

Znaci da bi neko nesto napravio morao bi da ima najmanje 100 :)

Usput, ima li neko test licnosti ili emocionalnu inteligenciju test ili sl..???
 
Odgovor na temu

IronTIRANIN
Milos Manojlovic
Nis

Član broj: 12974
Poruke: 59
*.dial.InfoSky.Net.



+1 Profil

icon Re: IQ test07.03.2005. u 18:30 - pre 232 meseci
Razlog zbog cega neki clanovi mense imaju slab prosek na faksu je nerad ili posvecenost stvarima koje nemaju bas mnogo veze sa samim predmetima. Ja sam polozio mensin test (IQ152) al sta mi vredi ako ne radim. Sta mislis , da predmet moze da se spremi za jednu noc? Samo se nadaj!

Disciplina, rad i red! Uspeh ne izostaje.

Sto se tice EI, pitaj naseg starog druga google-a za pomoc... a podesi u advanced options da ti prikaze sajtove na srpskom.

I tako.

 
Odgovor na temu

GST

Član broj: 51630
Poruke: 2
*.yubc.net.



Profil

icon Mensin IQ test>>14.03.2005. u 14:51 - pre 231 meseci
Da li je neko od onih koji su postigli preko 148(?) na mensinom zvanicnom testiranju radio test na [url]www.iqtest.dk[/url] ? Sada su stavili novu verziju, u boji.
Na onom starijem (crno belom) koji sam radio pre nekoliko meseci sam imao 138, a na novom sam prvo imao 128 (umor i quess) a iz druge 137. Koliko sam razumeo ovaj test najvise lici na test mense international koji se kod nas polaze pa me zanima kako ste prosli vi iz mense i da li bih ja mogao da prodjem 'pravi' test.
BTW po ovom testu mensa level je >130.

Citat:
Nemoj da se opterećuješ brojkama, mnogo je važnija uspešnost u realnom životu.

Da, znam da je inteligencija precenjena i da ne treba da se optrerecujem brojkama i da je mnogo vaznija uspesnost u realnom zivotu itd, itd. I mozda me ovo interesuje zato sto nisam dovoljno uspesan i samo pokusavam nekako da se utesim, a mozda to i nije tako pametno.. ili mozda radi zadovoljenja sopstvene sujete... ili mozda samo iz prakticnih razloga.

enivej hteo bih da 'cujem' vase misljenje
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
*.sbb.co.yu.

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: IQ test14.03.2005. u 15:06 - pre 231 meseci
Citat:
Da, znam da je inteligencija precenjena


Ma ne, pogrešno si razumeo inteligencija je svakako potrebna, ali jednostavno mislim da se ne može nečija inteligencija izmeriti nekakvim testom,

Inteligencija je nešto mnogo kompleksnije.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

anon21796

Član broj: 21796
Poruke: 135
*.bankerinter.net.



Profil

icon Re: IQ test14.03.2005. u 17:06 - pre 231 meseci
ja sam na iqtest.dk imao 120, a problem je sledeci, barem to sa mensom i iq-om od 130.

Naime,ameri racunacu iq drugacije nego mi, ono racunaju po devijaciji 15 a mi po devijaciji 24 valjda. Kad oni racunaju vrednost ispada visa nego kad racunas po nasoj devijaciji.

Ima tu razlike. 100% sam siguran ;) tetka mi je psiholog ;)
 
Odgovor na temu

SPAVAC
Sombor/Novi Sad

Član broj: 1329
Poruke: 63
212.200.107.*

ICQ: 96372028


Profil

icon Re: IQ test14.03.2005. u 21:55 - pre 231 meseci
evo ja sam na iqtest.dk upravo napravio 128 (radio sam 15 minuta) a kod nase mense imam preko 156...
pa ti vidi koji je odnos ;)
 
Odgovor na temu

Lazarevac Mika
Srednje
Lazarevac

Član broj: 61976
Poruke: 2
*.vdial.verat.net.

Sajt: www.lazarevac.co.yu


Profil

icon Re: IQ test25.06.2005. u 23:44 - pre 228 meseci
sica

Potpis
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
195.250.116.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: IQ test29.06.2005. u 11:30 - pre 228 meseci
Volim da citam ovakve rasprave :)

Video sam u jednom od postova da se raspravlja o SD nivoima.
Za one koji ne znaju IQ se meri po razlicitim tabelama i ovih 148 sto je kod nas potrebno da se udje u MENSU je u stvari 132 na svetskom nivou koji koriste SD 15 ili SD 16 (jako mala razlika )
http://members.shaw.ca/delajara/IQtable.html
Svi preko 150 na SD 15 se smatraju blizu genijima posto je to broj 5 od 10.000.


Svi koji se busate sa tim 148 bah nije to nista, svaka cast ali to ima jos cirka 200.000 ljudi u Srbiji (ukljucujuci i mene posto sam ja dobio IQ>156)
Kako ste komentarisali i zanimanja evo jos jedne lepe tabele :)
http://members.shaw.ca/delajara/Occupations.html

Eto koliko sam pametan znam da sam negde imao odlicnu tabelu i sad ne mogu da je nadjem :)

E a evo sad (posle pola sata trazenja) i te tabele!
Da da pisanje ovog posta traje vise od pola sata :P

www.iqsociety.org/general/IQchart.pdf

Primeticete da je mensa po SD15 na 130 IQ a po SD16 na 132 niko ama bas niko vise ne koristi ove skorove sto se koriste kod nas u mensi.

Kreativnost je druga stvar i po meni procentualno je skoro jednaka mogucnost da osoba bude sposobna da nesto organizuje/nacrta/napravi bez obzira na IQ.

Isto tako visok IQ uopste nije neka garancija da ce osoba biti uspesna u zivotu.
Svugde a pogotovo u Srbiji je to otezavajuci faktor.
U Srbiji je sve iskrojeno za prosek... npr. jos uvek (primer mog mladjeg brata) neke uciteljice ne daju deci da pisu levom rukom!!! Pa nije ovo srednji vek!!!
Imamo dopunske casove samo za one sa losim ocenama a ne i za one sa dobrim.
Primer mog prijatelja kada je na casu matematike izasao na tablu i sve resio "ladnjaka" a profesorka mu pred celim razredom rekla " sta si ti sad dosao ovde da se pravis pametan" pa o cemu onda pricamo?
A da ne pominjem da kada imate visok IQ onda su vam stvari lakse za uraditi (intelektualne) pa ne stvarate radne navike i onda kad se nadjete u srednjoj skoli ili fakultetu onda to obicno tesko ide.

Ma gladan sam idem da jedem :)

Ne znam ni sta sam napisao dosad ako neko ima neki komentar tu sam :)
 
Odgovor na temu

nadya
natasa milosevic
beograd

Član broj: 64043
Poruke: 1
*.adsl.sezampro.yu.



Profil

icon Re: IQ test21.07.2005. u 01:18 - pre 227 meseci
mmmmmmmmmmmmm
 
Odgovor na temu

djk494

Član broj: 494
Poruke: 320
*.yubc.net.



+39 Profil

icon Re: IQ test18.08.2005. u 00:59 - pre 226 meseci
Iqtest.dk sada 145 ali! radio sam pre stari test dva puta oba puta skor 135 a pise da je izracunati IQ samo u slucaju da prvi put prolazite test.
I cini mi se da nisu promenili dobar deo pitanja koja su ostala tipski ista ali sada u boji kada ti se oci naviknu na sarenilo do resenja dolazis istim putem samo su najteza pitanja promenjena jer koliko se secam nisam uspevao da nadjem resenje za jedno pitanje tada a ocigledno sam izmasio jos neko dok sada vidim neku logiku u svim pitanjima.


Na kraju objasnjenje zasto mi je IQ skocio za 10 u zadnjih godinu dana (ja sam inace u pocetku mislio da sam se izvestio u tom tipu zadataka) nasao sam u teoriji Cliffa Clavina iz serije Kafić Uzdravlje.

Cliff Clavin objašnjava teoriju bufala svom prijatelju Normu:
- Gledaj, Norm, ovako... Krdo bufala se kreće onoliko brzo koliko i najsporiji bufalo u krdu. Kad je krdo gonjeno, tad prvo stradavaju najslabije i najsporije jedinke. Ova prirodna selekcija je dobra za krdo jer se prosječna brzina i zdravlje cijelog krda povećavaju ubijanjem najslabijih članova tog krda. Na potpuno isti način, ljudski mozak radi jednako brzo kao i njegove najsporije stanice. Prekomjerna količina alkohola, kao što znamo, ubija moždane stanice, ali najprije napada najsporije i najslabije stanice. Na taj način, redovna konzumacija piva eliminira slabe moždane stanice, čineći mozak bržim i učinkovitijim. To je razlog zašto se osjećaš pametnijim nakon par piva.



[Ovu poruku je menjao Djaki dana 18.08.2005. u 02:08 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

djk494

Član broj: 494
Poruke: 320
*.041net.co.yu.



+39 Profil

icon Re: IQ test18.08.2005. u 12:18 - pre 226 meseci
Citat:
rekla bih da masite poentu iq testova i to poprilicno.

pravi iq testovi se sastoje od mnogo delova i rade se ako se ne varam do dva sata. oni bi trebalo da pokriju sve faktore inteligencije i da njihov prosek bude stvarni iq pojedinca. takvi testovi se rade u strogo kontrolisanim uslovima i obavezan je test licnosti na vecini takvih testiranja. ovaj tip testa sam radila dva puta i vrlo sam zadovoljna svojim rezultatima.


Licnost nema veze sa inteligencijom, odnosno to sam ja mozda nestablina ili agresivna licnost ne moze da utice na moju inteligenciju.

Citat:

Oni koji su polagali mensin test, a ovde su nesto postovali ocigledno nisu obratili paznju kada je na pocetku testa receno da je to testiranje SAMO JEDNOG FAKTORA te tako to nije pravo merilo necije inteligencije i u tu svrhu su pomenuli zenu koja je kamiondzija i koja ima najvisi IZMERENI iq faktor koji oni mere. taj faktor se naziva faktorom urodjene inteligencije, dakle radi se o inteligenciji koju smo nasledili.


Naravno, po meni je jedini bar donekle merodavan test inteligencije koji se ne zasniva na mogucnosti da brzina resavanja zadataka zavisi od tvog obrazovanja.

Citat:

ja sam radila mensin test, zadovoljila uslove za clanstvo, i mislim da je test odlican. ajnstajnov test koji je ovde postovan, ZA 15 MINUTA MOZE DA POLOZI SAMO 2% POPULACIJE, a za neko duze vreme moze da ga polozi vecina. dakle svi kojima je za resavanje tog testa trebalo vise od 15 minuta ne spadaju u tih 2% genijalaca.


Za neko duze vreme moze da ga polozi manji deo populacije koji ne poseduje procesorsku moc da problem resi za 15min ali moze da se koncentrise na problem dovoljno dugo vremena da bi dosao do resenja. Dobrom delu populacije da das ceo dan i razlog (npr. novcanu nagradu) ne bi mogli da rese taj zadatak.
Citat:

neko pomenu eq, tj. emocionalnu inteligenciju za koju se smatra da je razlog zasto ljudi koji imaju nadprosecan iq padaju na ispitima, a oni sa prosecnim ili ispodprosecnim ga poloze. eq jednostavno predstavlja sposobnost pojedinca da se izbori sa negativnim osecanjima i da nadje neku ravnotezu u svom emocionalnom zivotu. toliko o cinjenicama.


Emocijonalna inteligencija ne bi znao sta pretstavlja a ljudi koji imaj visok IQ padaju na ispitima zato sto ne znaju odnosno nisu naucili, nesto sto prosecnom studentu treba da svari posle 2 meseca predavanja i mesec dana intenzivnog ucenja niko ne moze da savlada za 3 dana pred ispit ma koliko inteligentan bio.

 
Odgovor na temu

aleksandra80
aleksandra jankovic

Član broj: 65353
Poruke: 2
*.panet.co.yu.



Profil

icon Re: IQ test19.08.2005. u 13:50 - pre 226 meseci
i dakle ajnstajnov test nije bas verodostojan, koliko sam mogla da zapazim, ukoliko se radi duze od 15 min? a ja se taman ponadala........
 
Odgovor na temu

Kluna
Beograd

Član broj: 65463
Poruke: 13
212.200.120.*



Profil

icon Re: IQ test19.08.2005. u 19:52 - pre 226 meseci



[Ovu poruku je menjao Kluna dana 03.09.2005. u 17:37 GMT+1]
Blow your mind -- smoke gun powder.


If knowledge is power, and power corrupts... Then School is Evil!
 
Odgovor na temu

MajstorRA
MajstorRA

Član broj: 17530
Poruke: 129
*.041net.co.yu.



Profil

icon Re: IQ test27.08.2005. u 23:33 - pre 226 meseci
Zanima me ta devijacija od 15 ili 24, kako se pretvara? Ako sam dobro razumeo ako je rezultat iq testa sa www.iqtest.dk 130 gde je koeficijent devijacije 15, kod nas sa devijacijom od 24 to iznosi nesto vise, ili ipak manje...E ako je vise koliko je to vise i ako je manje koliko je to manje:)


Pozdrav i izvinjavam se ako se o ovome govorlo, stvarno nisam imao vremena da procitam prethodne postove.
I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad.
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za učenje :: IQ test

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 138492 | Odgovora: 179 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.