Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 26960 | Odgovora: 61 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gilopile
Dragan Jovanovic

Član broj: 173855
Poruke: 11572



+2611 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 14:36 - pre 79 meseci
Naravno, slazem se za nacionalne frekvencije da trebaju koliko toliko da isfiltriraju sadrzaj koji ce ici...
Sto se ostalih tice, kao sto je gore @Clan pomenuo, niko te ne tera ni prisiljava da gledas te kanale. Ali opet to poteze neku drugu pricu, truje se narod i navlaci sam kad mu das otrov `na izvolte`...
Da bi se krenulo za izgradjom kvalitetnog drustva, sve to treba pod katanac i cao. Kakvi rijaliti, kakvi bakraci...Pre nisi mogao sisu da vidis, a pogotovo losu rec da cujes na TV-u, a sada jos malo pa ce rijaliti ubistva i silovanja da plasiraju...mada ovo nije niti malo blaza varijanta sto se trenutno gleda, ima tu svega, sve sto je najruznije tu se moze videti.
(c) 1982 sinclair research ltd
 
Odgovor na temu

član

Član broj: 287386
Poruke: 883



+800 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 15:10 - pre 79 meseci
Citat:
Java Beograd: Ali, nacionalne frekvence, nacionalna televizija nije tu da bi narodu "prezentovao kvalitet" povlađuje najnižim ukusima gledalaca, nego da isti taj ukus izgrađuje i da narodu prezentuje kvalitet.

nacionalna televizija mozda, ali nacionalna frekvencija... to je diskutabilno da li je tako bas u zakonu tako definisano kao sto kazes!
frekvencije su jedno drzavno dobro, koje drzava izdaje/prodaje (osim RTSu) privatnim firmama (isto npr. kao sto su nalazista nafte i gasa po Vojvodini prodali (ili bolje reci poklonili) Rusima djuture uz NIS). te privatne firme nisu kupile frekvencije da bi "izgrađivale ukus i prezentovale narodu kvalitet" nego da bi zaradile pare, a kroz rijaliti i "povlađinanjem najnižim ukusima gledalaca" je to ocigledno najlaksi nacin! toga ima svuda, ne samo u Srbiji... eto u Nemackoj na RTLu, jednoj od najgledanijih televizija, 2/3 programa su iste takve retardirane rijaliti-emisije, a verujem da je takav isti trend na televizijama sirom sveta!

Citat:
gilopile: Da bi se krenulo za izgradjom kvalitetnog drustva, sve to treba pod katanac i cao. Kakvi rijaliti, kakvi bakraci...Pre nisi mogao sisu da vidis, a pogotovo losu rec da cujes na TV-u, a sada jos malo pa ce rijaliti ubistva i silovanja da plasiraju...

si procitao citat iz mog proslog posta?
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 15:43 - pre 79 meseci
Citat:
član: nacionalna televizija mozda, ali nacionalna frekvencija... to je diskutabilno da li je tako bas u zakonu tako definisano kao sto kazes!
frekvencije su jedno drzavno dobro, koje drzava izdaje/prodaje (osim RTSu) privatnim firmama (isto npr. kao sto su nalazista nafte i gasa po Vojvodini prodali (ili bolje reci poklonili) Rusima djuture uz NIS). te privatne firme nisu kupile frekvencije da bi "izgrađivale ukus i prezentovale narodu kvalitet" nego da bi zaradile pare, a kroz rijaliti i "povlađinanjem najnižim ukusima gledalaca" je to ocigledno najlaksi nacin! toga ima svuda, ne samo u Srbiji... eto u Nemackoj na RTLu, jednoj od najgledanijih televizija, 2/3 programa su iste takve retardirane rijaliti-emisije, a verujem da je takav isti trend na televizijama sirom sveta!


Ako je platio ne znači da može da diluje heroin uživo u programu, jer zaboga čovek mora da zaradi, neka pravila moraju da postoje.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 16:20 - pre 79 meseci
Citat:
gilopile:

To ti je da ne poverujes. Manje odusevljenje bi primetio da nekome ko nije jeo 3 dana doneses veknu hleba, nego nekome da omugucis da ponovo posle 2 dana gleda tv.
I staro i mlado, sve je to navuceno na Pink i heppy TV. Ostali programi ih ne interesuju. Neverovatno kolika je gledanost tih kanala, znaci neverovatno.
Znaci, dve su grupe 80% Pnik & Happy TV, a ostalo fudbalica i te gluposti, znaci Arena sport. Nisam se sreo sa eventualno 3. grupom. Verovatno postoji, ali je to jako mali postotka.

Verovatno da taj sloj nikad i nece ukapirati.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 22:15 - pre 79 meseci
Citat:
Java Beograd: Bilo kako bilo, tirade tipa "šta je nekom šund drugome je umetnost" možeš da okačiš mačku o rep. I te kako se zna šta je šund. Niko nikad nije rekao da je serija o Lazi Kostiću "Santa Marija dela Salute" šund i kič. Niti je iko ikad Karleušu proglasio umjetnicom.

Isto sam mislio, sve do ovog slucaja. Jer ovde su strucnjaci jasni, ovo predstava je umetnost.

Evo, javio se jos jedan strucnjak. U pitanju je Srdjan Dragojevic, poznati reziser (par kvalitetnih filmova!). Ja sam temu poceo sa ironicnim pozivanjem na sopstvenu neukost, ali se ispostavilo da sam bio u pravu. Kako Dragojevic kaze, potrebno je obrazovati se 20 godina, pa da se shvati ova umetnost... E toliko o objektivnosti u umetnosti.
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 22:24 - pre 79 meseci
Sta god da je radjeno u ovom performansu po svojoj eksplicitnoj skaradnosti i prostakluku ne moze ni prineti bljuvotinama iz prvih deset minuta rts-ovog dnevnika. O onom na oinku da ne pricam.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 22:40 - pre 79 meseci
Citat:
IUOP_1:
Citat:
Java Beograd: Bilo kako bilo, tirade tipa "šta je nekom šund drugome je umetnost" možeš da okačiš mačku o rep. I te kako se zna šta je šund. Niko nikad nije rekao da je serija o Lazi Kostiću "Santa Marija dela Salute" šund i kič. Niti je iko ikad Karleušu proglasio umjetnicom.

Isto sam mislio, sve do ovog slucaja. Jer ovde su strucnjaci jasni, ovo predstava je umetnost.

Evo, javio se jos jedan strucnjak. U pitanju je Srdjan Dragojevic, poznati reziser (par kvalitetnih filmova!). Ja sam temu poceo sa ironicnim pozivanjem na sopstvenu neukost, ali se ispostavilo da sam bio u pravu. Kako Dragojevic kaze, potrebno je obrazovati se 20 godina, pa da se shvati ova umetnost... E toliko o objektivnosti u umetnosti.


Čekaj, jesi li ti odgledao predstavu?
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 22:48 - pre 79 meseci
Ma kakvi, samo se zgrozavam nad ovim okacenim delovima :)
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac25.09.2017. u 23:29 - pre 79 meseci
Citat:
IUOP_1: Ma kakvi, samo se zgrozavam nad ovim okacenim delovima


Pa to je kao da komentarišeš film, a odgledao si plakat.
 
Odgovor na temu

starka
Mila Kuran
Sombor

Član broj: 303489
Poruke: 256
*.com
Via: [es] mailing liste



+41 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 01:10 - pre 79 meseci
Evo, moja mama gleda, ja ako nisam na slušalicama, čujem ponešto.
Evo, ako je totalna ludnica, znači, bukvalno ludnica, poslednji sprat te
ludnice, najteži slučajevi, ako je sve to umetnost...
Ukratko, ako je ludara umetnost, onda su i rialiti programi umetnost.
Umetnost može da uzvrati udarac samo kroz gorku, najgorču satiru, nešto
baš jako oštro, ako čak može i nešto više od sarkazma.
Lik 1. Voditeljka jednog rialitija koja doslovno gostima upada u reč,
jer izgleda kao da ima problema sa živcima i egomanijakalnim nastupima.
Lik 2. Učesnik koji se seli iz rialitija u rialiti
Lik 3. Učesnica koja nema gde da ode kad izađe iz rialitija, pa se za
takve brže-bolje osmisli novi rialiti.
Likovi od 4.1, pa do 4.100. koji su večiti povratnici u rialiti.
Strašno tužno.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 06:18 - pre 79 meseci
Stariji se secaju ( za javu beograd-visocanstvo 1000 predstava, nema sumnje) da je jedna slovenacka trupa

imala u predstavi kada tip tipu produvava frulu.To je tada bilo u jeee,wow,da li si procitao.

I tada da nije bilo novina ne bi se ni znalo.Sad imamo novina i jos vece zlo,sokocalo koje prenosi opisano u post iznad.

Olos bi svoj mulj da prezentuje i stopi se u drustvo kao normalo.Opet bi se obratio starijim "kolegama",secate se da se pre

nije htelo javiti kurvi na ulici a tetovaza je bila znak da je neko bio na robiji.Da da,nije grubo.Pa ko je ponavljao razred

nismo ga hteli u drustvo a ne nesto zesce.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9495
89.216.32.*



+10253 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 07:09 - pre 79 meseci
"Shvatanje umetnosti" kao pojam je takođe žešće pro se ravanje.

Putovao sam dosta, pa sam imao prilke da, (samo jedan primer) stanem ispred Rembrantove slike slike "Noćna Straža" u Rijsk Museumu. Znaš, ne treba nikome 20 godina da shvati tu umetnost. Ta slika pleni. Pogledaj Meštovićeve skulpture, na javnim mestima u Beogradu. Ne treba ti 20 godina da shvatiš tu umetnost. Gledao sam najpoznatije svatske balete i opere (na gostovanjima u Bgd) - i opet ne treba 20 godina da bi se razumela predstava. I tako dalje i tako dalje.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 08:05 - pre 79 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Pa to je kao da komentarišeš film, a odgledao si plakat. :p

Pa ne bih rekao da je isto.

Prvo, nikad nisam pogledao ni neki rijaliti, ali na osnovu vesti i komentara mogu da steknem prilicno jasno sliku o cemu se radi. Tako i za ovu predstavu.
Drugo, kad sam pokrenuo temu, nisam hteo da, u strogom smislu reci, komentarisemo samu predstavu, vec proseravanja umetnika i razlikovanje od "obicnih" rijalitija. Dakle, ako sam na nekom portalu video vest iz nekog rijalitija i video vest o ovoj predstavi, onda je to otprilike ista kolicina informacija i moze da sluzi za poredjenje i komentarisanje.

Naravno, to sto nisam 24h gledao ovo (predstava toliko traje), moze da znaci da nisam dovoljno kredibilan, pa se moje misljenje o temi moze i ignorisati.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 08:59 - pre 79 meseci
Citat:
IUOP_1:
E sad, moze li neko, meni neukom i umetnicki neobrazovanom, da pojasni tu razliku i zasto je to dozvoljeno i za pohvalu jer to je umetnost, a kad neka starleta uradi to isto, isti ti ljudi se zgrazavaju i pljuju eto zasto propadamo. Pa cak i istu argumentaciju (daljinski) koriste.

Postoji razlika. Ako pricamo o umetnickoj predstavi, deo sa golotinjom moze da predstavlja odredjeni cin, provokaciju od strane rezisera koja moze(a i ne mora) da se uklopi u samu predstavu da bi izazvala reakciju kod publike ili predstavila odredjenu scenu. Predstava je Olimp, zar nije anticka kultura poznata po slavi golog ljudskog tela?

Da li je ta provokacija uspela da izazaove publiku ili ne na pravi nacin je pitanje, ali uporediti to sa rialitijem ili porno flimom je bezveze.
Koje je onda tvoje misljenje o filmskoj produkciji, gde redovno ima scena golotinje pa i simuliranog seksa, da li automatski iskljucujes film kao los i neprimeran zbog toga?

Drugo pitanje jeste da li je RTS trebao da prenosi ovo tokom dana, ili samo nije znao sta prenosi. Pre ce biti da nisu znali.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 09:03 - pre 79 meseci
Pa nije RTS mogao da prenosi u neko drugo vreme, jer je predstava trajala dan i noć. Pa ako prenose, mišljenja sam da to ide uživo. Dakle, i po danu i po noći.

Jedino da su pravili pauzu u toku prenosa, u tom slučaju jbš predstavu.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 09:35 - pre 79 meseci
Citat:
IUOP_1: Pa ne bih rekao da je isto.

Prvo, nikad nisam pogledao ni neki rijaliti, ali na osnovu vesti i komentara mogu da steknem prilicno jasno sliku o cemu se radi. Tako i za ovu predstavu.
Drugo, kad sam pokrenuo temu, nisam hteo da, u strogom smislu reci, komentarisemo samu predstavu, vec proseravanja umetnika i razlikovanje od "obicnih" rijalitija. Dakle, ako sam na nekom portalu video vest iz nekog rijalitija i video vest o ovoj predstavi, onda je to otprilike ista kolicina informacija i moze da sluzi za poredjenje i komentarisanje.

Naravno, to sto nisam 24h gledao ovo (predstava toliko traje), moze da znaci da nisam dovoljno kredibilan, pa se moje misljenje o temi moze i ignorisati.


Okačen je bio klip koji traje možda minut-dva i oko njega su se vrteli komentari, bez ikakvog pominjanja/znanja ostatka predstave. Da si odgledao par sati (ne mora baš 24h) pa i da razumem, ali ismejavati nešto što nisi praktično ni video je čist promašaj.
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 11:07 - pre 79 meseci
Isto važi i za rijalitije: ne možeš znati koje je to srnje ako nisi gledao. To što se drugi zgražavaju (opravdano), znači samo to: drugi se zgražavaju, odnosno tako misli jedan procenat populacije. Drugi procenat umire za rijalitijima. Gde si tu ti (ne konkretno ti nego svaki konzument) sa svojim MIŠLJENJEM? Isto važi i za jelo, za slike, za knjige, za ku*ve, za mnogo toga. Ako se povinujemo mišljenju jednog dela populacije bez kritičkog otklona i uvida u predmet, to je tipična palanačka psihologija stada, većinskog ili manjinskog.

A ova Dragojevićeva glupost da za razumevanje predstave treba 20 godina školovanja je žestoko elistističko pro se ravanje. Prvo, ni on se nije školovao 20 godina iz oblasti umetnosti, odnosno ako i jeste (računajući i osnovnu i srednju školu), takvih ima još mnogo koji takođe misle da je predstava sra nje. I šta ćemo sad? Da li njegovih 20 godina školovanja vredi više od 20 godina školovanja drugog visokoobrazovanog posetioca pozorišta?

Ako je Dragojević nespretno mislio na 20 godina obrazovanja (verovatno pozorišnog), Java je egal što se toga tiče sa Dragojevićem, a znam i neke frizerke, prevodioce, lekare i učiteljice koji su redovni posetioci pozorišta. Toliko o insistiranju na 20 godina u polemici o mišljenju o predstavi.

Na kraju krajeva, iako je 24-časovna predstava izvedena na BITEF-u kao paradigmi avangardnog i alternativnog pozorišta (to nije isto!), nigde se nije tražilo od gledalaca da donese svedočanstvo ili đačku knjižicu sa 20 upisanih razreda, kao ausvajs.

Umetnost u današnje vreme, kako likovna svake vrste, tako i pozorišna i ona čudna sorta zvana performans koju izvodi Marina Abramovič, toliko je rastegnuta između zahteva da se isplati i da donese profit, zahteva da donese nešto novo kao da ima nečega istinski novog u pozorišnom izrazu, da pomera granice, da bude intelektualno izazovna, dakle rastegnuta između tih zahteva jedino još može da - šokira! A šokiranje publike i kritike nije pozorišna već estradna kategorija, pa i ono mahanje kitama i lizanje čmara i nemušto "pevanje" više su rezultat potrebe da se o predstavi govori, nego što predstava sama nešto važno govori.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 12:07 - pre 79 meseci
Citat:
SlobaBgd: Isto važi i za rijalitije: ne možeš znati koje je to srnje ako nisi gledao. To što se drugi zgražavaju (opravdano), znači samo to: drugi se zgražavaju, odnosno tako misli jedan procenat populacije. Drugi procenat umire za rijalitijima. Gde si tu ti (ne konkretno ti nego svaki konzument) sa svojim MIŠLJENJEM? Isto važi i za jelo, za slike, za knjige, za ku*ve, za mnogo toga. Ako se povinujemo mišljenju jednog dela populacije bez kritičkog otklona i uvida u predmet, to je tipična palanačka psihologija stada, većinskog ili manjinskog.

A ova Dragojevićeva glupost da za razumevanje predstave treba 20 godina školovanja je žestoko elistističko pro se ravanje. Prvo, ni on se nije školovao 20 godina iz oblasti umetnosti, odnosno ako i jeste (računajući i osnovnu i srednju školu), takvih ima još mnogo koji takođe misle da je predstava sra nje. I šta ćemo sad? Da li njegovih 20 godina školovanja vredi više od 20 godina školovanja drugog visokoobrazovanog posetioca pozorišta?


Ako sam dobro razumeo, budući da su obradili više grčkih tragedija, verovatno da je poželjno imati solidno predznanje da bi pratio šta se dešava na sceni. U rijalitiju npr. kad se neko narolja i padne pod sto, za to ne treba bog zna kakvo predznanje niti ima neke simbolike, da su doveli nekog alkosa može se zaključiti i bez toga.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 12:33 - pre 79 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: ali ismejavati nešto što nisi praktično ni video je čist promašaj. :)

Miroslave, ne znam da li zezaš ili ja nejasno pričam, ali evo sad ću naglasiti. Ne ismejavam ništa, već hoću da čujem postoji li RAZLIKA između ove dve stvari. Evo @DaliborP je dao konstruktivan post, po njemu razlika postoji

Citat:
DaliborP: Postoji razlika. Ako pricamo o umetnickoj predstavi, deo sa golotinjom moze da predstavlja odredjeni cin, provokaciju od strane rezisera koja moze(a i ne mora) da se uklopi u samu predstavu da bi izazvala reakciju kod publike ili predstavila odredjenu scenu. Predstava je Olimp, zar nije anticka kultura poznata po slavi golog ljudskog tela?

Da li je ta provokacija uspela da izazaove publiku ili ne na pravi nacin je pitanje, ali uporediti to sa rialitijem ili porno flimom je bezveze.

Ja mislim da on gresi, jer se ovde forme razlikuju (jedno je rijaliti, a drugo je umetnicka predstava), ali je sustina ista (izazivanje provokacije), a po mom misljenju sustina je znacajniji faktor.

Citat:
DaliborP
Koje je onda tvoje misljenje o filmskoj produkciji, gde redovno ima scena golotinje pa i simuliranog seksa, da li automatski iskljucujes film kao los i neprimeran zbog toga?

Odlican primer si naveo, ali mislim da nisi dovoljno konkretizovao. Imas dva slucaja. Ako golotinja i simulirani seks nisu primarni deo filma, onda je sve jasno, film je umetnost i to je to. A ako jesu primarni deo, to su onda porno filmovi, i to ne moze biti umetnicko delo.

Citat:
SlobaBgd: Isto važi i za rijalitije: ne možeš znati koje je to srnje ako nisi gledao. To što se drugi zgražavaju (opravdano), znači samo to: drugi se zgražavaju, odnosno tako misli jedan procenat populacije. Drugi procenat umire za rijalitijima. Gde si tu ti (ne konkretno ti nego svaki konzument) sa svojim MIŠLJENJEM? Isto važi i za jelo, za slike, za knjige, za ku*ve, za mnogo toga. Ako se povinujemo mišljenju jednog dela populacije bez kritičkog otklona i uvida u predmet, to je tipična palanačka psihologija stada, većinskog ili manjinskog.

Ne znam koga si pitao, vidim da je Miroslav dao odgovor sa kojim se slazem, samo da dodam da me zabole za rijaliti - mogu sa da ih ukinu, ili da im emituju jos 50 god., meni svejedno :)
 
Odgovor na temu

starka
Mila Kuran
Sombor

Član broj: 303489
Poruke: 256
*.com
Via: [es] mailing liste



+41 Profil

icon Re: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac26.09.2017. u 12:36 - pre 79 meseci
Slažem se, moraš gledati da bi znao o čemu pričaš.
Bar da voditelji imaju neku harizmu ili da su normalni, pa i nekako.
Mislim, ili su kezavi ili živčani.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Rijaliti programi: Umetnost uzvraca udarac

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 26960 | Odgovora: 61 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.