Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj

elitemadzone.org :: MadZone :: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 30464 | Odgovora: 137 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:15 - pre 94 meseci
Greška - moj odgovor Dimkoviću treba dole da bude a ne iznad njegove poruke.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.ip.telfort.nl.



+7169 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:17 - pre 94 meseci
Citat:
Satanizam je prakticno ateizam - odbacivanje cele price iz biblije, i okretanje sebi, sebicnost je glavna vrednost...


Vrlo neibicna definicija ateizma, ja sam do sad bio ubedjen da ateisti jednostavno ne gaje verovanja prema bozanstvima bilo koje vrste a da su ostale stvari koje navodis deo licnog karaktera tj. nesto sto je univerzalna karakteristika koju neki ljudi imaju ili nemaju bez obzira na licnu religioznu opredeljenost.

Nista u ateizmu ne potencira ili suzbija afinitete prema sebicluku, bas kaos sto nista u "svetoj knjizi XY" ne potencira skupljanje dzipova ili zlostavljanje dece. Vera ili nemanje iste je licna stvar i najbolje je ostaviti to kao slobodu pojedinca.

Uzgred, prava humanost je pomoci drugima zato sto to zaista osecas, a ne zato sto tako pise u nekoj svetoj knjizi, zakonu ili zato sto "se to tako radi" u okruzenje. Ocigledno je ta osobina nevezana za licno verovanje da li je univerzum nastao kao nekakva kvantna fluktuacija ili ga je stvotio neki "kreator" ili kakvu bradu taj kreator poseduje.

@Bozovic,

Ne, ateizam je odbacivanje postojanja bilo kakvih bozanstava. Postoje razne kategorije ateista gde varira jacina odbacivanja ali je sustina da se ateisti, jednostavno, ne zanimaju sa stvarima koje su van domena nauke. Ateisti mogu biti sebicni ili humani, te stvari su nepovezane i ne mogu se trpati jedna sa drugom.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:22 - pre 94 meseci
Dimkoviću, ateizam je i sinkretistička religija (recimo mešavina daoizma i budizma ili šinto i budizma). Ne moraš verovati u boga da bi verovao u dušu i reinkarnaciju (čisti budizam, džainizam, oni veruju da je priroda bog). Tu treba ubaciti i animizam (šamanizam, šinto), sinkretističke religije ima i bazirane na hrišćanstvu poput rastafarijanizma, santerije, vudu (mešavina katolicizma i tradicionalnih afričkih i mezoameričkih verovanja) i islamu (druze).

Praktično sve gde ti dovodiš u pitanje dogmu neke crkve može da se tumači kao ateizam. Zato su Kina i Japan ateistički, jer veruju u sinkretističku religiju 80+ posto, a Južna Koreja nije, tamo je dominantni katolicizam.

Citat:
@Bozovic,

Ne, ateizam je odbacivanje postojanja bilo kakvih bozanstava. Postoje razne kategorije ateista gde varira jacina odbacivanja ali je sustina da se ateisti, jednostavno, ne zanimaju sa stvarima koje su van domena nauke. Ateisti mogu biti sebicni ili humani, te stvari su nepovezane i ne mogu se trpati jedna sa drugom.


Dobro, to je tvoja definicija - možeš da kažeš da je i ne verovati u postojanje duše i spiritualnosti. Samo sam želeo da napomenem da za druge tvoja definicija ne važi.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.ip.telfort.nl.



+7169 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:25 - pre 94 meseci
@bojan,

Ne, ako dovodis u pitanje dogmu neke crkve a verujes u neko tvoje privatno bozanstvo, ti nisi ateista vec vernik.

To privatno bozanstvo ne mora biti nikakav "bradati cika koji je stvorio univerzum", moze biti apsolutno bilo sta sto je van domena nauke (npr nekakve sile, "red" u univerzumu, itd.) i sto nije podlozno opovrgavanju l.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:36 - pre 94 meseci
Možda te bolje karakteriše da si areligiozan a ne ateista (svaki čisti budista ili džain ne veruje u boga ali veruje u reinkarnaciju, tj. natprirodno).
 
Odgovor na temu

dusanboss

Član broj: 329401
Poruke: 714
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: dusanboss


+592 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:49 - pre 94 meseci
Citat:
Satanizam je prakticno ateizam - odbacivanje cele price iz biblije, i okretanje sebi, sebicnost je glavna vrednost...


Ne baš koliko poznajem sataniste (ne baš dobro) primatio sam da ne odbacuju u potpunost priču iz biblije. Čak veruju u postojanje boga i andjela samo se mole palom andjelu.

Ne znam jako teško mi je da zamislim da su se Merkelova, Oland i ekipa u divljoj orgiji, jurili goli po tunelu pritom prinoseći žrtve sotoni i polivajući se krvlju.

Siguran sam da se dobar de publike u nekom delu predstave zapitao (Šta ja to upravo gledam?)

Ostatak ceremonije od 6 sati protekao normalno i dolično otvaranju tunela.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 11:53 - pre 94 meseci
Citat:
dusanboss: Ne baš koliko poznajem sataniste (ne baš dobro) primatio sam da ne odbacuju u potpunost priču iz biblije. Čak veruju u postojanje boga i andjela samo se mole palom andjelu.

Ne znam jako teško mi je da zamislim da su se Merkelova, Oland i ekipa u divljoj orgiji, jurili goli po tunelu pritom prinoseći žrtve sotoni i polivajući se krvlju. :)

Siguran sam da se dobar de publike u nekom delu predstave zapitao (Šta ja to upravo gledam?):)

Ostatak ceremonije od 6 sati protekao normalno i dolično otvaranju tunela.


Ne možeš verovati u Lucifera ako ne veruješ u priču iz biblije :)))
 
Odgovor na temu

Emmy

Član broj: 27487
Poruke: 253



+391 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 12:15 - pre 94 meseci
uglavnom Svajcarci proterali tunel kroz alpe...
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 12:48 - pre 94 meseci
Citat:
djoka_l:
Tačno tako, zašto jedan lik iz bajke treba da nas sablažnjava?

Pa zato sto nas lik iz bajke se ne oblaci isto i ima drugacije rituale.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 12:58 - pre 94 meseci
Citat:
Emmy:
uglavnom Svajcarci proterali tunel kroz alpe...

Ali uz pomoc Satane!
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 13:00 - pre 94 meseci
Da, ako je ono njihovo jodlovanje satanski ritual ;)
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 13:06 - pre 94 meseci
@dusanboss

Što se tiče same ceremonije -> http://www.elitemadzone.org/p3678412
Dušane, bre.. ubrzaj se malo.

-----------

U mojoj glavi je sve povodom religija, jako prosto.

Bog - da.
Pop - ne i nikad.

Šta to znači?
Bog postoji i taj nema veze sa religijom. Bilo kojom.

Taj nam je podario sve osim: religije, politike i vojske.
Te tri stvari su ili delo `elitnog` boga ili samog čoveka.

Znači, svaka religija je - 5ranye. Utupljivanje duha i mozga.
Čak šta više, satanisti su iskreniji od ovih belih, pravednih.

Oni jasno stavljaju do znanja ko su i šta su.
Pa ko je idiot - izvoli. Budi satanista, idi unatraške ako želiš, radi suprotno, čitaj backwards, integriši piramide gde stigneš, aludiraj na kocke, crtaj pentagrame od krvi mrtvih mačaka po školskim dvorištima.
To je dakle volja idiota, kako bi smatrao da je pametniji od ostalih.

Al' šta da kažu `katolički hrišćani` ?
Ko je njihov vođa? Papa? Onaj izjednačeni sa alfa i omegom, aka - jezuit?
A prethodnik bio nacista.. hehe..
O pedofiliji tek da se ne priča ništa.

I kad se sagleda, satanisti su .. pa, eto, satanisti. Demoni, itd. Baš "lepo".
A ovi ostali? Isto to, samo u `oblanda` fazonu.

Bratstvo po korenu.

Večiti, svevideći, svemogući, `omnipresent`, itd, itd... 'oće da 'mre ako mu se ne pridodaje značaj kroz crkve kojekakve i slave i šta ti ja znam?
Jok. Neće. Ne sumnjajte u to.

Svaki čovek koji kada može i treba, pomogne prijatelju ili drugom živom biću ... koji čini stvari iz plemenitih i dobrih namera i jedan od životnih motoa mu je da svakoga može da pogleda u oči bez bilo kakvih neprijatnosti u bilo koje doba dana, jeste upravo profil kakav se traži u mestu gde bi se svima sve dopalo.

Religija je - ZLO.
To je ZLO. Čisto zlo.
Jedno od glavnih zala.
Osmišljena je radi lakše podele i zavade.

- Ti se klanjaj i čekaj jarca da ne nagna otpozadi kad prisloniš čelo na prostirku!
- Ti sa levom.. a ti sa desnom rukom da se krstiš!
- Ti da blebećeš sa brojanicom .. !
- A ti da piješ krv i da praviš cipele od bebine kože!

Inače - ništa neće da vas spere !!!!

Jer - tako je zapisano ...
u našem svetom ..
55. izdanju.


Kako znam da Bog postoji?
Pa, tako lepo.

Ako elita obožava lucifera (a `elićani`, bez obzira što su devijantni, izopačeni i degenerisani na svoj način, nisu glupi - ni malo), znači da veruju da taj drevni entitet postoji.
Pa, ako postoji lucifer, postoji i onaj koji će, ako je za verovati, da nam se `nahebe mile mamice jednoga dana`.
Za svu glupost koju smo prihvatili zdravo za gotovo, te pali na eto, ovom `probnom periodu`.

Isto kao volontiranje ili probni period za posao.
Naš život je tračak. Blic!

Koliko samo scena iz vašeg detinjstva imate umemorisano?
Ne na SD karticama, nego u sopstvenoj memoriji.

Kada ih se podsetite, kao da su bile - bukvalno juče.
Kod mene je bar tako.

Šta to govori? To govori da ne smemo da odustanemo od namera. Dobrih namera.
Ne smemo da izgubimo želju da ustanemo ponovo nakon pada.
Zamislite kada bi malo dete odustalo od želje da nauči da hoda..
Koliko puta jedno malo dete padne dok se ne stabilizuje i ne prohoda .. ?

Znači, biti - čovek - do kraja.
Kad dođe momenat da se oprostimo, ajd' izbegnite ga..
Ne možete. Niko nije, ništa nije, ništa i neće.
Na ovoj planeti zemlji u ovoj dimenziji u kojoj mi obitavamo.

Ovde, u ovoj dimenziji, jedino - vnag0 - u bukvalnom smislu reči - žive večno.
Sve što živi, pre ili kasnije umre, al' dok živi, mora da 5ere. Izuzev sova..
One povraćaju ono što ne mogu da svare.

Lepo je rekao Mike Patton "5hit lives forever!" ... (Cucko for cacca / King for a day Fool for a lifetime)

A mi, mi nismo baterije koje kad se istroše idu u đubre.
O ne. Ko tako misli, ne bih da sam mu u koži.

Znači, sve ima svoj kraj.
Pa tako i loši momenti koji nas snalaze.
I to prođe. Bude prošlost.

Eto, zato ne treba odbaciti postojanje Boga te prigrliti prčevine raznorazne i po svaku cenu gledati samo na svoju goozicu i trenirati istu da prožme što više i sa što manje truda je moguće
Ne treba biti emotivno vezan za bilo koji neživi predmet, tehnološku šklopociju bilo koje vrste, brend, garderobu bilo koje vrste ..
Ko razume, shvatio je.
about:networking
 
Odgovor na temu

dusanboss

Član broj: 329401
Poruke: 714
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: dusanboss


+592 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 15:42 - pre 94 meseci
Briga o drugima, poklanjanje, ustupci i ostale vrline ili moralne vrednosti smo mi kao vrsta koja živi u grupi uglavnom razvili upravo zbog sebičnost i svoje guzice . Kada se solidarišeš sa nekim radiš to zato što stavljaš sebe na njegovo mesto, želiš da i tebi grupa pomogne kada si u nevolji. Taj mehanizam smo razvili mnogo pre religije i ne je ga se lako otarasiti (mada nekima polazi i to za rukom). Bez njega ne bi smo bili toliko uspešni kao vrsta.
 
Odgovor na temu

Emmy

Član broj: 27487
Poruke: 253



+391 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 16:34 - pre 94 meseci
cujem da Rusi snagom mislim grade most Krim-Rusija !
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
87.116.189.*

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 16:41 - pre 94 meseci
Da, ima i informacija na netu o tome.
 
Odgovor na temu

Aleksandar Đokić

Član broj: 13478
Poruke: 4793
87.116.191.*



+638 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 17:27 - pre 94 meseci
@bojan

Citat:
Da, ako je ono njihovo jodlovanje satanski ritual ;)


A pa ne moze, srbi su odredili da je satanski ritual i gotovo, nema dalje, samo se moze raspravljati zasto bolesni svajcarci rade tako bogohulne stvari.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 17:38 - pre 94 meseci
@Ivan

Saranizam => ateizam, je razlicito od ateizam => satanizam.

Satanisticka crkva je prakticno ateisticna, ali to ne povlaci da je svaki ateista satanista pobogu!!! ;))))
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 18:24 - pre 94 meseci
Satanizam ne može biti ateizam.

Sa vikipedije:
Ateizam (grč. α - odrični prefiks, grč. Θεος - Bog; bez boga u doslovnom prevodu) je, u širem smislu, odbijanje verovanja u postojanje božanstava.[1] U užem smislu, ateizam je stav da ne postoje božanstva

Satanizam je ipak verovanje
 
Odgovor na temu

dusanboss

Član broj: 329401
Poruke: 714
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: dusanboss


+592 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 18:53 - pre 94 meseci
Čudno je što u glavnim medijima ovo uopšte nije prokomentarisano. Ja sam sasvim slučajno naleteo na snimak, a čuo sam za otvaranje tunala na više stanica. Dobro nije to toliko bitna vest, ali je zanimljiva. Zašto nije propraćeno ? Da li se novinari toliko boje da ne dobiju etiketu teretičara zavere ili je nešto drugo? Mislim da je shodno bilo da se proprati sa vešću da je ceremonija bila malo čudna. Isprvite me ako grešim ja nisam nigde na vestima čou za predstavu kojoj su provladavali okultni, paganski i satanistički motivi i kojoj je bafomot imao centralnu ulogu.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj19.06.2016. u 19:31 - pre 94 meseci
Citat:
CoyoteKG:
Satanizam ne može biti ateizam.

Sa vikipedije:
Ateizam (grč. α - odrični prefiks, grč. Θεος - Bog; bez boga u doslovnom prevodu) je, u širem smislu, odbijanje verovanja u postojanje božanstava.[1] U užem smislu, ateizam je stav da ne postoje božanstva

Satanizam je ipak verovanje


https://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Satan
==
The church does not believe in or worship the Devil or a Christian notion of Satan.[4] High priest Peter Gilmore describes its members as "skeptical atheists", embracing the Hebrew root of the word "Satan" as "adversary". The church views Satan as a positive archetype who represents pride, individualism, and enlightenment, and as a symbol of defiance against the Abrahamic faiths which LaVey criticized for what he saw as the suppression of humanity's natural instincts.
==

https://en.wikipedia.org/wiki/First_Satanic_Church
==
Nema direktno na wiki ali osnivac je napisao:

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Satanic_Bible

Believers have been described as "atheistic Satanists"[4] because they believe that God is not an external entity, but rather something that each person creates as a projection of his or her own personality—a benevolent and stabilizing force in his or her life.
==

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Satanic_Temple
==
The Satanic Temple is an American political activist organization based in New York City with several chapter groups throughout the country, the largest of which is in Detroit, Michigan.[1] The group utilizes satanic imagery to promote egalitarianism, social justice and the separation of church and state. Both atheistic and humanist, their stated mission is "to encourage benevolence and empathy among all people". The group was co-founded by Lucien Greaves, the organization's spokesperson, and Malcolm Jarry.
==

====

Sad imas i drugih oblika gde zaista obozavaju neko bozanstvo, ali ne u biblijskom smislu:

https://en.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Set

Ovima je uzor egipatsko bozanstvo Set, za koga veruju da je bio osnova za Satanu, ali apsolutno nema veze sa biblijskim opisom i dozivljajem Satane + ciljevi su drugaciji, bla bla da ne davim...
...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Bizarna ceremonija otvaranja tunela u Švajcarskoj

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 30464 | Odgovora: 137 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.