Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Realna" cena automobila koji se kupuje

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180091 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 22:32 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic: Nije tema da li bi neko nesto kupovao ili ne, vec je zamisljena kao mesto za direktno tehnicko poredjenje pojedinig modela kao i njihovih cena, pa vas molim da se od ovako visokointeligentnih komentara uzdrzite.


Ja nisam ucestvovao nikad u ovakvim temama, ali ih cesto citam i ova ideja mi se jako svidja.

Citat:
deerbeer: Inace su poredjenja jako visoko-tehnicka - duzina sarki, debljina kedera i slicno :-)


^Pa ti mu odgovori kvalitetnijim postovima. Ne mora valjda svaka tema da se zavrsi prepucavanjima. Ako imas auto opovrgni prethodne postove kvalitetnijim prikazom sopstvenog vozila. Ili nekog drugog licnim opisom. Niko nije rekao da se mora fokusirati na sarke i kedere. To sto je postavljac tako krenuo to ne mora da znaci da se tako mora nastaviti. Cosmo barem ucestvuje sa sopstvenim vozilom. Ja bih takodje da ga imam. Zaista je naporno izvlaciti zakljucke od silnog spama i prepucavanja.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 22:46 - pre 141 meseci
Kad se vec pominje oprema cudan je ovo neki paket opreme i mislim da je tvoj prijatelj ipak manje platio ili su tih 28.000 posljedice nekog lizinga, kredita ili slicno... Ovdje odma upada u oci da nema start/stop dugme vec obicni kljuc, onda ta zadnja stakla nisu na struju itd...
Avensis ima mnogo bolje pakete opreme i razlika je ogromna...
Postoje i golfovi od recimo 1.4 benzinca od 80 konja pa do golfa R koji 4 puta skuplji... oba ta auta se zovu golf 6. Moje je misljenje da je sve u opremi i u utisku koji auto ostavlja na vozaca...




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 22:53 - pre 141 meseci
Ja sam na raspolaganji imao onaj za 34.000 CHF koliko je placen u kesu, bez bilo kakvog lizinga. Ako ti ili neko drugi poseduje ovakav sa ove slike koju si postavio, neka ga fotka i neka postavi slike. Dakako, i cena koju je platio za njega igra ulogu.


Citat:
Nocni:
Nebitno je i ne treba porediti, ali u svakom slucaju ova benzinska tojota je svakako brza cak i od chipovanog golfa 5 jer ona ide preko 200 sto golfu menjac ne dozvoljava.]


Odgovoricu na ovo, ali ne zbog mog Golfa (tacno je da je cipovan ali je jos veoma daleko od snage koju deklarise Toyota za ovaj model) koji lako ide preko 200 (cak i po GPSu) vec vise zbog Avensisa sa ovim novim motorom od 147 KS.

Problem je u tome sto se ovaj Avensis na rastojanju od 5 km i normalnim prebacivanjem u vise stepene nije mogao poterati preko 160 km/h. Mozda on stvarno ima tih 147 KS, ali to veoma vesto skriva.


Posumnjao sam u snagu pa sam predlozio merenje na koje vlasnik nije pristao, mada ne razumem zasto. Ako ga ipak ubedim, skoknucemo do Zeravice pa cemo izmeriti i svakako cu rezultate objaviti,








P.S. Menjac kod TDIa svakako dopusta i vece brzine. Nije tesko izracunati kolio bi iznosila maksimalna brzina kada se pri 2000 obrtaja vozilo krece brzinom od 100 km/h a pri tome je poznat podatak da elektronika dozvoljava maksimalni broj obrtaja od 5200 do 5500 u zavisnosti od tipa motora i softvera.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.08.2012. u 00:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 23:17 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic: Ja sam na raspolaganji imao onaj za 34.000 CHF koliko je placen u kesu, bez bilo kakvog lizinga.

Kod nas je taj, bez el. podizaca zadnjih prozora, 18950eura. To je nekih 22800chf.
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 23:43 - pre 141 meseci
"Golf V tdi 105ks moze da ide 215km/h, vozio sam ga toliko". Reče mi vlasnik golfa 2 GTi.

Sve mi je jasno kada je najprodavaniji model Golfa 1.4 benzin. To je najgori od svih motora koji se ugradjuju u taj auto. Ta masina trosi sa klimom min 10l u Beogradu, a sto je najgore, to je takav les od motora, sa kojim je preticanje ravno samoubistvu.
Sta reci o tom mentalitetu kupca...
IQ srazmeran velicini Air Max patike.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje07.08.2012. u 23:45 - pre 141 meseci
@vilil1

Ne, po vazecem cenovniku, kod nas je taj oko 25.000 eura.

U Svajcarskoj su skuplji auti nego kod nas.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:01 - pre 141 meseci
Toyota je nekad bila dobra,(corola) iz devedesetih i to kad je kostala tri puta manje od golfa i tad je bilo razumno kupiti je.To vreme je davno proslo cene njihovih automobila su ozbiljno skocile i sad je potpuno besmisleno kupiti bilo koji Toyotin automobil.Kao prvo nema tu vise ni K od kvaliteta srozali su ga maksimalno i zive od stare slave i besomucne reklame i propagande.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:11 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic: @vilil1

Ne, po vazecem cenovniku, kod nas je taj oko 25.000 eura.

U Svajcarskoj su skuplji auti nego kod nas.

Pa, kod nas je taj od 25.000e u Sol opremi, ali ima el. podizace za sve prozore. I prednje i zadnje. Samo Tera 1.6 132ks nema sve el. podizace.

I da, sigurno su skuplji tamo, ali je ogromna razlika u opremi kada se uporedi Sol kod nas, i ovaj kupljen u CH. Naravno, razlika u korist avensisa koji se kod nas prodaje.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:11 - pre 141 meseci
Citat:
Zarko Silic:
@vilil1

Ne, po vazecem cenovniku, kod nas je taj oko 25.000 eura.

U Svajcarskoj su skuplji auti nego kod nas.


Nisi u pravu, pogledaj na toyota.rs taj koji si ti probao nije najnoviji avensis jer je izasao restajling, ima le diode u farovima i jos niz nekih detalja... mora da si gledao njegov cjenovnik... ima tamo 2 cjenovnika za avensis...
Ovaj model koji si ti vozio je sa "luna" ili cak sa "tera" paketom i kosta nesto ispod 22.000 eura sa carinom i pdv-om u Srbiji a "tera" je jos jeftiniji. Znas i sam da se uvijek dobija popust za model kojeg vise nema vec je zaostao na lageru makar sminkanje bilo u pitanju...




[Ovu poruku je menjao Nocni dana 08.08.2012. u 01:24 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:13 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:Moje je misljenje da je sve u opremi i u utisku koji auto ostavlja na vozaca...


Upravo tako. Na mene ovaj enterijer avensisa, iako u verovatno najjacoj opremi, ostavlja veoma los utisak cak i ovako profesionalno uslikan. Mislim da je relevantno porediti ga sa passatom iste generacije i po meni kada su u identicnoj opremi avensis tu nema sta da trazi. Opet nekom drugom ce biti bolji avensis i to je skroz ok i sigurno necu reci da je neko glup ako je njemu lepsa tojota.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:14 - pre 141 meseci
@Nocni

Pa i Luna ima sva 4. el podizaca stakala.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:31 - pre 141 meseci
Nema takvog Avensisa na nasem trzistu. Luna Wagon 1.8 kod nas kosta 23.050 eura. Tome treba dodati 500 za metalik i za transpotrne troskove. Mozda jos po nesto.


Ovaj Svajcarski ima neku drugu opremu. Racunam da bi to ovde kostalo izmedju 24 i 25k. Nikako vise, ali ni mnogo manje.

Svejedno, opet je preskupo za kvalitet koji nude.

Ova slika koju je Nocni postavio iskoristicu kao reper (primetio sam nesto zanimljivo na njoj ) pa cu postaviti jos par fotki, ali "sutra". Sada je vec kasno. Treba spavati. Nismo svi "Nocni".

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:34 - pre 141 meseci
^Ima, ali nisam siguran je li to tako kod karavana... Vise je vazno sta ima detaljno od opreme za aktivnu bezbijednost, kontrola trakcije i klizanja i sl nego led sminka i budzenje spolja... Luna je solidan paket opreme...
Moguce da je covjek registrovao vozilo na 3 godine sto svajcarci obicno i rade sa novim autom i da je sve ukupno 28K...

P.S. Gledao sam skoro avensisa koji je presao za 4 godine 430.000 km bez kvara. Doduse sve na otvorenim putevima ali nije mu covjek ni sijalicu zamijenio... Samo plocice i ulja.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 00:38 - pre 141 meseci
Prvo, naslov teme i njen sadrzaj nemaju gotovo nikakve veze, nije mi jasna ni poenta pisanja i poredjenja ovih modela, sta je pisac htio da kaze, u oci mi upada, na prvom snimku, to sto se onaj gornji dio sa ogledalom, kako li se to zove, kod Toyote povlaci grublje i samo za onaj pokretni dio, a kod Golfa se pazljivo taj isti dio povlaci uz pridrzavanje fixnog dijela sto me navodi na zakljucak da je u pitanju subjektivan, a ne objektivan pristup tom nekakvom testu.

Na kraju krajeva, zar kvalitet automobila cine kederi, tacna brzina, sarke, plastike?Kvalitet automobila treba da cini sljedece: broj kvarova npr. u 100 000 km, pouzdanost u voznji, sigurnost putnika u crash testovima, udobnost, kvalitet upotrebljenih materijala, lezanje na putu u krivinama, izdrzljivost motora i vitalnih dijelova, potrosnja itd., a gotovo da se nista od tih bitnih parametara ovdje ne pominje.I sta onda mozemo zakljuciti iz ovog "poredjenja"?Da Golf ima ljepse kedere, jace sarke i precizniji sat?Jel to sve?
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.opera-mini.net.



+76 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 01:43 - pre 141 meseci
Sta je ovde mit? A urbana legenda? Quishqai? Urban cruizer? Avensis nije nikad bio best seler toyote da bi se poredio sa imenom Golf. To je kao porediti G2 i tadasnju corolu. Ne ide, corola bolja. Pre sam ocekivao od teme da se razotkrije mit zasto kupovati golfa pored toliko zanimljivijih automobila (citaj zanimljivo dizajniranih, prakticnijih, jeftinijih). Golf odavno nije po nicemu inovativniji od ostalih, ni po motorima vise, promenom na novi 2.0 tdi izgubio je i poslednju prednost. Detalje sto si slikao Folksvagen, (c u imenu ne postoji) je jedino o cemu odavno obraca paznju ali zato na rukohvate na G5 si zaboravio da slikas koji se izgule za 2god, a tojota takvu glupost nema. Rostiljanje samo zadnjih prozora postoji kod svakog zivog proizvodjaca u nazad 18god. i po tome vidis ko je hteo jeftinije da prodje kad je kupovao nov auto. Zasto je to moda....ne znam. Po meni prodaja golfa trenutno je na lovorikama svog imena, a G5 i G6 nikad nisu ni trebali biti pusteni u prodaju. G5 kao potpuni i skupi promasaj a G6 kao naslednik propale skoljke G5 koja mora da vrati pare. Opet kazem, ti detalji o sarkama itd, vise ne kupuju kupce na taj nacin vec entuzijaste, a to znaci da Golf vise nije legenda vec istorija zaborava
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 06:41 - pre 141 meseci
Sad tek vidim da ovo sto je Zare slikao nema cak ni kozni volan ni zadnje podizace. Znaci to je neka osnovna oprema, kao Terra!

Cenovnik Avensisa kod nas, i to NE ovaj model koji je Zarko slikao, nego NOVI, 2012 Avensis:

http://www.toyotaadria.com/rs/...novnik_vozila/avensis_novi.pdf

1.8 Luna (dakle mnogo bolja oprema od ove na slici) je: 21.950 evra i 23.050 evra karavan.

Luna ima podizace na svim prozorima sa one touch funkcijom. Takodje i kolorni 6.1 inchni touch screen.

Ima i Bluetooth, tempomat, elektricno podesavanje lumbalne potpore (to sam probao, naduvava sediste dok ti se ne isprave ledja) itd itd.

Sto se tice samog Golfa, ja ne mogu da vozim auto kome zadnji trap ima "tup tup" zvuk kad se vozi preko neravnina, jednostavno ta tvrdoca i ti zvukovi i nedostatak rafiniranosti su iritantni.

Ismejali ste me kad sam poredio Golf IV 1.9 TDI iz 2002 sa mojom Corollom iz 1989 i rekao da Corolla deluje otmenije i rafinisanije u voznji. E, pa - tako je, mozete da mi se podsmevate do sutra ali osecaj u voznji je na strani matore Corolle.

A Golf V, koji sam cesto vozio (doduse 1.6 benzin), izaziva u meni emocije kao kad gledam dokumentarac o Isusu Hristu.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 07:28 - pre 141 meseci
Citat:

Ismejali ste me kad sam poredio Golf IV 1.9 TDI iz 2002 sa mojom Corollom iz 1989 i rekao da Corolla deluje otmenije i rafinisanije u voznji. E, pa - tako je,


I koja je razlika između tebe i onih što se kunu u svoga golfa dvojku dizelj?
 
Odgovor na temu

kalimero 011

Član broj: 155560
Poruke: 1166



+261 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 08:13 - pre 141 meseci
http://www.elitemadzone.org/t453988-0#3149229
Citat:
Zarko Silic:
Kako neko ne bi pomislio da je rec o skart primerku ponovio bih da sam na raspolaganju imao 2 Avenzisa i da su rezultati za oba otprilike podjednaki. Sedan je bolji za oko sekundu na madjuubrzanjima, a kilometar sat i na jednom i na drugom jednako gresi sa nedopustivih 11%, sto prakticno znci da podatku o potrosnji goriva treba dodati ovaj procenant.

Možeš li da pojasniš ovaj boldovani deo?

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 09:51 - pre 141 meseci
Citat:
jnk: I koja je razlika između tebe i onih što se kunu u svoga golfa dvojku dizelj?


Ne razumem pitanje. Provozaj Corollu pa Golfa IV i licno se uveri. Ili mi odgovori na sledeca pitanja:

1. Zasto je u mom autu udobnij i TISI prelazak preko sina, poprecnih rupa i slicno (pogotovo lezece policajce mnogo manje osecam nego u Golfu IV) i zasto imam bolji osecaj prilikom ulaska u raskrsnice pod 90 stepeni u gradu?
2. Zasto je moj auto drasticno tisi na leru, nema ni v od vibracija, mnogo je tisi u voznji gradom i na 100-110kmh (nisam brze vozio jedani drugi).
3. Zasto su mi komande lakse, bolji odziv imaju i auto se mnogo lakse vozi po gradu i putu iako nema servo volan - da se izrazim narodski - "klizi" u odnosu na Golfa
4. Zasto je sam osecaj voznje na otvorenom putu limuzinski i lepsi u odnosu na Golfa IV?

Nemojte ulaziti u raspravu o bezbednosti automobila, posto je naravno jasno da je Golf IV mnogo bezbedniji i ima dosta opreme i naravno da kad bih sad bio bez automobila kupio bih Golfa IV a ne Corollu samo iz tog razloga. Isto tako ne porediti motore, jasno je da je TDI brzi i jaci u vecini situacija (osim startanja sa semafora, do nekih 50-60kmh).

Ono sto zelim je samo odgovor na ova 4 jednostavna pitanja.

P.S. Golf je redovno odrzavan i ima servisnu istoriju i kupljen je ovde.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.08.2012. u 09:52 - pre 141 meseci
Citat:
supermario:

Na kraju krajeva, zar kvalitet automobila cine kederi, tacna brzina, sarke, plastike?Kvalitet automobila treba da cini sljedece: broj kvarova npr. u 100 000 km, pouzdanost u voznji, sigurnost putnika u crash testovima, udobnost, kvalitet upotrebljenih materijala, lezanje na putu u krivinama, izdrzljivost motora i vitalnih dijelova, potrosnja itd., a gotovo da se nista od tih bitnih parametara ovdje ne pominje.I sta onda mozemo zakljuciti iz ovog "poredjenja"?Da Golf ima ljepse kedere, jace sarke i precizniji sat?Jel to sve?


NIsi u pravu. Kvalitet je skup svih osobina jednog proizvoda, bilo da su one upotrebne, tehnicke, estetske itd.

Tako da kvalitet automobila, u celini, cine i sarke, i srafovi, i obloga poklopca prtljaznika, itd.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 180091 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.