Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

PayPal u Srbiji..

[es] :: E-Poslovanje :: E-Transakcije :: PayPal u Srbiji..

Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 513138 | Odgovora: 2124 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 16:37 - pre 150 meseci
Da. I masoni i papa...

;)
 
Odgovor na temu

Freerunner
igor vukovic
Beograd

Član broj: 123967
Poruke: 65
*.dialup.bvcom.net.



+37 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 16:41 - pre 150 meseci
jel moze neko meni da napise proceduru, trebaju mi sledece stvari:

digitizer za HTC Touch HD (blackstone)

Digitizer za Flytouch2 tablet, 2 komada: jedan sa tankim zif konektorom, jedan sa debelim zif konektorom


e sad, nasao sam sve predmete - digitizer-i za FT2 su na ebay, a digitizer za Blackstone je na Amazonu.


ne pada mi napamet da placam 80 evra za ekran telefona koji osta polovan 100 evra. pa sam odlucio da pazarim ovo online, samo me je*e sad:

jel moze ili ne moze ebay ? ajde neko, ko je kupio, al da ne bude - "cuo sam od ortaka koji ima ortaka" nego da neko napise u stilu: Pics or GTFO"

a Amazon , odakle vam ideja da moze ? ja kolko vidim njihov privacy policy - moze, al samo knjige i diskovi. elektronika i manje vise sve sto nisu knjige i diskovi ne mogu da se naruce van US i jos par zemalja.


Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Fear is the path to the Dark side!
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 18:51 - pre 150 meseci
Das posredniku 9.9 dolara i moze. Ali, placa se po sajtu. Znaci, ako porucujes sa dva sajta = 2 x 9.9 dolara, a na svakom sajtu onda mozes da kupis jedan ili koliko hoces artikala. To onaj kupuje tamo u Americi, tako da njemu salju sve zivo sto je na sajtovima i onda on prepakuje pa tebi salje kao fizicko lice.

Ostali troskovi su isti kao da ti sam kupujes - slanje preko okeana, ovde carina + PDV.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 19:09 - pre 150 meseci
Citat:
tdjokic: Das posredniku 9.9 dolara i moze. Ali, placa se po sajtu. Znaci, ako porucujes sa dva sajta = 2 x 9.9 dolara, a na svakom sajtu onda mozes da kupis jedan ili koliko hoces artikala. To onaj kupuje tamo u Americi, tako da njemu salju sve zivo sto je na sajtovima i onda on prepakuje pa tebi salje kao fizicko lice.

Ostali troskovi su isti kao da ti sam kupujes - slanje preko okeana, ovde carina + PDV.



Da li to znači da kupac plaća i

1. poštarinu od NN do USA i

2. od USA do Srbije?

Ili je sve to u tih 9.9 dolara....
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 20:18 - pre 150 meseci
Citat:
bojan_bozovic: Da. I masoni i papa...

;)


Vidis, to nisam uzeo u obzir, ali moguce... :D ...mada, masoni ne znam da imaju nesto protiv Srbije direktno, a Papa ne verujem da ce se cima sa Paypalom :D a nema ni uticaja na njih direktno. :P

Tako da ostaje neki zatrovani nacionalista ili srbomrzac u UO Paypala ili nekom kljucnom mestu gde se takva odluka donosi. Drugog logicnog objanjenja nema, pa sam pribegao poslednjem sto se cini iole povezano. :) A kako je CEO (ili beze neki VP?) Paypala Slobi Markovicu rekao da on ne donosi takvu odluku, vec ljudi iz nadlezne sluzbe za to, vrlo je moguca varijanta.

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 20:21 - pre 150 meseci
@tdjokic

Danas mi poslali na mail da se Google Checkout integrise u Google Wallet, ja se ulogovao tamo, biram opcije, a on izbacuje ovu poruku:



Jel to oni nama najavljuju da necemo vise moci da koristimo jedino nama dostupno resenje za placanje?? :) I Google je digao ruke od nas...?? :D
- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

LOVELORD
Diplomirani Jebivetar

Član broj: 190590
Poruke: 553



+14 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 20:21 - pre 150 meseci
Citat:
mr. ako: Vidis, to nisam uzeo u obzir, ali moguce... :D ...mada, masoni ne znam da imaju nesto protiv Srbije direktno, a Papa ne verujem da ce se cima sa Paypalom :D a nema ni uticaja na njih direktno. :P

Tako da ostaje neki zatrovani nacionalista ili srbomrzac u UO Paypala ili nekom kljucnom mestu gde se takva odluka donosi. Drugog logicnog objanjenja nema, pa sam pribegao poslednjem sto se cini iole povezano. :) A kako je CEO (ili beze neki VP?) Paypala Slobi Markovicu rekao da on ne donosi takvu odluku, vec ljudi iz nadlezne sluzbe za to, vrlo je moguca varijanta.


Kako nema papa, kada vidis da su Vatikan jasno oznacili kao drzavu koja spada u EURO I grupu... :D A koliko znam tamo su uglavnom svi neki verski radnici... :D I onda kazes papa nema uticaja...

A i masoni imaju mnogo protiv srbije.. Raspitaj se malo o tome.. :D Pisu svuda...
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 20:53 - pre 150 meseci
Citat:
valerijan: Da li to znači da kupac plaća i

1. poštarinu od NN do USA i

2. od USA do Srbije?

Ili je sve to u tih 9.9 dolara....
9,9 dolara je za njegov rad, to je za ono sto je procitao tvoju porudzbinu, proverio da li je roba na raspolaganju, odgovorio ti mejlom, napisao invojs kojim trazi da platis vrednost robe i prevoz od NN do USA da bi je porucio, primio taj novac i porucio robu. Sledeca stvar je da kad roba stigne nudi ti opcije prevoza od USA do Srbije mejlom, ti biras i obavesits ga mejlom, onda ti on salje ponovo invojs, ovoga puta za transport od USA do Srbije, spakuje to i preda na postu.

Kod sajtova koji ne salju robu ovamo on preskace tu prepreku koju ti ne bi mogao cak i da imas PayPal.

Sve ostale troskove placas kao da si robu kupio sam.

Citat:
mr. ako: Jel to oni nama najavljuju da necemo vise moci da koristimo jedino nama dostupno resenje za placanje?? :) I Google je digao ruke od nas...?? :D
Dobio i ja. Nisam jos nista dublje gledao, radio sam neke obicne stvari. Za sada ne znam nista.

Evo, probao sam. Prvo sam krenuo nekim putem i pocelo je da me registruje kao PRODAVCA, sto ja nisam i za "moju zemlju" to ni nema. Cak sam dobio i nekakvu sifru preko mobilnog telefona, za verifikaciju. Posto nisam imao sta da upisem tamo gde se trazi koliki mi je obim prodaje itd., pokusao sam nazad, pa birao nesto drugo kad se pojavio Wallet i lepo me odveo na moju staru stranicu za placanje, gde postoje i dalje moje kartice i moje transakcije, usao sam tamo sa starim podacima. Reklo bi se, da je ovo samo prosirenje usluge, da nas jadnicke nece dirati.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..18.11.2011. u 21:21 - pre 150 meseci
@tdjokic

Da, to je važno naglasiti...zato što taj posrednik diskretno zataška taj deo.

Treba sve mogućnosti ispitati pre kupovine, jer se često dogodi da se "nepažnjom" posredniku usluga preplati, otuda i moje pitanje...

Zato što TO...od NN do USA može biti papreno...a plaćanje putem Western Union-a, USA seller-i itekako prihvataju...


_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..19.11.2011. u 00:31 - pre 150 meseci
Citat:
valerijan: @tdjokic

Da, to je važno naglasiti...zato što taj posrednik diskretno zataška taj deo.

Treba sve mogućnosti ispitati pre kupovine, jer se često dogodi da se "nepažnjom" posredniku usluga preplati, otuda i moje pitanje...

Zato što TO...od NN do USA može biti papreno...a plaćanje putem Western Union-a, USA seller-i itekako prihvataju...
Kako zataska? Sve pise tamo na ebayu, ne moze on da zataska nista. Prodavac napise sve jasno i nema mogucnosti za prevaru. Jedina "prevara" bi bila ako ja porucim nesto sa amazona a on to nesto nadje jeftinije u obliznjoj samoposluzi i razliku zadrzi za sebe - neka mu je alal, ja tu nemam nikakvih primedbi. Medjutim, na vecini kutija stoji nalepnica amazona "Spremno za slanje" i onda opet nije kupljeno u samoposluzi.

I na amazonu je kristalno jasno koliko kosta postarina od prodavca do kupca, ali to postoji samo za eksterne linkove, roba sa amazona uglavnom ima besplatno slanje do kupca (= mog posrednika) pocev od neke sume navise. Ja to znam i prilikom trazenja robe pretrazujem na dva nacina - prvo sve, da vidim sta uopste postoji, a zatim kao prodavca ukljucim samo amazon i vidim sta amazon ima da ponudi. Postoji od skoro i treca mogucnost i ne znam tacno da li mi to promice ako stavim samo amazon kao prodavca - to je ono kad je roba u amazon magacinu, koji on daje u najam prodavcu, pa onda pise "Prodaje Pera, izvrsava amazon". Za tu vrstu prodaje / kupovine cak ni posrednik ne trazi dodatnu proviziju, to ne smatra eksternim linkom iako je prodavac druga ustanova, ne amazon.

Amazon je za mene odlican, jer trazim raznovrsnu robu. Sitnice, ali one cesto zivot znace i ne mogu ja sada da idem direktno na neke prodavce naokolo, prostije mi je da upoznam sajt kakav je amazon i da na tome razradjujem svoje kupovine. A na amazonu uglavnom kupujem bas ono sto on ne salje ovamo pa mi nista ne pomaze i da imam bilo koji nacin placanja. PayPal ionako ne prima a i da prima nesto drugo sta mi vredi ako nece da mi posalje.

Sa ovim posrednikom poslujem skoro dve godine i dobro sam ga proverio, covek je pristojan i sasvim OK.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..19.11.2011. u 04:25 - pre 150 meseci
Citat:
tdjokic: Dobio i ja. Nisam jos nista dublje gledao, radio sam neke obicne stvari. Za sada ne znam nista.

Evo, probao sam. Prvo sam krenuo nekim putem i pocelo je da me registruje kao PRODAVCA, sto ja nisam i za "moju zemlju" to ni nema. Cak sam dobio i nekakvu sifru preko mobilnog telefona, za verifikaciju. Posto nisam imao sta da upisem tamo gde se trazi koliki mi je obim prodaje itd., pokusao sam nazad, pa birao nesto drugo kad se pojavio Wallet i lepo me odveo na moju staru stranicu za placanje, gde postoje i dalje moje kartice i moje transakcije, usao sam tamo sa starim podacima. Reklo bi se, da je ovo samo prosirenje usluge, da nas jadnicke nece dirati.


Nisam detaljisao, ali sam pokusao da otvorim sve opcije i linkove - i dobio tu poruku, pa pomislio da se nisu i oni predomislili... :D


- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

simovina
Ghetto Life
round the corner, practicing ghetto life
Sreet corner

Član broj: 20240
Poruke: 70
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..19.11.2011. u 21:09 - pre 150 meseci
Citat:
Evo kome treba resenja za primanje novca iz US-a i drugih zemanja kod nas, a da je jednostavno za klienta, da ne mora da otvara naloge, da ide u banku i da se bakce sa bilo cim.
http://www.payoneer.com/
Ne moze direktno da se otvori nalog, mora preko nekog od njihovih partnera.
Tako da se registrujete na nekom od:
http://www.payoneer.com/OurCustomers.aspx
Ja preporucujem oDesk jel je lako, i tamo trazite novu karticu, onda vas vodi na payoneer sajt, gde se registrujete, posto smo iz srbije, posaljete scan pasosa.
Za oko 2 nedelje, stize na adresu master card.
Onome ko treba da vam posalje pare samo date sledeci link
https://load.payoneer.com/LoadToPage.aspx
On sve sto treba je da unese svoj mail, i da preko kreditne kartice prebaci vama pare, jedini limit je 1000 usd dnevno.
Pare legnu na karticu, i mozete ovde da kupujete i/ili dizete sa bankomata.


I to je nekad radilo ali sada skripa, pri slanju na payoneer trazi dodatne papire, a meni su skinuli 25 dolara za aktivaciju sto im necu oprostiti i bacicu karticu...
Moneybookers i banka intesa savrseno funkcionisu i posto vecina sajtova podrzava mb nevidim zasto ga ne koristi alternatvino u odnosu na paypal
paypal radi ok ako se registruje na bosnu i to, ali za placanje, mislim da se nije igrati i povlaciti pare na taj racun pa dalje ka srbiji, skenirace vam ip adrese i blokirati nalog sa parama, kad se placa njih i nije briga pare prodju tuda oni skinu proviziju i to je to...
a kada ce stici kod nas? izgleda da strpljenje mora biti veliko, zivci kao konopci...
 
Odgovor na temu

whitie2004

Član broj: 19966
Poruke: 1537
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+265 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 11:44 - pre 150 meseci
Videh danas da se i Britanci zale na PayPal - skoro 500 komentara ...

http://uk.finance.yahoo.com/ne...l-yahoofinanceuk-26509032.html

Izgleda da nije u pitanju Srbija i nista na nacionalnoj osnovi ... :-)

U padu jednog carstva stradaju svi, tako je uvek bilo, tako će biti i sada. Verovatno će posle svega ovoga
biti formirani neki novi blokovi, nova uređenja. A mi? Eh, a mi..
 
Odgovor na temu

fratria.sm
Freelance Designer

Član broj: 232011
Poruke: 52
*.mediaworksit.net.



+266 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 14:24 - pre 150 meseci
Citat:
simovina: I to je nekad radilo ali sada skripa, pri slanju na payoneer trazi dodatne papire, a meni su skinuli 25 dolara za aktivaciju sto im necu oprostiti i bacicu karticu...
Moneybookers i banka intesa savrseno funkcionisu i posto vecina sajtova podrzava mb nevidim zasto ga ne koristi alternatvino u odnosu na paypal
paypal radi ok ako se registruje na bosnu i to, ali za placanje, mislim da se nije igrati i povlaciti pare na taj racun pa dalje ka srbiji, skenirace vam ip adrese i blokirati nalog sa parama, kad se placa njih i nije briga pare prodju tuda oni skinu proviziju i to je to...
a kada ce stici kod nas? izgleda da strpljenje mora biti veliko, zivci kao konopci...


Jeste mb bolje resenje od payoneera ali ne moze da se koristi za primanje uplata iz U.S. a meni je to prilicno bitno jer imam ucestale uplate odande.

Danas sam dobio payoneer karticu koju sam narucio pre dve nedelje, pa jel znas mozda kakve to papire traze i jel to traze uplatiocu ili vlasniku kartice?
 
Odgovor na temu

simovina
Ghetto Life
round the corner, practicing ghetto life
Sreet corner

Član broj: 20240
Poruke: 70
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 15:43 - pre 150 meseci
Citat:
fratria.sm: Jeste mb bolje resenje od payoneera ali ne moze da se koristi za primanje uplata iz U.S. a meni je to prilicno bitno jer imam ucestale uplate odande.
Danas sam dobio payoneer karticu koju sam narucio pre dve nedelje, pa jel znas mozda kakve to papire traze i jel to traze uplatiocu ili vlasniku kartice?

To iz usa jeste problem za direktne uplate ali svi njihovi veci servisi i freelance sajtovi podrzavaju moneybookers tako da se to prevazilazi.
Traze papire za load kartice sa druge kartice, pa je onda cini malo i neosnovanom, kako neko da ti napuni karticu? Sta je poenta, nekad je to radilo bez provera ali danas malo drugacije, no ipak oni razumeju moju frustraciju, 25 dolara za aktivaciju koju su precutali a lepo sam pitao pre slanja kartice, ustvari imao sam tek dobijenu karticu i oni kazu pa znas sad je novi sistem treba ti nova kartica, bice free, ja narucinom ono ajd daj aktiviraj posto nemogu pare da vratim nazad koje sam loadovo na nju, banditi, a bio je odlican servis pre mozda par godina...

Citat:
Thank you for your email.
We understand your frustration about this, however we would like to inform you that we do not charge our costumers for anything they did not agree upon, we also make sure that for the entire process of registration to the Payoneer account you will have full availability for the fee list at all stages.
The country from which you have applied was listed by the US government as carrying an increased level of risk.
Nevertheless, Payoneer values your business, and as part of our commitment to our partners we will continue to offer our services in your country, unlike many other payment providers. Offering this special service requires us to adjust some of our fees, to cover our cost of addressing the increased level of risk.
Sincerely,
 
Odgovor na temu

fratria.sm
Freelance Designer

Član broj: 232011
Poruke: 52
*.mediaworksit.net.



+266 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 16:07 - pre 150 meseci
Znam da freelance sajtovi podrzavaju mb i tu nemam problema, ali nekad je potrebna direktna uplata i onda nastaje problem.
Sad ne znam da li su toliki davezi pri loadu sa druge kartice da je prosto nemoguca dopuna ili uz odredjeno cimanje ipak prolazi.
A sto se tice provizija cini mi se da sam upoznat sa svim, na njihovom sajtu objavljenim, provizijama pa tu ne ocekujem neka iznenadjenja.
Verovatno ima dosta ljudi koji su tu "besplatnu" karticu narucili pa tek kasnije videli da njena aktivacija i nije bas besplatna, ali tu posle nista ne mozes...
 
Odgovor na temu

simovina
Ghetto Life
round the corner, practicing ghetto life
Sreet corner

Član broj: 20240
Poruke: 70
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 18:40 - pre 150 meseci
Citat:
fratria.sm: Znam da freelance sajtovi podrzavaju mb i tu nemam problema, ali nekad je potrebna direktna uplata i onda nastaje problem.
Sad ne znam da li su toliki davezi pri loadu sa druge kartice da je prosto nemoguca dopuna ili uz odredjeno cimanje ipak prolazi.
A sto se tice provizija cini mi se da sam upoznat sa svim, na njihovom sajtu objavljenim, provizijama pa tu ne ocekujem neka iznenadjenja.
Verovatno ima dosta ljudi koji su tu "besplatnu" karticu narucili pa tek kasnije videli da njena aktivacija i nije bas besplatna, ali tu posle nista ne mozes...


- i za direktne uplate imas racuna da provuces kroz freelance sajt, ostaje ti kritika uz provizije koje sajt skine ali nista nije idealno
- jesu davezi, teraju ljude koji hoce da loaduju karticu da idu u banku da predaju neke papire, mislis da je klijent srecan zbog toga, to je outdated
- provizije za mb su ok, manje nego paypal bar mislim
- ja jesam dobio pre par godina free karticu, sve ok, i onda kazu pa hajd mora da se obnovi dolazi novi sistem, ja loadujem sa freelance sajta ono aktiviranje 25 dollara, e pa gospodo nismo se tako dogovorili ;p
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..21.11.2011. u 19:09 - pre 150 meseci
Citat:
simovina: ono aktiviranje 25 dollara, e pa gospodo nismo se tako dogovorili ;p
Tu skoro je bila omanja pobuna u SAD, bas nesto slicno bilo. Banke su sada mnogo nadrndane, pa idu iz krajnjosti u krajnjost - ili se uvlace narodu sa preteranom ljubaznoscu i slicno ili "kolju" gde stignu. Mislim da su hteli da opterete transakcije kartica nekom provizijom 5 dolara, tako nesto, nisam bas pratio.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

DownBall

Član broj: 283516
Poruke: 30
*.static.as29550.net.



+17 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..25.11.2011. u 23:29 - pre 150 meseci
Igrom slucaja sam bio u Hrvatskoj kod prijatelja. Poceli smo pricu u vezi PayPal-a, ispricali se lepo na tu temu, i sve sto je pratilo njihov proces integracije, u pocetku je bilo malo problema oko verifikacije kartice ali banke su to uspesno resile i sad sve funkcionise u najboljem redu.

Ispricao sam kako je to u Srbiji da vecinom kartice ne prolaze, ali da se zadesi da neka i prodje zavisi od koje banke. Predlozio mi je da probamo jedno resenje, pa ako prodje odlicno, ako ne bar se pokusalo.

Objasnicu ovde i postupak kako je to sve islo:

1. Kupovina "Visa poklon kartice" Hrvatska banka
2. Unosenje podataka sa pasosa (Srbija)
3. Verifikacija kartice
4. Zvanje "Call Centra" u Zagrebu
5. Dobijanje broja (4 cifre) za verifikaciju

I evo da kazem da super sve prolazi, nalog je verifikovan, placanje kada mi zatreba za neke sitne potrebe ide odlicno, inace placam iz Srbije, odlicna pogodnost sto na kartici nema nikakvih licnih podataka, neko ce to nazvati i VCC (Virtuelna Kreditna Kartica), ali sve u svemu odlicno radi.

Inace bilo je i primanja manjih iznosa na paypal racun, tipa 10$-15$, ali ne konstanto u nekim razdobljima, sve u svemu odlicno funkcionise. Kupovina takodje nije bila prevelika (sume od 500$ pa navise), mahom do 100$ i sve je prolazilo bez problema.

Kartice koje kod njih mogu da se kupe pretvoreno u evre ide sledecim rasporedom: 12e, 24e, 65e i 130e. Naknada koja se dodatno placa za izdavanje kartice je 2e.

Nisam probao da verifikujem karticu na Ebay za prodavca, jer kako kaze prijatelj potrebna je kreditna kartica jer ona jedino prolazi, e sad me nista ne kosta da probam.
 
Odgovor na temu

MagicMaster
Samozaposlen,
Srbija

Član broj: 94953
Poruke: 696
*.ptt.rs.



+76 Profil

icon Re: PayPal u Srbiji..26.11.2011. u 09:30 - pre 150 meseci
Ali pretpostavljam da ti prijatelj dopunjava kredit ili ti kada si na putu .....

:) :)
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Poslovanje :: E-Transakcije :: PayPal u Srbiji..

Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 513138 | Odgovora: 2124 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.