Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?

elitemadzone.org :: MadZone :: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 90118 | Odgovora: 644 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa-hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 10:26 - pre 172 meseci
Aha... a možda u Microsoftu u Beogradu, ili Raiffeisen banci, isto u Beogradu. Ehhh...
Ljudi kriju da im uplaćuju minimalac za penziono osiguranje ili im je plata oko 400€, pa ih sramota da se "hvale". Ćuti bre molim te.
 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+586 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 10:40 - pre 172 meseci
Pa o tome ti tip i prica :))

Citat:
Preduzetnički duh u Srbiji


Sta ti mislis da "multinacionalne kompanije" ili bilo ko drugi daje neke ustupke radnicima jer je to njegovo moralno nacelo?
Pa to regulise Zakon o radu, a prakticno delovanje je posledica postovanja ili bolje receno "postovanja" tog Zakona.

Mada, znam par ljudi koji rade za te mn kompanije i ne bih rekao da im je situacija bas kao sto navodis.

Npr prijatelj radi za Nestle i ima sestocifrenu platu, odredjenu kolicinu kredita za mobilni i jos procenat ako je agilniji. A radio je kao komercijalista do pre par nedelja, sad je malo napredovao.



A ja sam imao prilike, na zalost, da osetim cari robovanja raznim poduzetnicima u Srbiji tokom studiranja, dok sad imam isto priliku da radim za cerku firmu jedne multinacionalne kompanije, pa mogu porediti.

O tome isto ti prica i taj tip.



Evo cutacu. Ali juce.

 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa-hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 10:43 - pre 172 meseci
Ja vidim da on priča o novim vlasnicima i direktorima preduzeća. Ne vidim da priča o multinacionalnim kompanijama, bankama, itd.
 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+586 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 10:54 - pre 172 meseci
Citat:
Preduzetnički duh u Srbiji, a naročito ponašanje novih vlasnika i direktora preduzeća,


Tip prica o celoj Srbiji, a posebno naglasava jedan deo.


Mozda ne prica, o multinacionalnim kompanijama sa takvim akcentom kao o novim vlasnicima, koji sklapaju usmene ugovore sa radnicima o angazmanu bez slobodnog radnog dana i bez definisanog radnog vremena, jer se autor jednostavno ne slaze da je tvoja izjava
Citat:
Koje foliranje. A prve se multinacionalne kompanije ponašaju u tom skladu. Radi sa za bedne pare, traži se prekovremeni rad, uplaćuje se minimalno penziono osiguranje
istinita?

Koliko znam, plata tog mog prijatelja nije bedna, a prekovremeni rad mu se extra naplacaju. Uz to je dobio i prostor za napredovanje, te je paralelno upisao studije menadzmenta sa poslom i dobio unapredjenje, naravno uz hiper angazovanost.



A ta situacija se malo razlikuje od situacije postavljaca teme, pa je to i autor mozda, inace poreklom iz Srbije, lako uocio ;)
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa-hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 11:06 - pre 172 meseci
Da, moja izjava je potpuno istinita. Na primer u bankama su plate mahom oko 500€ za šljakere, i oko 700 za menadžere, ako izuzmeno nekolicinu ljudi u vrhu koji imaju odlične plate za naše uslove. U većini multinacionalnih kompanija je tako, a većina ih gleda da uplaćuju minimalac za penziono osiguranje. Taj tvoj prijatelj je neki zmaj kada može da radi u uspešnoj firmi i studira paralelno. Svaka mu čast. Meni je to smešno, ali dobro, danas imaš tih privatnih fakulteta gde se sve može, a što je najgore i državni imaju svoje tarife.
Strane kompanije se samo prilagođavaju tržištu radne snage, i to zloupotrebaljavaju jer im se može.
 
Odgovor na temu

Jagnjeca brigada

Član broj: 52969
Poruke: 311



+298 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 11:21 - pre 172 meseci
Bila jednom DAVNO jedna akcija:

Kad je posle deset godina rada kod privatnika na crno jednoj Beograđanki banka saopštila da ne može da dobije pozajmicu od oko 40.000 dinara za kupovinu veš-mašine, ona je odlučila je da nešto promeni. Pogotovu što njene mesečne uplate nisu prelazile 7.000 dinara, niti je plata stizala redovno, a bez kredita se ne može. Rešila je da okrene dežurni telefon 2753-689 Inspekcije rada u Ministarstvu za rad i zapošljavanje i da prijavi gazdu.

Akciju "Prijavi gazdu zbog rada na crno" Odeljenje za žalbe u resornom ministarstvu pokrenulo je tokom 2005. godine kako bi se pomoglo onima koji rade, ali se to nigde ne vidi. Bojana Jovanović, načelnik u ovoj službi, kaže da takve "ilegalce" gazde ne prijavljuju, ne uplaćuju im socijalno, zdravstveno i penzijsko osiguranje, a platu im daju "na ruke".

Zbog toga su na gubitku i radnik i država koja, prema proceni ministra Slobodana Lalovića, na ime poreza i doprinosa godišnje ne naplati oko 200 mil EUR.

- Tom bezakonju mora da se stane na put, jer radnik na crno danas-sutra neće moći da računa na penziju, budući da nema ni jedan jedini dokaz da je godinama negde privređivao - kaže Bojana Jovanović.

Problem je i što država na ovaj način gubi, budući da poslodavac ne uplaćuje ni platu preko računa, ni porez, ni osiguranje. Obespravljeni se, kada okrenu navedeni broj telefona, žale da nemaju pravo ni na bolovanje, godišnji odmor, porodiljsko, trudničko, ili slobodne dane. Kao ni mogućnost da dobiju novac za topli obrok, prevoz ili regres. Dakle, sve ono što im po zakonu pripada.

Dnevno se samo okretanjem telefona "prijavi gazdu" javi četvoro-petoro onih koji bi da regulišu svoj status, jer im pregovori u "četiri oka" sa gazdom nisu mnogo pomogli. Reč je najčešće o anonimnim dojavama, gde oštećeni ostavljaju podatke firme u kojoj rade, a na osnovu čega inspektori izlaze na teren.

- Bez obzira na anonimnost poziva, inspektori izlaze na teren i u razgovoru s poslodavcem predočavaju sankcije ukoliko nastave da krše zakon i ne legalizuju rad zaposlenih. Uvidom u knjigovodstvenu dokumentaciju odmah može da se uoči da li je poslodavac izbegavao plaćanje poreza i doprinosa. Da bi se izbegla duga sudska procedura, inspektori na licu mesta pokušavaju da postignu dogovor i privole gazdu da legalizuje rad svojih radnika - objašnjava Janković.

Osim što slede prekršajna prijava sudu, kazne za rad na crno su vrlo visoke. Kreću se od 500.000 do 1.000.000 dinara, što nije milo nijednom poslodavcu, pa obično pristane na registrovanje zaposlenih.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/56777

[Ovu poruku je menjao Jagnjeca brigada dana 07.02.2010. u 14:02 GMT+1]
"Nikad ne raspravljaj sa budalom: Prvo ce da te spusti na svoj nivo, a onda ce da te
dobije na iskustvo!"
 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+586 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 11:44 - pre 172 meseci
Citat:
Taj tvoj prijatelj je neki zmaj kada može da radi u uspešnoj firmi i studira paralelno. Svaka mu čast. Meni je to smešno, ali dobro, danas imaš tih privatnih fakulteta gde se sve može, a što je najgore i državni imaju svoje tarife.
Strane kompanije se samo prilagođavaju tržištu radne snage, i to zloupotrebaljavaju jer im se može.


Tebi je mozda smesno sto je on studirao i radio paralelno.
Ali to je pitanje resenosti i kapaciteta.

To je covek kojem nije strano da zaspi nad knjigom od umora, ali covek ima dete i zna zasto je to radio.
I njemu to nije bilo ni malo smesno.

Citat:
Da, moja izjava je potpuno istinita. Na primer u bankama su plate mahom oko 500€ za šljakere, i oko 700 za menadžere, ako izuzmeno nekolicinu ljudi u vrhu koji imaju odlične plate za naše uslove. U većini multinacionalnih kompanija je tako, a većina ih gleda da uplaćuju minimalac za penziono osiguranje.


Vidis, postavljac teme kad bi dobio takvu ponudu bi se lupao nogama u straznjicu.
Ali ti mozes i dalje da mu objasnis kako je to isto kao i raditi za prosvecenog srpskog kapitalistu kao sto je njegov sef.

Citat:
Strane kompanije se samo prilagođavaju tržištu radne snage, i to zloupotrebaljavaju jer im se može.


To ti autor kojeg sam citirao i prica.

Samo sto postoji mala razlika izmedju 500 ojra za sljakera u MNK i 150 ojra kod vlasnika diskonta.



Evo jedan dobar tekst koji pojasnjava gde je odgovornost za uslove rada, pored odgovornosti sindikata kao sto je vec naveo prvi autor.
Citat:
Nije posao stranaca da Srbiju razvijaju već da u njoj zarađuju. Država mora sama brinuti o svom razvoju i mora shvatiti da nema razvoja koji se dešava sam po sebi, ili, kako se to „naučno” kaže, snagom tržišta

http://www.b92.net/biz/fokus/k...=01&nav_id=407073&fs=1
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.201.*



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 20:20 - pre 172 meseci
Citat:
Isak666: Vidis, postavljac teme kad bi dobio takvu ponudu bi se lupao nogama u straznjicu.
Ali ti mozes i dalje da mu objasnis kako je to isto kao i raditi za prosvecenog srpskog kapitalistu kao sto je njegov sef.


Porediš posao fizičkog radnika u podrumu pića kod domaćeg gazde i posao bankara u stranoj banci. Uporedi posao bankara u domaćoj banci sa tim istim poslom u stranoj. Evo moja drugarica radi kao programer u našoj firmi koju su osnovali naši ljudi kada se Jugobanka privatizovala. Fino su ljudi koji su radili u Jugobanci otvorili privatnu firmu i sada pružaju usluge stranim poslovnim bankama. Njena plata kao programera sa završenim PMF-om, je veća od plate na istoj poziciji u Raiffeisen banci. I tako je već 9 godina, od 2001. godine. Je l´mi veruješ?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 20:23 - pre 172 meseci
So fckin what?

Plata u RF banci je tolika jer ima ljudi koji ce raditi za te pare - ako neko smatra da je bolji uvek moze da trazi vecu platu i/ili da ode tamo gde ga placaju vise - ili, hej, pocne da radi kao contractor.

Sto bi RF banka placala i cent vise od onoga sto mora? Ocigledno da ima sasvim dovoljno ljudi koji ce vrlo rado raditi tamo, pod tim uslovima.

Vidis, obicno i jeste takva situacija sa tzv. "stabilnim" poslovima - posto RF banka nece sigurno nigde u dogledno vreme, imaju tu slobodu da placaju nesto nize plate od kojekakvih malih firmi na konto "stabilnosti" - i to je neka vrsta vrednosti koju neko ceni (pogotovu ljudi koji imaju porodicu i decu), i za koju je spreman da zrtvuje neki novac kroz manju platu...

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
77.238.201.*



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 20:38 - pre 172 meseci
Pa to i ja kažem. U čemu je problem? Ovde se govorilo kako novi srpski kapitalisti izrabljuju radnike. Pa da, izrabljuju, ali izrabljuju ih i strane korporacije, kompanije. U čemu je razlika? Može se i jednima i drugima.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 20:55 - pre 172 meseci
Raditi za platu koja je 2-3 puta veca od prosecne plate i uz kvalitet radnog mesta koji je iznad proseka u zemlji se tesko moze nazvati "izrabljivanjem".

Raditi za minimalac prekovremeno JESTE izrabljivanje.

Fakat je da je vecina poslova u drugoj kategoriji trenutno rezervisana za "domace gazde" - ali to ne mora biti slucaj uopste, kada u Srbiju dodju firme poput LIDL-a - i oni ce isto tako placati minimalce jer jednostavno to mogu da rade, bas kao sto to isto rade i svuda.

Zato sto svako moze da radi na kasi, pa samim tim ni plata ne moze biti veca od minimalne.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Mitrović Srđan
bloodzero
Freelance
Majur //: Šabac

Mitrović Srđan
Član broj: 10261
Poruke: 2800
212.62.47.*

Sajt: freeshell-reviews.com


+4 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?07.02.2010. u 20:59 - pre 172 meseci
Mene zanima da li je moguce da neko u Srbiji postavlja ovakvo pitanje :)
Pa ovde se bar zna da vlada potpuni haos i bezvlasce kakvi zakoni...ako neces da radis
ima ko hoce :)
Tony Melendez:
http://video.google.com/videoplay?docid=-
3819862628517136815&q=tony+melendez

NIKADA NE UZIMATI HOSTING NA GO DADDY!


 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?08.02.2010. u 05:05 - pre 172 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Raditi za platu koja je 2-3 puta veca od prosecne plate i uz kvalitet radnog mesta koji je iznad proseka u zemlji se tesko moze nazvati "izrabljivanjem".

Raditi za minimalac prekovremeno JESTE izrabljivanje.


Ko kaže da su plate tri puta veće kod stranih kompanija. Po tvojoj računici to bi bila plata od oko 1100€, i to prosečna plata u takvoj stranoj kompaniji. To je daleko od istine.
A ako ćemo pravo, te strane kompanije baš inistiraju na prekovremenom radu, samo što one to rade suptilnije. Uvedu obaveznu kvotu koju treba ispuniti, i to tako da znaju da je tu kvotu jako teško ispuniti za normalno radno vreme, pa te obavežu da radiš prekovremeno. Zatim, primaju tkzv. volontere, i to na godinu dana, tako za ljudi rade 12 meseci da bi se dokazali i prešli u "pripravnike" koje opet plaća budžet, dok kompanija plati samo topli obrok. Je l´znaš za to? Praktično, dobiju radnika 2 godine za DŽ. Znam 4 kompanije koje rade BAŠ tako.
 
Odgovor na temu

zoki852

Član broj: 242142
Poruke: 1
*.ms012.net.



Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?10.02.2010. u 20:40 - pre 172 meseci
prijavljen sam,to je definitivno,evo veceras sam zaduzio prodavnicu,pa cemo da vidimo kako ce da bude...
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?14.02.2010. u 15:29 - pre 172 meseci
Jako ozbiljna tema, a vidim da ima komentara da je to normalno ?!

Inspekcije rada ne rade ništa, a i kad rade, hvataju novokomponovane bizmismene.
To je tako, jer vlast savršeno zabole za većinu njenog građanstva.

Zamislite kako bi se stanje iz korena promenilo, da eventualno, inspekcija rada bane popodne posle radnog vremena u neku od tih sjajnih internacionalnih kompanija, zatekne ljude kojima je isteklo radno vreme kako rade (besplatno - bez rešenja), zamandali kaznu u visini od 500.000,oo EUR cenjenoj internacionalnoj banci ili kompaniji i sutradan odmah naplati blokadom tr pomenuti iznos.

Dobilo bi se bar trećinu više radnih mesta i što je još važnije, te fore sa demokratijom, evropskim tendencijama, građanskim društvom i sl. bi počele da imaju neuporedivo veću publiku.

Sa druge strane i bizmis meni i multi kompanije i banke bi se potrudili da ih ne zadesi takva sudbina.

Nema šta da inspekcija raspravlja sa vlasnikom i da ga ubeđuje !?
Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?14.02.2010. u 16:32 - pre 172 meseci
Citat:
BokasaTzar: Nema šta da inspekcija raspravlja sa vlasnikom i da ga ubeđuje !?

Naravno, samo sto smo davljenicko drustvo u g*vnima korupcije i kriminala, pa te niko ne pita za legalnost poslovanja, vec za kovertu koju ces da predas "gospodi inspektorima" na uvid. Obzirom na visinu takvih kazni, 99% preduzetnika ce se potruditi da obezbjedi upravo tu kovertu kako bi zadrzao status quo tj. nastavio sa aktivnostima nelegalnog poslovanja i stekao obostrano, poslovno-korisno poznanstvo sa drzavnim sluzbenicima.

Dakle, nema volje, niti interesa, da se ovakvim ozbiljnim drustvenim problemima stane u kraj. Postoji bezbroj nacina da se isti svedu na neki kontrolisani minimum, a koji, opet, zahtjevaju minimum napora i (re)organizacije funkcionisanja postojecih institucija za uspjesno sprovodjenje pomenutog projekta normalnizacije stanja drzave. Ovo se ne odnosi samo na probleme sa poslodavcima. vec na vecinu drugih drustvenih problema koji svakodnevno uticu na (ne)kvalitet zivota gradjana i opste negativno javno misljenje o svemu.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?15.02.2010. u 07:59 - pre 172 meseci
‚‚Minimum napora‚‚ je ključna reč.

Zbilja ne vidim ni jedan razlog da se ne krene sa tamburanjem za neplaćene radne časove, mobing i sl.

Potrebno je naterati prvo ‚‚velike igrače‚‚ da se zakoni poštuju . Ovo je rešiv problem koji utiče na celo stanovništvo.
Štaviše, vrlo je jednostavno rešiv problem.

Javno mišljenje o svemu je toliko negativno, da se deca bodu noževima u centru grada. Mnogo smo truli :-(

Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?15.02.2010. u 08:49 - pre 172 meseci
Citat:
Zbilja ne vidim ni jedan razlog da se ne krene sa tamburanjem za neplaćene radne časove, mobing i sl.

Potrebno je naterati prvo ‚‚velike igrače‚‚ da se zakoni poštuju. Ovo je rešiv problem koji utiče na celo stanovništvo.
Štaviše, vrlo je jednostavno rešiv problem.

A kako misliš da inspekcija uradi bilo šta kada radnici uglavnom ćute o tome i ne prijavljuju takve slučajeve ? Kako će inspekcija da zna da li je neko radio prekovremeno i da li je plaćen za to ? Jednostavno, svakom poslodavcu je cilj da mu radnik radi što više za što manje para i jedino što ga ograničava u tome je zakon. Međutim da bi se zakon ispoštovao, neko treba i da prijavi kršenje zakona, a ljudi to ne rade. Da li zato što se plaše otkaza, da li zato što se plaše gazde, ne znam, niti bih ulazio u to, ali hebi ga, radnik koji svesno pristaje na to i sam krši zakon.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?15.02.2010. u 09:59 - pre 172 meseci
Na svakoj firmi na ulazu postavi se radno vreme. Tolerancija 15 min.
Čistačica ima Rešenje firme o radnom vremenu, 2 smena takođe

Ko radi prekovremeno ima Rešenje iz svoje firme PRE početka prekovremenog.
Radnika koga poslodavac zatekne u firmi posle radnog vremena - otkaz momentalni.

Radnik može anonimno (SMS, e mail, telefon) prijaviti firmu u pogledu prekovremenog. To može i slučajni ‚‚dobronamerni građanin‚‚

Inspekcija koja ne može da prođe kapiju bez zadržavanja, zatvara firmu odmah. Ukoliko nađe zaposlene bez rešenja da rade prekovremeno, laganih startnih 500.000,oo po zaposlenom.

Zakonski osnov - pa kao Poreski inspektor koji ti za 7 din prekršaja zavali 50.000,oo (pedesethiljadadinara) na licu mesta, plativo u 8 dana.

50.000,oo je startni čip za Poresko, max iznos kraja nema

Nema ni suđenja, kao u Teksasu - brza pravda.
Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

zoki852

Član broj: 242142
Poruke: 1
178.22.216.*



Profil

icon Re: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?29.04.2010. u 11:20 - pre 170 meseci
Evo cisto da se javim i ja koji sam postavio temu.Otkaz sam dao 12.04.Posto smo se dogovorili da radim na procenat,izasao sam platu za februar 4300,a za mart 4400.Znam da je zakonski minimum 16000 ali kad se sracunam koliko mi kosta tuzba,ne isplati se.Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Da li je po zakonu da radim 7 dana u nedelji?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 90118 | Odgovora: 644 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.