Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Landscape (pejzažna) fotografija

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Fotografija :: Landscape (pejzažna) fotografija
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 212440 | Odgovora: 656 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija16.08.2009. u 23:32 - pre 177 meseci
Postoje ljudi koji su jako uporno, predani onome što rade i trude se da love situacije, prilike i svaki mogući trenutak da ulove ono što običan čovek ili previđa ili u doba takvih prilika - spava.

Mogao bih da garantujem da ni jedna od linkovanih fotki nije "fake", tj. prenapucana, prvlačena kroz prejake HDR filtere i tome slično. Naprosto, imao sam prilike da vidim svojim očima mnogo vrlo čudnih fotografija, koje 100% nisu montirane i zato mogu da ocenim da takva vrsta fotografija nije veštačka, nego je urađena dobrom opremom, iza koje čuči strpljivi i predani fotograf.

Evo jedne skorašnje, koju je okačio naš foto-prijatelj Igor Marinović, ovde poznat pod nadimkom Marinowski:

Toskana ©Marinowski

Ovakve fotografije zahtevaju vrhunsku prepuštenost prizoru, posvećenost fotografiji, strpljenje i oko koje će izdvojiti upečatljivost iz naizgled sasvim običnog i svakodnevnog krajolika. Konkretna fotografija je urađena teleobjektivom, što krasi i linkovane fotke, pošto je i na njima vidljiv fenomen tzv. "dubinskog zbijanja", koji je karakterističan za tele-opseg. Da bi ovakvu fotografiju napravio, osim gore pobrojanog potrebne su vredne noge, koje će tabanati i tamo gde prosečne ne žele (što je Paramecijum i pomenuo), kao i doza sreće u pogledu atmosferskih uslova, koji će nekad snimak učiniti prozračnijim, a nekad maglovitijim, ali u pozitivnom smislu.

Naizgled nadrealne snimke ne treba na prečac proglašavati "dopingom".

Pozdrav
 
Odgovor na temu

ArtCool

Član broj: 227913
Poruke: 639
94.189.244.*



+9 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija17.08.2009. u 03:32 - pre 177 meseci
Nije Storm bas na precac, ima obrade tu cemo se sloziti, samo koliko e to je pitanje.
Inace sliku koji si postavi kao primer je neverovatan pejzaz, gde je to slikano.
Nekako cudna mi je tekstura livada (mada mi se svidja), jel to efekat ili oprema, ekspozicija, neki filter.Nekako livade u prvom planu imaju neku specificnu plisanu mekoci a u zadnjem pa neku ostrinu, meni nepoznat stil rada.
Ovu fotku sto vise gledam deluje mi ko da je slikana cetkicom u nekom polu hiper realizmu.
Mozda me vara mala rezolucija pa nemogu da vidim detalje.
 
Odgovor na temu

Paramecijum

Član broj: 15642
Poruke: 1314
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija17.08.2009. u 09:44 - pre 177 meseci
Fotografija je strpljenje. I ja mislim da fotke na linku koji sam dao nisu nameštene i montirane.
Jednostavno, treba imati vremena i posvetiti se tome; ne može se fotkati iz kola u prolazu.
Evo, ja sam nedavno prolazio kolima preko Manjače... stotine vrtača i ludilo od prostora, ali sam shvatio da bi za dobar ugao morao otići tri-četiri kilometra peške na susedno brdo. A možda sačekati maglovito jutro ili šarene oblake za dodatni utisak.

Naš čovek koji je pobedio na lokalnom konkursu za Nacionalnu geografiju pre pola godine snima sa ixusom.
Nedavno je na novosti konkursu za najbolju kolekciju osmeha dobio automobil reno... ixusom.
Njegova tajna je u strpljenju, čekanju, provede četiri dana na Zlatiboru, sve vreme napolju, šetajući i loveći igru svetlosti na pejzažima... ixusom!!!

a evo je ta fotka koja je dobila na Nacionalnoj geografiji: ixusom:



http://www.flickr.com/photos/urospetrovic/

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija17.08.2009. u 10:08 - pre 177 meseci
Citat:
ArtCool: Inace sliku koji si postavi kao primer je neverovatan pejzaz, gde je to slikano.

Toskana u Italiji, region istočno od Rima, čiji je glavni grad Firenca.

Citat:
ArtCool: Nekako cudna mi je tekstura livada (mada mi se svidja), jel to efekat ili oprema, ekspozicija, neki filter.Nekako livade u prvom planu imaju neku specificnu plisanu mekoci a u zadnjem pa neku ostrinu, meni nepoznat stil rada.
Ovu fotku sto vise gledam deluje mi ko da je slikana cetkicom u nekom polu hiper realizmu.
Mozda me vara mala rezolucija pa nemogu da vidim detalje.

E to je ona magija koju proizvodi 5D + EF 70-200mm f4L IS - najbolji telezum koji trenutno postoji, po mišljenju iskusnih fotografa širom sveta. Ovde je korišćen i 1.4x telekonverter, koji čak i ubija deo kvaliteta. Neke standardne obrade ima, ali ništa nije silovano iliti "parfemisano" (kakve su bile neke skorašnje kvalifikacije teže obrade).

Da ne zaboravim, glavni činioc ovakvog rezultata je ipak fotograf, drug Marinowski, pa se njemu zahvali za ovakav divan prizor.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Paramecijum

Član broj: 15642
Poruke: 1314
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija17.08.2009. u 10:44 - pre 177 meseci
Ja sam mnogo koristim i 70-200/f4 i f/2.8 i oba stakla su perfektna.
Oštrina do krajeva FF.
Prednost f/4 je u težini jer je to zaista lako za nošenje, dok je 2.8 za upalu mišića.
No, 2.8 mnogo bolje podnosi konverter 2x i daje nestvarno dobru sliku na dugom kraju raspona što je realna mana većine telezumova s kojima sam došao u kontakt.
Što se tiče korišćenja telezumova za lendskejp, pa čini mi se da toga ima sve više i mnogo više nego što bi se očekivalo.
Ja sam nekako imao u svesti da se lendskejp snima širokougaonikom, ali to je zapravo zabluda.
Dobar prajm preko 200mm i razređeni planinski vazduh u poznu jesen ili kada vetar raščisti vazduh daće frapantne kadrove.
 
Odgovor na temu

ArtCool

Član broj: 227913
Poruke: 639
*.dynamic.sbb.rs.



+9 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija17.08.2009. u 15:58 - pre 177 meseci
Kolege slike koje ste postavili i opsta diskusija na tu temu je bez-presedana.Vrhunska dela umetnosti.
A ovo za Ixus svaka cast, i mislio sam u sebi a i govorio naglas da dobro oko i sreca (da se ulovi kadar ) igra ogromnu ulogu.
A sad znamo koji i auto najvise voli Paramecijum Ford Tabanus :)
Pozz.
Evo i jedne moje.



E sta je kod nje posebno sto vi ne vidite.
Pa kako je nastala, iz nemogucih uslova sa amaterskom opremom.
Slikano iz autobusa kroz AUTOBUSKO staklo na cek pointu kod Bubanj potoka, program auto,zum negde ok 6-7 bez stabilizacije (znaci ruka mi se trese plus vibracije od dizel motora autobusa na leru) sa aparatom Fuji S5500 4MP,tmuram dan,razdaljina preko kilometar vazdusnom linijom.
Dakle uslovi najgori moguci.
Imao sam sveukupno oko 10 sec da izvadim aparat ukljucim i skljocnem, a bre sto je mnogo mnogo je.

E sad blago off tema ali tu smo.
Fotka sa IStoka skinuta 2800 puta za dve god (meni krs), a rece me jedan kolega da moras da budes mnogo dobar da te prime.
Posle ide i moja iz Blaca jun 2009, isti aparat auto program zuma se nesecam.
IStock:

[Ovu poruku je menjao ArtCool dana 18.08.2009. u 06:26 GMT+1]




Opet ja, povise nekih brda van Blaca (bio sam poslom u sljivaku).




Da samo napomenem da ni prva ni treca slika nisu prosle nikakvu obradu nista cak ni crop, default jpg auto program.
Za drugu sa istock-a ne znam.

Sto sam postavio sliku sa stoka, pa da vam skrenem paznju da ste mozda neki put prestogi prema sebi u medjusobnom ocenjivanju.Valjda je to vec profesionalna deformacija. Slike koje su sasvim obicne kod obicne raje vidite kako prolaze (i jos placaju za to), mislim na ovu sa stocka ne moje.Moje prvi put javno izlazem.
Pozz.









[Ovu poruku je menjao ArtCool dana 18.08.2009. u 06:45 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

djaniru
Bardoti Djani
masinovodja Zeleznice Srbije

Član broj: 179680
Poruke: 51
77.46.146.*



+4 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija19.08.2009. u 22:35 - pre 177 meseci
Potok na Fruskoj Gori



 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija19.08.2009. u 23:27 - pre 177 meseci
Prva je super.....

zZ
 
Odgovor na temu

popacp
Miloš Popović
fakultet :)
Zajecar

Član broj: 19782
Poruke: 616
93.86.115.*

Jabber: popac@elitesecurity.org
Sajt: popac.drugitalas.org


+6 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija19.08.2009. u 23:34 - pre 177 meseci
Slažem se.

Inače, kod ove fotografije sa iStock-a je sva poenta u bojama. Plavo > oblak > narandžasto. Pravilna ekspozicija, dobra obrada i ova fotka može da završi na koricama sveske, razglednici, ne znam već čemu. Uostalom to je i cilj stok fotografije. Ne umetnost nego praktična primena.

Zlatno, večernje svetlo. Crna Gora, Bar...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ArtCool

Član broj: 227913
Poruke: 639
*.dynamic.sbb.rs.



+9 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija20.08.2009. u 03:12 - pre 177 meseci
Popac nesto mi se zadnja fotka mnogo crveni.Inace dobra kompozicija.
Ko da je slikana u Japanu.Cak imas i banbuse (trsku) :)
 
Odgovor na temu

popacp
Miloš Popović
fakultet :)
Zajecar

Član broj: 19782
Poruke: 616
91.150.121.*

Jabber: popac@elitesecurity.org
Sajt: popac.drugitalas.org


+6 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 09:24 - pre 177 meseci
Hvala :) Boje ništa nisam dirao, samo povećao saturation. Crveni se zbog večernjeg sunca (valjda :D).
 
Odgovor na temu

ArtCool

Član broj: 227913
Poruke: 639
94.189.244.*



+9 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 17:32 - pre 177 meseci
E vidis zasto je gadna prica o bojama.Meni je delovalo precrveno a savrseno je normalno da je tako zbog vecernjeg sunca.Recimo ja bih crvenu umirio jer nisam bio tamo i ne znam autenticnost, a u stvari bih pogresio.Jednostavno i pre sam to rekao, prica o bojama je za MENE (da ne kazu posle kako drugima guram u usta zakljucke) besmislena.
Ti si umetnik za svoju sliku i mozemo samo da komentarisemo kompoziciju(geometriski raspored na fotki sve ostalo je krajnje subjektivno).Dok ima pojedinaca koji sebi daju za pravo jer misle da znaju vise.Prave se vracevi, a u stvari su vrcevi (bokal).
pozz, kolega i samo nastavi.
Inace pogledao sam tvoj sajt i svidjaju mi se fotke. Radis u mom stilu, sa dramom i emocijama.Ja plasticne prizore ne volim (to su mi top model devojke, Landskape, kola, tehnicka roba itd).U komercijalne svrhe da ali u umetnicke, ne bendam 2%.
 
Odgovor na temu

Zoran Rodic
Beograd

Član broj: 57538
Poruke: 3215
*.adsl-a-3.sezampro.rs.

Sajt: zoranrodic.in.rs


+63 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 18:32 - pre 177 meseci
Citat:
popacp: Zlatno, večernje svetlo. Crna Gora, Bar...


Sjajno :)

Ako dozvoliš, samo jedna primedba ... pobriši tragove civilizacije na toj fotki .
Most i djene djene, al onu metalurgiju sa desne strane, obavezno.

Lomografija je kad imaš sa čime, a nećeš … a Pinhole kad nemaš sa čime, a hoćeš! tm

 
Odgovor na temu

doktor_igor
Fotograf
NS

Član broj: 230711
Poruke: 11
*.adsl-3.sezampro.yu.

Sajt: www.markovigor.com


Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 19:00 - pre 177 meseci
Evo jos par sa Stare Planine.. pozdrav!










 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 23:17 - pre 177 meseci
Volim zivotinje pa mi se svidja fotografija sa konjem... :). Hm... mozda da si malo sacekao da spusti glavu ili podigne, uhvatio si ga u nekom ne... adasdas polozaju :).
Lepe fotke..

zZ

p.s. Prvoj i zadjoj mozda fali malo kontrasta....
 
Odgovor na temu

popacp
Miloš Popović
fakultet :)
Zajecar

Član broj: 19782
Poruke: 616
91.150.121.*

Jabber: popac@elitesecurity.org
Sajt: popac.drugitalas.org


+6 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija21.08.2009. u 23:39 - pre 177 meseci
He, he, hvala opet. Slažem se da toranj bode oči. Retko kad uklanjam takve detalje sa slike, samo prašinu (što imam jednu tačku u gornjem desnom, niste ni svesni :D).

Igore, lepe fotke, poslednja mi je najbolja jer ima dubinu. Konji su dobri, ali vredi pogledati kako ih je Kaća slikala (mada ne mogu da nađem njene konje sa Stare Planine).


Samo ne znam gde su slikane poslednje dve, a kopka me?

Evo od mene isti vodopad, drugi ugao:


[Ovu poruku je menjao popacp dana 22.08.2009. u 00:50 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

doktor_igor
Fotograf
NS

Član broj: 230711
Poruke: 11
*.adsl-3.sezampro.yu.

Sajt: www.markovigor.com


Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija22.08.2009. u 13:49 - pre 177 meseci



@milos
Da, al ih je kaca slikala sa 400mm, da da to je taj vodopad ;)

@djordje
Dodavanjem kontrasta bi pokvario maglovitu atmosferu, a i inace tako radim, pogledaj mi druge fotke na sajtu.. shvatices o cemu pricam ;)
 
Odgovor na temu

senaru92
Stefan Damjanovic
ucenik
Ruma, Srbija

Član broj: 226533
Poruke: 36
79.101.85.*



Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija25.08.2009. u 13:11 - pre 177 meseci
Detalji sa Fruske Gore










Ljudi su gusto posadjeni ali retko nicu!
 
Odgovor na temu

senaru92
Stefan Damjanovic
ucenik
Ruma, Srbija

Član broj: 226533
Poruke: 36
79.101.85.*



Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija25.08.2009. u 13:24 - pre 177 meseci
Jos malo detalja sa Fruske Gore a i podnozja.Iz Srema.












Ljudi su gusto posadjeni ali retko nicu!
 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Landscape (pejzažna) fotografija25.08.2009. u 16:51 - pre 177 meseci
Meni je ovo previse zuto.... Bilo je podne, jako sunce ? Ali ipak, opet mi mnogo zuto.... nznm :)
Mozda ovako nesto..........


Poslednja je lepa.....

zz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Fotografija :: Landscape (pejzažna) fotografija
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 212440 | Odgovora: 656 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.