Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja

elitemadzone.org :: MadZone :: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 23989 | Odgovora: 127 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.mpconn.net.



+1344 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 00:53 - pre 179 meseci
Ne verujem da neko na svetu ne misli da je tu Čaviću besramno oteto zlato. Videćemo da li će ovo "priznanje" (koje je krajnje očigledno i totalnom laiku) - nešto da promeni (tipujem da neće).

I ne znam onda šta će bilo kakve kamere bilo gde, kada može tako da se kaže "E ljudi, cela planeta ne vidi dobro, elektronika kaže drugačije". Neviđena sramota.

Veoma se divim Čaviću već samo zbog toga, kako je taj gubitak uspeo da preboli. To je ogroman udarac na psihu sportiste.
 
Odgovor na temu

optix
CH

SuperModerator
Član broj: 7009
Poruke: 1867
212.200.240.*



+101 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 04:02 - pre 179 meseci


Zanimljiv deo iz filma Bigger Stronger Faster, intervjuisan je bivsi direktor kontrole dopinga USOC-a Dr. Wade Exum.
Tu je i Floyd Landis, Carl Lewis, Ben Johnson :)
"99% of your thought process is protecting your self-conceptions,
and 98% of that is wrong."
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 09:20 - pre 179 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne verujem da neko na svetu ne misli da je tu Čaviću besramno oteto zlato. Videćemo da li će ovo "priznanje" (koje je krajnje očigledno i totalnom laiku) - nešto da promeni (tipujem da neće).

I ne znam onda šta će bilo kakve kamere bilo gde, kada može tako da se kaže "E ljudi, cela planeta ne vidi dobro, elektronika kaže drugačije". Neviđena sramota.

Veoma se divim Čaviću već samo zbog toga, kako je taj gubitak uspeo da preboli. To je ogroman udarac na psihu sportiste.


Volio bih da vidim to priznanje i izjavu negdje drugdje osim na PRESS-ovom sajtu. Malo sam nepovjerljiv prema srbijanskoj zutoj stampi.
Posebno sto nigdje nisam mogao da izguglam tu izjavu.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 09:26 - pre 179 meseci
Citat:

nešto da promeni (tipujem da neće).


CAK i da se utvrdi da je to tacno, vrlo retko se u sportu ponistava odluka sudija / ljudskog faktora.

Secam se iste stvari i na Wimbledonu pre 10+ godina, ne secam se vise ni ko je igrao - u svakom slucaju, bilo je pitanje da li je loptica otisla u aut pri servisu - sudija rekao jedno, kasnije se utvrdilo preko kompjutera drugo...

Sudija ostao u pravu, takva pravila..

Ako nista drugo, ovog puta definitivno nema sumnje ko je pobedio.

Citat:

Veoma se divim Čaviću već samo zbog toga, kako je taj gubitak uspeo da preboli. To je ogroman udarac na psihu sportiste.


Cenim da je to uticalo na psihu obojice - Felps, iako je pobedio zvanicno sigurno je imao iste sumnje a i bio je suocen sa svim spekulacijama u medijima - bas kao sto je i Cavic sigurno bio ne tako zadovoljan sa faktom da je zvanicno #2.

Inace, bas se po reakciji Felpsa pri poslednjoj pobedi vidi da mu je cela prica i te kako bila bitna i da je delovala na njega.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Lazar-I

Član broj: 6950
Poruke: 169
77.46.232.*



+727 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 09:31 - pre 179 meseci
Evo, ja sam izguglao izjavu

http://www.swimnetwork.com/vid...cavic_touched_first-17076.html
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-a-2.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 09:40 - pre 179 meseci
I opet ista prica ... to su i potvrdili posle Pekinga .
Nije pritisnuo taster dovoljno jako .. uplivavao je umesto jos jednog zaveslaja
i eto stotinke razlike ...




Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 11:38 - pre 179 meseci
Da, da... a inače je takmičenje u pritiskanju tastera, a ne brzinskom plivanju?

A drugo, ne vidim uopšte problem sa time čak i da je izjava prenesena samo u domaćim medijima (iako nije!), jer postoje FOTOGRAFIJE, okačene na prethodnoj strani.

Mada, obzirom na opšti ton diskusije, ne bi me čudilo da nego potegne pitanje Photoshopa ili tako nečega... možda Čavić nije ni bio u tom bazenu, nego je docrtan...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 11:49 - pre 179 meseci
To je ovo:

http://www.swimnetwork.com/vid...cavic_touched_first-17076.html

Citat:
StORM48
Da, da... a inače je takmičenje u pritiskanju tastera, a ne brzinskom plivanju?


Pa moze se i tako gledati - medjutim da bi se pouzdano registrovao rezultat, taster se mora pritisnuti sa odredjenom snagom - inace bi imao false-negative zbog talasa i pritisaka vode... Jbg, nije to ko trcanje na 100m, pa da je nacin registrovanja ko je presao liniju jednostavan :( Uzgred, to je stvar koju svi olimpijski plivaci znaju i znaju kolika je snaga potrebna da se registruje dolazak do cilja.

Tako dolazimo do toga da je Cavic zaista brze doplivao do cilja, ali je Felps brze pritisnuo taster zbog razlike u nacinu doplivavanja u poslednjem metru - sve se to odigralo u delicu sekunde...

Ima takvih primera koliko hoces u sportu - jbg, za registrovanu pobedu u profesionalnom sportu je bitno uraditi i poslednju tehnikaliju :(

Mozda bi Omega zaista trebala da poradi malo na tehnologiji - nesto me cudi da nije moguce registrovati dolazak do cilja uz pomoc elektro senzora, a ne nekakvih mehanickih tastera - na kraju krajeva, mehanika moze da otkaze iz mali milion razloga.

A u modernoj eri profesioalnog sporta kako se dolazi do samih limita sta ljudsko telo moze da uradi, sigurno ce biti i vise ovakvih slucajeva - da ljudi budu skoro identicno dobri... i sta onda? Mehanika da odlucuje... nije to ok.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-a-2.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 12:01 - pre 179 meseci
Citat:
@Storm48
Da, da... a inače je takmičenje u pritiskanju tastera, a ne brzinskom plivanju?

Mislis li ti da o tome strucnjaci iz Omege nisu razmisljali da ce nekom to "negovanje" tastera oduzeti zlato ?
Ili su to uveli samo za trku Cavic- Felps ....
Threshold mora da postoji na touch pad-u i to je kraj .,.
To se zna godinama unazad u plivanju i prihvaceno je od strane FINE to mogu svi plivaci da ti potvrde ,
pa cak i izjava Aleksandra Popova : Taster nije devojka da ga mazis,
samo sto se do sad nije desavalo u plivanju da odluci jaci pritisak vec stvarna brzina ..


Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

Nevena79
???

Član broj: 202308
Poruke: 335
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Sajt: www.tablic-klub.com


+1 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 12:23 - pre 179 meseci
Bespredmetno je raspravljati o takvim stvarima u smislu opovrgavanja necije pobede. Pravila su u svakom sportu takva kakva jesu i ona se ne izmisljaju u hodu, znaci svaki ucesnik bilo kog takmicenja u svakom trenutku zna sta ga sve ocekuje u svakom mogucem slucaju. Tako i ovde, pravilo je da se taj taster treba pritisnuti odredjenom snagom, i to je Cavic svakako znao. Spretnost i malo srece na suprotnoj strani odneli su mu pobedu. I o tome nema govora, niti rasprave. Licno mislim da ni pravila u fudbalu nisu dobra, zasto se ne uvedu letece izmene pa bi igra bila puno zanimljivija i bilo bi vise golova i uzbudjenja, ovako zaista ne znam zasto gledate nesto 90 minuta a velika je sansa da necete videti ni jedan gol.
NJegova pobeda je formalno i pravno i sportski i kako god hocete apsolutno legitimna, a jedino o cemu se moze raspravljati je da li takva pravila treba promeniti, to je sve.

I pre nego se nastavi sa trolovanjem, svako ko to zeli trebalo bi prvo da opovrgne tu tezu o ne legalnosti takve pobede. To sto se nekome ne svidja sto to nije sport u stiskanju nego u brzini plivanja nikako nije argument koji omalovazava pobedu doticnog.

[Ovu poruku je menjao Nevena79 dana 05.08.2009. u 14:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
93.87.163.*



+629 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 16:42 - pre 179 meseci
Citat:
Tyler Durden: Malo sam nepovjerljiv prema srbijanskoj zutoj stampi.
Dva pitanja:
- kakva je to 'srbijanska' žuta štampa i kakva je razlika između srbijanske i srpske ?
- A prema čijoj žutoj štampi nisi nepoverljiv?
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+711 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 16:47 - pre 179 meseci
Mogu ja da ti odgovorim:

U većini normalnih zemalja, žuta štampa postoji zbog profita svojih vlasnika. U Srbiji, žuta štampa obavlja mobilizaciju glasačkog tela. U ovom konkretnom slučaju, podstiče ksenofobiju i nacionalnu paranoju.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 16:59 - pre 179 meseci
jablan je to mnogo ljepše napisao nego što bih ja mogao. A upravo sam na to mislio. Hvala.
Možda bi trebao samo da kažem u vezi drugog kako sam prema svakoj (žutoj štampi, jelte) prilično jednako nepovjerljiv.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

commissar

Član broj: 18743
Poruke: 600
79.101.208.*



+172 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 17:08 - pre 179 meseci
Pobeda mrskog Amera je neosporna, tu bar ne treba trositi reci.
Njegov navodni poremecaj mozemo tumacti na dva nacina:
1. kao hendikep bez kojeg bi bio jos bolji plivac nego sto jeste i
2. kao neki dar bez kog ne bi bio tako dobar kao sto jeste,
ali cemu to? Pobedio je, i to dosta ubedljivije nego prosli put.
Dopinzi: secam se da sam posle olimpijade u Seulu 1988. u novinama
citao o nekom Australijancu (ako me secanje dobro sluzi) koji je navodno
plivao/takmicio se hipnotisan, ali mu ta vrsta dopinga nije pomogla, bio je treci.
Navodno je bezao od ajkule. Milsim da je bila Ilustrovana Politika u pitanju (kredibilitet?).
Evo jednog interesantnog pogleda na ADHD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hunter_vs._farmer_theory
[off]
Sa mnom u razredu je bio jedan lik koji je bio solidan djak (vrlo dobar, odlican), a navodno nije nikad nista ucio kod kuce.
Bio je cudan, znao je da povileni, ali je mahom bio miran. Ceo cas bi nesto crtao, pisao, bavio se necim desetim,
ali kad ga profan pita zasto ne pazi, on bi tacno, od reci do reci, mogao da ponovi njegovih nekoliko poslednjih recenica.
Bo je u stanju da slusa vise ljudi odjednom i da sa svima ravnopravno vodi razgovore o najrazlicitijim temama.
Da li ovo ima veze sa ADHD?
[/off]



Dobra vila mi je ispunila 2 zelje. Treci put nisam mogao.
 
Odgovor na temu

milivoje tomanovic

Član broj: 228470
Poruke: 7
93.87.220.*



Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 17:08 - pre 179 meseci
Zuta stampa pise ono sto se prodaje i ono za sta je placaju, svugde u svetu.
Kod nas se jos uvek isplati placati politicki marketing u zutoci, zato ga i ima. NIsu druge zemlje mnogo drugacije.
Da je Cavic Zabar, sad bi italijanski tabloidi bili puni njegovih slika, teorija zavere kako ameri sve namestaju, kako je felps dopingovan.
A na nesportskim stranama bi bile slike berluskonija sa maloletnicama, politicke prozivke, pljuvanje imigranata itd.


Inace dosta pricate o tom dopingu amera, a njihovi rezultati govore bas suprotno:

"SP Rim:
reprezentacija SAD-a osvojila je najmanje medalja u posljednjih 15 godina računamo li sva prvenstva.

Sakupili su Amerikanci 10 zlatnih, te po šest srebrnih i brončanih medalja, dakle ukupno 22 odličja ili samo jedno više od ostvarenog u Rimu 1994. godine.

"Svijet postaje kompetitivniji, a time će plivanje profitirati. Borbenost podiže nivo kvalitete kod svih", kazao je Aaron Peirsol koji je to osjetio na svojoj koži nakon što se nije našao u finalu utrke na 100 metara leđno.

Na prošlom Svjetskom prvenstvu (Melbourne) Amerikanci su osvojili 36 medalja, od čega 20 zlatnih i 13 srebrnih.
"

Ja jedva cekam sledecu trku Cavic vs Felps.
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
93.87.163.*



+629 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 17:31 - pre 179 meseci
Citat:
jablan: Mogu ja da ti odgovorim:

U većini normalnih zemalja, žuta štampa postoji zbog profita svojih vlasnika. U Srbiji, žuta štampa obavlja mobilizaciju glasačkog tela. U ovom konkretnom slučaju, podstiče ksenofobiju i nacionalnu paranoju.

1. Odgovorio jesi, ali samo (delimično) na jedno pitanje. Još uvek čekam odogovor na drugo
2. Ako je to tebi definicija žue štampe u Srbiji, onda mi osim žutih mi i nemamo drugih medija obzirom na permanentnu 'mobilizaciju glasačkih tela' sa strane istih (s tim što bih ja dodao i polarizaciju).

Ipak, malo je naivno misliti da, osim sticanja profita od žute štampe u većini normalnih zemalja, vlasnici ne ulaze u spregu sa politikom... kao i da tamo negde, u jednom boljem svetu, političari nisu otkrili moć žute štampe... zar ne?


Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 17:35 - pre 179 meseci
Sad sam baš čitao o porazu Felpsa na 200m slobodno i gledao snimke. Baš se nesportski ponašao, durio se, nije hteo ni da čestita pobedniku. Na postolju isto, hteo je da izbegne slikanje, zatim je poveo priču o kostimima, i njegov trener je zapretio kako će ga povući iz takmičenja dok se ti kostimi ne ukinu (kao da Felps ima sve vreme ovog sveta za takmičenje, pa uskoro će i on u penziju). A nisu mu smetala prošle godine kad je Felps nosio najmoderniji kostim.

A jeste videli Čavića kad je izgubio na 100m delfin? Osmeh od uva do uva uperen ka Felpsu, u fazonu "majstore, svaka čast", a ovaj ga kao ne primećuje gleda pored, potom divlja. Lepo se vidi da nije baš skroz normalan.



A što se tiče "žute štampe", pa u ovom slučaju smo imali priliku da vidimo originalnu izjavu predstavnika Omege, tako da ta vest nije "žuta", na veliku žalost Tylera Durdena i ostalih, koji u svemu vide nešto anti-američko, pro-srpsko i ostale budalaštine. Stvarno jadno..
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

milivoje tomanovic

Član broj: 228470
Poruke: 7
93.87.220.*



Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 17:55 - pre 179 meseci
Sta te briga kakv je Amer, jeste ja sam ga gledao kad je izgubio slobodnim stilom, videlo se da je popizdeo zbog toga, peklo ga je srebro oko vrata, odmah je skinuo.
Ali i to je normalno.

Cavic je stvarno redak sportsmen i svaka mu cast na tome. Ja prvi priznajem da ne bih tako sportski podneo poraz kao Cavic.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 18:07 - pre 179 meseci
Kako ga nije briga kad je Čavić opet izvisio zbog njega. Diskreditacija Felpsa na svaki mogući način, čini da srebro sija zlatnom bojom. Moralni pobjednici i te fraze.

bttp, znaš kako kažu - bolest je svačija... posebno psihička.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

budjavlebac
Srbija, brale

Član broj: 179059
Poruke: 72
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja05.08.2009. u 18:28 - pre 179 meseci
Citat:
Tyler Durden: Kako ga nije briga kad je Čavić opet izvisio zbog njega. Diskreditacija Felpsa na svaki mogući način, čini da srebro sija zlatnom bojom. Moralni pobjednici i te fraze.

bttp, znaš kako kažu - bolest je svačija... posebno psihička.


Na naslovnoj strani Jahua je objavljena ona priča kako će Čavić da kupi Felpsu novo odelo... Trebalo je da vidiš kakve su sve komentare ostavljali Ameri. Ali, naravno to niko ne vidi. Važno je samo da se Srbi u ovoj temi nazivaju luzerima, paćenicima i ne_znam_sve_čega_fobima...

Drugo, meni je moralna satisfakcija bitna, a nije neka fraza, kao ljudima sa obrazom kao đon (fraza)... Zato mi je drago da je dokazano da je stigao prvi na OI u Pekingu, ali se ne ljutim što nije i proglašen prvim, jer nije dovoljno jako pritisnuo taster.

Pazi sad.
Ovo su reči Jablana sa kojima si se ti složio:
Citat:
U većini normalnih zemalja, žuta štampa postoji zbog profita svojih vlasnika. U Srbiji, žuta štampa obavlja mobilizaciju glasačkog tela. U ovom konkretnom slučaju, podstiče ksenofobiju i nacionalnu paranoju.


Onda tvoje reči iz druge temi o Čaviću:
Citat:
Al vas rade ovi novinari.... :)
Jel znate da je u svijetu generalni pad u prodaji novina, jedino u Srbiji raste?


Kontradiktorno, zar ne? Odluči se više... Rade li za pare ili su prste umešali KGB, CIA, Molder i Skali, BIA?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Majkl Felps - uspeh kao posledica duševnog poremećaja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 23989 | Odgovora: 127 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.