Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 240675 | Odgovora: 823 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 15:55 - pre 185 meseci
Citat:
vladd: A dal' mogu ove obveznice od 1000€ da uskoce u cenu auta :D:D


E lepo pitanje.Dinkic je nesto pricao da ce u ucesce moci da udje neka matora lesina i za nju ce biti priznato 1000e, ali bi po toj prici za ucesce mogle biti priznate i ove famozna obveznice.E sad mene zanima da li je moguce kupiti taj auto obveznicama, jer bi to (hipoteticki!) bio lep nacin da se utrosi papir koji ce izgledno biti bezvredan?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 15:59 - pre 185 meseci
Stari auto se predaje firmama za reciklazu, dobije se potvrda i onda se odobrava snizenje cene Punta za 1000e, bez obzira koji je auto u pitanju. Mora se biti vlasnik a auto registrovan uredno.

Ako imate neki vredniji polovnjak (do 2500e) mislim da se isplati prodati taj auto nego ga dati na recklazu i dati te pare za ucesce, ionako ce kamata biti samo 4,5% fiksna...
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 16:10 - pre 185 meseci
Ma OK je to nego mene zanima da li se covek moze pojaviti sa brojem obveznica vezim od 1 i smaknuti cenu za odgovarajuci iznos.Ne zanima me kredit.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 16:29 - pre 185 meseci
Ne verujem da moze da se kupi auto sa obveznicama. To je bila neka zamisao za vreme Slobe i nije uspelo.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
*.static.ikomline.net.

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 16:39 - pre 185 meseci
nesto sada gledam cene kola i mogu reci da je smesno da neko da za Z10 8000Eura, kad je novi Aveo 8500-9000 zavisno od broja vrata...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 16:51 - pre 185 meseci
Kakav Aveo, jedva ima 2 zvezdice na NCAP testu, a motori su ubi boze, onaj 1.2 sa dvoje se muci i na ravnom.
Spolja izgleda OK, unutra jadac, a vozne karakteristike dosta lose, kao i sama udobnost i prostor u kabini. Mislim moja sestra je iskoristila neku akciju za Aveo (one prve kad su bile) i zeznula se debelo sto ga je uzela (i pored svih "cekaj, cekaj, razmisli"). Korektan je ali je po meni Z10 (Punto) bolji.

Punto je kvalitetniji auto, sigurniji, osnovni motor je bolji... (4 zvezdice na NCAP testu).
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
*.static.ikomline.net.

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?12.02.2009. u 17:13 - pre 185 meseci
ma dobro, ne mora Aveo, pomenuh ga onako (mada to meni deluje kao ok auto za te pare), ali ako cena Punta bude i dalje oko 7500 (osnovna verzija-bez onih gluposti das krs za popust) to je jednostavno previse. Dolazi se do zakljucka da se cena nije ni menjala, od kad se pojavio osnovna verzija je manje vise (od dilera do dilera) bila za te pare
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

smatch
beograd

Član broj: 151656
Poruke: 177
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 19:54 - pre 184 meseci
Ovo je tipično razmišljanje našeg čoveka, bez ljutnje etjen. Nama ni šta ne valja što je naše. Da je situacija obratna da se sklapa kod nas aveo, mi bi pričali kako je to s..... od auta i kako za te pare imamo punto koji je perfektan auto. Secam se da je punto hvaljen do onog trenutka kad je stigla info da ce se mozda sklapati u Zastavi. Isto se desilo i sa astrom. sad kad znamo da se astra verovatno nece raditi u Srbiji, mozda joj opet skoci rejting. Malo se salim, a u svakoj sali ima malo...sale.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 20:08 - pre 184 meseci
Budimo realni, taj punto je deceniju star model, a za slicne pare ima nekoliko savremenijih automobila.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 20:33 - pre 184 meseci
Potpuno tacno, i onaj ko ima dovoljno kes-a, sigurno ima mnogo bolji izbor nego Z10.
Onaj ko nema dovoljno kesa, kad se sve sabere i oduzme, Z10 mu dodje veoma povoljna varijanta.

Za reda velicine 130 evra mesecno (model od 9000 na 7 godina), covek koji je vozio auto star 15, 20 godina
ulazi u novi auto.
Za njega je to ipak veliki pomak a cifra je prihvatljiva jednom , bicu slobodan da kazem, relativno velikom broju ljudi.




Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

zid-024

Član broj: 173481
Poruke: 66
193.34.64.*



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 20:36 - pre 184 meseci
samo da se nadovezem na smatch-ov komentar, kako nama nista ne velja.
dok je zastava pravila stojadina i juga, to nikome nije nista valjalo (delom i jeste tako), a svi su prizeljkivali da se kod nas proizvodi nesto normalnije.
kad je stiglo nesto normalnije, to opet ne valja.
pa sta je bolje, kupiti za 6-7 hiljada eura novi punto ili za 4-5 polovnjak u "macka u dzaku" stanju.
pretpostavljam da neko sa dobrim primanjima i stanjem nece gledati punta, vec nesto novije i bolje, pravljeno od francuskih, nemackih ili azijskih proizvodjaca, ali i nije poenta punta da bude konkurencija mercedesu vec da bude zamena za juga, koji ce se proizvoditi u Srbiji, da bi se angazovalo sto vise domacih proizvoda.
nemojte potcenjivati naseg-domazceg radnika.
ako su mogli da naprave u komunistickom drustvu, sve sa samoupravljanjem i svim pratecim pojavama auto koji je uz neminovne popravke u voznom stanju i posle 20 godina, cisto sumnjam da ce strani vlasnik dozvoliti fuseraj i da ce italijani dozvoliti da bilo kakav automobil, bez rigorozne provere kvaliteta zasluzi da ima amblem FIAT na sebi.
kao sto svaka roba ima svog kupca, tako i svako trziste ima svoju robu.
mnogo ljudi pljuje punta, ali mislim da bi ga velika vecina stanovnistva srbije rado videla u svojoj garazi/dvoristu.
 
Odgovor na temu

smatch
beograd

Član broj: 151656
Poruke: 177
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 21:37 - pre 184 meseci
Fiat punto se nudi za 7000e. Ali vec za mesec dana u sistemu staro za novo cena pada na 6000e, uz predaju nekog krsa koga svako moze nabaviti za 150-300e. Dakle napredak je ocigledan. Punto po ceni od 6000e na kredit ce kostati sa svim kamatama oko 7500e. A otprilike za taj novac se mogao kupiti Z10 za gotovinu. Usteda 1500e. Malo li je.

Ajmo o kvalitetu rada zastavinih radnika, Oni su već polozili najtezi ispit. Već dve godine proizvode Z10, pri čemu kvalitet nije ništa slabiji od italijanskog. Budimo realni. Z10 se već pokazala u eksploataciji za ove dve godine. Niko nije imao veće reklamacije u odnosu na italijanski punto. To je samo potvrdilo da los kvalitet zastavinih vozila ne potice toliko od neznanja nasih radnika, vec od zastarele izraubovane opreme. Uostalom nije zastava bila kriva za los kvalitet motora. Motori stizu iz Beograda-DMB. A ni DMB nije kriv, vec nedostatak sredstava za obnavljanje livačkih i drugih alata i opreme.

Sto se tice prica o zastarelom modelu, secam se prica od pre tri godine kako smo mi osudjeni da proizvodimo i vozimo zastareli model iz '98. Kako to da nikome ne smeta sto se jos uvek proizvodi i prodaje Pezo 206, Reno clio II (vrsnjaci nase Z10), Opel astra u Poljskoj i tako redom.

Ajde da razmotrime koje su alternative za punto od 6000-7000e.
 
Odgovor na temu

BioSQUAD
BioSQUAD

Član broj: 70379
Poruke: 566
212.200.23.*



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 22:55 - pre 184 meseci
@bakara
Citat:
Budimo realni, taj punto je deceniju star model, a za slicne pare ima nekoliko savremenijih automobila.


Ali sta ako nemas u kesu 7000e? Bolje dati 100 evra mesecno, sa Punto, za prosecnog gradjanina.
Sa ovakvom prosecnom platom u Srb, tesko je izvdojiti nekoliko stotina evra, ako nemas neku rezervu.
Samsung Note II # iPhone 5 user
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

reject
Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.ptt.rs.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 22:59 - pre 184 meseci
Citat:
centaur: Za reda velicine 130 evra mesecno (model od 9000 na 7 godina), covek koji je vozio auto star 15, 20 godina
ulazi u novi auto. Za njega je to ipak veliki pomak a cifra je prihvatljiva jednom , bicu slobodan da kazem, relativno velikom broju ljudi.

Istina, ali ima jedna kvaka, od trenutka kad se zaduzis i nabavis punta, ne smes da zaradjujes manje nego
u trenutku kada si dosao do auta. Drugo, to sklapaju nasi ljudi, tako da ce se verovatno kvalitetni komadi
terati napolje, a oni losiji medju narod. Dok se auto otplati, verovatno ce se desiti vise kvarova (nakon perioda
garancije), a onda nema sajle za kvacilo od 150 dinara, ni jeftinih varijanti sa otpada, nego 'talijanski delovi
ili jos gore domaca radinost male privrede + dijagnostika.
Super je cela ideja, lepo, ali mora prvo da skoci standard inace nece valjati (otprilike kao kad su se svi
zaleteli na Daciu).
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.dialup.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?22.02.2009. u 23:20 - pre 184 meseci
Nema potrebe za strahom o kad je kvalitet u pitanju ako kontrola bude sprovedena kako treba, a nema razloga da tako ne bude.

Tigar i "Sombor" su solidni kao i ostali proizvodjaci koji prodju "kvalifikacije". Tesko da ce Fiat dozvoliti bilo kakve mahinacije.

Auto iz fabrike izlazi pod Fiatovim imenom.
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6279

Sajt: pedja.supurovic.net


+1571 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?23.02.2009. u 00:37 - pre 184 meseci
Citat:
zid-024
pa sta je bolje, kupiti za 6-7 hiljada eura novi punto ili za 4-5 polovnjak u "macka u dzaku" stanju.


SAcekas do jeeni pa vidis sta ce tek tad moci da se kupuje povoljno.

U Evropi su ozbiljno pale cene automobila sa tendencijom daljeg pada, a i kod nas se evo vec pojavljuju ponude da se uzmu automobili na rate bez kamate... samo da se proda. Kod nas je povecan i broj vozila koja su vracena sa lizinga pa mozes da uzmes auto i da samo nastavis da placas lizing, bez otplate pretohodnog depozita i rata.


 
Odgovor na temu

zid-024

Član broj: 173481
Poruke: 66
*.tippnet.co.rs.



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?23.02.2009. u 06:47 - pre 184 meseci
Moja pretpostavka: ko ima 6-7 k eura nece kupovati punta, a ko nema, gledace da vozi sta moze.
Ko ne bude ima za ratu od 100e za punta, tek za avea ili sl nece imati, posto je rata veca.
Mislim da je punto dobro resenje za jeftin narodni auto.
Ko i sad vozi bolji auto, naravno da nece hvaliti punta.
Zanima me sta bi ljudi sve rekli da smo poceli da sklapamo astru II.
Pricamo o puntu za 6-7 hiljada eura, dok neki vlasnici za golfa II (sa odsluzenom vojskom i zavrsenim tehnickim fakultetom-po godinama) traze i 3.000,00 eura.
O cemu mi pricamo?
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?23.02.2009. u 07:40 - pre 184 meseci
Citat:
Istina, ali ima jedna kvaka, od trenutka kad se zaduzis i nabavis punta, ne smes da zaradjujes manje nego
u trenutku kada si dosao do auta...

Ja ovo sad prvi put cujem?!
Moze neki link?
Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

smatch
beograd

Član broj: 151656
Poruke: 177
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?23.02.2009. u 08:12 - pre 184 meseci
Citat:
reject: Drugo, to sklapaju nasi ljudi, tako da ce se verovatno kvalitetni komadi
terati napolje, a oni losiji medju narod. Dok se auto otplati, verovatno ce se desiti vise kvarova (nakon perioda
garancije), a onda nema sajle za kvacilo od 150 dinara, ni jeftinih varijanti sa otpada, nego 'talijanski delovi
ili jos gore domaca radinost male privrede + dijagnostika.
Super je cela ideja, lepo, ali mora prvo da skoci standard inace nece valjati (otprilike kao kad su se svi
zaleteli na Daciu).


Nema kod punta/Z10 kvalitetnijih i lošijih komada, jer se sklapaju od italijanskih delova. A ako i bude domacih delova kasnije oni ce morati da budu kvalitetni da bi uopste dobili zeleno svetlo kod italijana.
Naravno da se ta vozila kvare, ali ništa više od drugih modela na trzistu kao sto su sandero. logan, aveo, fabia i drugi. S tim sto je tu punto opet u prednosti. Ima drasticno jeftinije delove u odnosu na konkurenciju. A koliko se tek kvare takozvani "solidni" polovnjaci za 4-8.000e. Kod njih ulaganje krece vec kod kupovine. Treba dati 50-100e za zamenu ulja, 100-200e za zamenu seta kaisa, mozda gume, plocice, silen blokovi u prvoj godini. Bolje dati 70-100e za ratu punta i voziti ga bez vecih troskova prvih 100.000km, nego kupiti polovnjak koji je vec presao po kilometar-satu 120.000km, a u stvarnosti 250.000km.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?23.02.2009. u 09:24 - pre 184 meseci
Naravno,
uvek je bolje novo vozilo i treba podsticati takvu kupovinu. Ako se tome doda da je rec o domacem proizvodu koji hrani nase ljude i njihove porodice, stvar je jos jasnija.

Uskoro se u Zunto ocekuje ugradnja razlicitih agregata medju kojima je i savremeni multijet te ce, uz obilje dodatne opreme (maglenke, klime,...) predstavljati solidnu opciju za vecinu "srednje i nizebudzetnih" gradjana.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Da li će Fiat Punto / Zastava 10 biti dobra kupovina sa novim pogodnostima?

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 240675 | Odgovora: 823 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.