Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.
(Zaključana tema (lock), by lancia88)
Strane: 1 2

[ Pregleda: 17297 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:02 - pre 187 meseci
Racunar mi je bio u garantnom roku i sa jebenom nalepnicom pozadi, za tih godinu dana nije otvaran i nakupilo se brdo prasine.

Juce sam ga otvorio, usisivacem pokupio prasinu i sve bi bilo u redu da me neki djavo nije terao da skidam kuler i cistim ga.

Jebena pasta se sasusila, i kada sam vratio kuler nije dobro provodila temperaturu, za cas je nabijao 60C. Cim ukljucim nesto zahtevnije odmah se racunar pregreje i ugasi.

Posto sam trenutno u Blacu (citaj rupcagi gde nista nema da se kupi) nisam nasao pastu za CPU. Umesto paste sam stavio Nivea kremu za ruke i temperatura se spustila za neverovatnih 20C - 30C, tacnije sad ne prelazi 40C i kad neka 3d aplikacija radi duze vreme.

Jedino me strah da mi ova krema nekako ne "ispari" ili pusti neku tecnost posto se stalno greje.

1. Vasa procena koliko ce ovo da "traje" bez posledica?
2. Gde mogu da kupim neku pastu za CPU i kolika je cena iste?
3. Zna li ko sastav te paste?
 
0

Binary Mind
11040

Moderator
Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3779 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:21 - pre 187 meseci
Ti ga bas podmaza Termalnu pastu pakovanu u shpriceve mozes da kupis u velikoj vecini prodavnica koje prodaju PC hardware. Predlazem da skines Niveu sto pre.
 
0

mserifov

Član broj: 86649
Poruke: 789
92.36.139.*

Sajt: elektronika.ba


+65 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:24 - pre 187 meseci
Ja znam još luđe tipove koji su umjesto te paste stavljali i kaladont. Ono pasta bijela i kaladont je bijele boje i može to.
E sada ja mislim da je ta pasta koja se samo ne korsti za procesore nego i za hlađenje mnogih drugih vrsta elektronički elemenata.
To je termokonduktivna čiji je cilj da napravi što bolje nalijeganje površina između elementa koji se grije i elementa koji hladi.
Znači popunjava one fine pore na površinama i omogućava bolju porovodnost topline. To u biti radi nivea krema znači ostvaruje bolji kontakt između dvije površine.
Dokle će trajati to niko nezna. Ta pasta ima i svoje karakteristike kao što su viskoznost i količina toplptne propustljivost.
Hladnjaci za CPU danas dolaze namazani malom količinom te paste i nije bijela zna i biti zlatna.
Kod nas oko 5 gram te paste dođe u šprici maloj košta oko 4.5 KM i može biti jako dugo.
 
0

mserifov

Član broj: 86649
Poruke: 789
92.36.139.*

Sajt: elektronika.ba


+65 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:25 - pre 187 meseci
I ta nivea može da uradi još veće s***** i da zalijepi hladnjak za procesor (skori se) pa si onda najebo.
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:28 - pre 187 meseci
Ma to je privremeno resenje, nego me uhvati vikend.

Sad kad vec kupujem kupicu neku kvalitetniju, to je i onako 3€ do 5€ kako vidim po net-u.

Videh da ima keramicki-baziranih, silikonskih, sa cesticama srebra i sl.

Jedini je problem, sto i da nije vikend, postoji mogucnost da paste nece biti u lokalnoj stracari koja prodaje "shlj" komponente kupljene na Niskom buvljaku.

Tako da cu morati da sacekam bar jedno 15-ak dana dok ne odem u Paracin kod mojih. Brine me samo da li ce ovo izdrzati.
 
0

Binary Mind
11040

Moderator
Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3779 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 17:47 - pre 187 meseci
Ako je Presshot core Intel P4 pitnje je Isto vazi i za neke od starijih AMD-ova i Intela bez IHS-a. Ovako ce najverovatnije izdrzati.
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 18:33 - pre 187 meseci
U pitanju je Intel Celeron D 347 / Cedar Mill - 3.06 GHz, Socket 478.

Na kuleru stoji Intel-ov logo sa hologramom, tako da predpostavljam da je dosao uz procesor.
 
0

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 18:36 - pre 187 meseci
Zar nije bilo bolje da si stavio hladnjak bez paste (niveJe?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 18:41 - pre 187 meseci
Bez kreme za 15 sec. nabije 70C i gasi se.
 
0

peca26000

Član broj: 195056
Poruke: 3216



+62 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.13.12.2008. u 20:48 - pre 187 meseci
Moje viđenje tvog problema kod tebe je jednostavno ,rekao si za godinu dana otvorio to mesto hladnjaka i pasta je sasušena ?
To dovoljno govori da hladnak nije stajao dobro ni pre toga kad si skinuo ,znači da je ipak dobro što si to skidao ,jer da nisi bilo bi još gore jer nebi znao!
Bez paste može dobro da hladi ali pod uslovom da hladnjak celom površinom pritiska procesorsko mesto hladnjaka.
Šta to govori ,pasta popunjava nedostatak pa čak i ako stoji ukrivo pasta popuni ...to je ipak loše rešenje.
Dok nehladi dobro bez paste neće biti dobro rešenje ni sa pastom jer se stvrdne i nestane! A krema to nevredi da komentarišem.Samo ti obezbedi ispravno ležište hladnjaka i gledaj temperaturu ne duže od 60 sekundi ako naglo krene da se greje isključi i pogadjaj da pritisak hladnjaka bude u centru.
Pozdrav
 
0

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 08:45 - pre 187 meseci
Ae molim te nemoj da skidaš kremu. :) Ozbiljno. Ako sve lepo bude radilo i kroz koju godinu, došao si do neverovatnog otkrića.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 09:34 - pre 187 meseci
Dan 2.

Racunar jos uvek funkcionise bezprekorno.

U normalnom radu je uvek 36C, tek u igrama dodje do 40C. (Ranije (dok ga nisam otvorio) je bilo uvek oko 45C sto moze da ima veze sa ovim sto rece peca da hladnjak nije bio lepo postavljen.)

Ne bih bas da se igram sa ovim, gledam da sto pre nabavim pastu.

U slucaju da se i vama desi da ostanete bez paste, evo sta moze da bude privremeno resenje.
 
0

BranislavV
Bor

Član broj: 116520
Poruke: 123
79.101.251.*



Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 10:18 - pre 187 meseci
da, to je stara fora, znam da smo tako stavljali i "lepili" tarnzistore na hladnjake za ispravljace za radio amaterske radio stanice pre jedno 15-ak godina. Mogu vam reci da imam jedan takav ispravljac u garazi koji perfektno radi i dan danas.
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 10:23 - pre 187 meseci
Kako mislis "lepili"? Bas i nemam zelju da skidam hladnjak pajserom za par dana.
 
0

bokster
Bojan Miletic
Komercijalista
Paracin

Član broj: 194588
Poruke: 4
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 10:24 - pre 187 meseci
Odlicno! Stvarno otkrice! Ali nebi se ja radovao prerano...
 
0

Binary Mind
11040

Moderator
Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3779 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 10:33 - pre 187 meseci
@stefanpn

Da. Da. Moze i Pavloviceva mast! Propagiranje ovakvih stvari je u najmanju ruku smesno. Zna se sta se koristi za termalnu disipaciju izmedju procesora hladnjaka kao uostalom i drugih elektronickih komponenti sklonih zagevanju (neki tranzistiri, neki chipovi itd.) i njihovih hladnjaka. Sve ostalo je prilicno rizicno i predstavlja opasnost za pomenute komponente. Nisi razmisljao o tome da je IHS (Integrated Heat Sink) na procesoru sklon korodiranju itd. da ne krenem dalje u tehnicke detalje. Bude li se nastavilo sa propagiranjem alternativnih sredstava za termalnu disipaciju tema ce biti zakljucana. Eksperimentisao si, preuzeo odgovornost za ono sto si uradio i to je dovoljno. Sad kao malo tehnicki potkovanija osoba kazem da ovo nije nikakvo privremeno resenje nego opasan eksperiment sa zivotom komponente u pitanju. Sta da se radilo o procesoru koji nema IHS koji ga inace cuva od direktne kontaminacije nepropisanim sredstvima? To ne bi bilo privremeno resenje nego prilicno dobar nacin da se procesor degradira ili totalno unisti. Sad pamet u glavu i trk po pastu Naravno kad budes skidao Niveu pazljivo sa tim. Koristi medicinski benzin, visokoprocentni medicinski alkohol ili izopropil alkohol. Pitam se kako ces i tako uspeti da ocistis mast....
 
0

stefanpn
Total anonymous
Programer

Član broj: 172809
Poruke: 509
93.86.23.*



+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 10:52 - pre 187 meseci
Nema potrebe za tolikom grdnjom. Svestan sam ja svega toga. Nisam mogao da izdrzim par dana bez racunara tako da sam morao da eksperimentisem.

Ja sam jos u prvoj poruci rekao da znam da ovo nije OK. Pitao sam se i jos uvek se pitam kakve ce biti posledice ovog eksperimenta.

Nije receno:

Hajde sad svi skidajte pastu sa CPU-a i trk u parfimeriju po Niveu.
 
0

Binary Mind
11040

Moderator
Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3779 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 11:00 - pre 187 meseci
Nije bila grdnja. Nemoj to tako da shvatis, ali ima raznih ljudi i neki mogu da dodju do zakljucka da su pomade dobra alternativa termalnim supstancama. To je jedino sto mene brine u ovom trenutku

Poz.
 
0

Marko Enter
Smederevo-Hagen,Nemacka

Član broj: 155840
Poruke: 1453
*.dip.t-dialin.net.



+6 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 11:19 - pre 187 meseci
Citat:
stefanpn: privremeno resenje.

A privremena resenja uvek najduze traju :D

pozdrav Marko
 
0

Nevena79
???

Član broj: 202308
Poruke: 335
*.adsl-a-1.sezampro.yu.

Sajt: www.tablic-klub.com


+1 Profil

icon Re: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.14.12.2008. u 11:31 - pre 187 meseci
Da, tu si u pravu. Tako je moj decko stavio zvaku u neki deo kod kola povezan sa onom tecnoscu za brisace jer je puknula neka membrana pa nije tecnost prskala na staklo nego negde pod haubom. Kako smo bili na god. omoru u drugoj zemlji a tebalo je putovati kuci to je bilo zgodno brzo resenje koje je radilo. Od tada je proslo 6 godina i zvaka je jos uvek na mestu :) i radi perfektno.
 
0

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Nivea krema za ruke umesto paste za procesor.
(Zaključana tema (lock), by lancia88)
Strane: 1 2

[ Pregleda: 17297 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.