Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Golfom u Ameriku!

elitemadzone.org :: MadZone :: VW Golfom u Ameriku!

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 22395 | Odgovora: 60 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dusanissimus

Član broj: 48542
Poruke: 478
*.adsl.beotel.net.



+1 Profil

icon VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 01:47 - pre 189 meseci
moj drug i ja resili!
ocemo da skonemo da amerike... a kako kad si u rimu treba da se ponasas kao rimljanin mi u amrici resili da budemo amerikanci, znaci: idemo kolima!
planiramo da vidimo grand kanjon i nju orleans...to je za sada radni plan... ali spremamo se godinu dana...do narednog leta!
e sad se postavlja pitanje kako to da izvedemo, pa nam trebaju neke informacije:
1. da li izmedju s.amerike i kontinenatalne evrope (u gorem slucaju v.britanije ili islanda postoje trajkti koji prevoze automobile? da li neko ima predstavu koliko to moze da kosta?
2. da li u SAD vazi medunarodna vozacka dozvola koju izdaje AMSS? zeleni karton?
3. da li u SAD moze da se vozi vozilo registrovano u evropi sa evropskim svetlima?
4. da li u SAD postoji gorivo koje po kakvoci odgovra srpskom D2 dizlelu?
5. da li u SAD vazi turing kartica AMSS preko americkog AAA?
6. neki savet ako je neko tako nesto vec radio?
 
Odgovor na temu

Pali zari

Član broj: 49892
Poruke: 634
89.110.203.*



+27 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 08:06 - pre 189 meseci
moj predlog idite kolima do francuske odatle brodom ili avionom do amerike , a tamo kupite polovan auto i vozikajte se do dokle hocete.. cisto sumnjam da cete naci gorivo koje odgovara nasem "uber" D2 dizelu.
For those about to rock I solute you!
Besmrtne reci, Besmrtog benda.
AC/DC
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 08:46 - pre 189 meseci
Citat:

4. da li u SAD postoji gorivo koje po kakvoci odgovra srpskom D2 dizlelu?


Ne.

A za pare koliko ce te kostati prevoz auta od Evrope do USA brodom u USA mozes da kupis auto mnogo bolji od starog VW golfa...

Slazem se sa Pali Zari-jem, idite autom do Francuske ili Holandije, pa odatle nekim jeftinim letom do USA, onda kupite na licu mesta neki auto za $1500-$2000 koliko bi vas kostao transport auta, i uzivajte :)



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

eee
Miroljub Radovanovic

eee
Član broj: 3965
Poruke: 220
80.93.255.*

Sajt: www.linkedin.com/in/mirol..


+1 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 08:51 - pre 189 meseci
Da pokusam da dam odgovore na neka pitanja

1. da li izmedju s.amerike i kontinenatalne evrope (u gorem slucaju v.britanije ili islanda postoje trajkti koji prevoze automobile? da li neko ima predstavu koliko to moze da kosta?
Ne znam za trajekte al postoje kontejneri. Dok sam se zanosio da doteram nesto iz USA u Srbiju, mislim da su cene bile oko 2000$ po automobilu is USA u Evropu. I to traje 3-4 nedelje. Pretpostavljam da i u obrnutom smeru funkcionise :)

2. da li u SAD vazi medunarodna vozacka dozvola koju izdaje AMSS? zeleni karton?
Medjunarodna vazi uz pasos samo u nekim drzavama. U nekim ne vazi. Moj primer - poslom sam bio vezan za Pensilvaniju i Delaver. U PA sam mogao da vozim godinu dana na medjunarodnu i pasos a u DE mi nije vazila medjunarodna ali mi je vazila srpska sa pasosem dva meseca. www.dmv.org ili google pa department for motor vehicles

3. da li u SAD moze da se vozi vozilo registrovano u evropi sa evropskim svetlima?
Mislim da moze. U prirucniku za polaganje, koji moze da se skine sa nekog od dmv sajtova po drzavama, ima opisano koje su boje svetala u opticaju. Mislim da je problem sto Ameri dozvoljavaju veci opseg boja za svetla (popularno zmigavci, stop svetla) od Evrope tako da ne verujem da ce to da bude problem.

4. da li u SAD postoji gorivo koje po kakvoci odgovra srpskom D2 dizlelu?
Prodaje se dizel, ali kakav ne znam. Problem je sto ga nema na svim pumpama. Na relaciji na kojoj sam se ja kretao 90% vremena (nekih 70ak milja autoputem + mesta pored istog) video sam samo jednu stanicu sa jednom pumpom za dizel. Inace je dizel tamo po galonu za otprilike 1$ skuplji od benzina.

6. neki savet ako je neko tako nesto vec radio?
Osiguranje morate tamo uzeti i nije nimalo jeftino. Voznja bez osiguranja je federal crime (cenim da robija lagano moze da se zaglavi).
 
Odgovor na temu

Pali zari

Član broj: 49892
Poruke: 634
89.110.203.*



+27 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 10:06 - pre 189 meseci
a sto se tice vozacke kada sam bio letos na work&travel programu u cikagu masa nas je polagala vozacki ispit i uzimala vozacke dozvole u cikagu za nekih nedelju dana je mozes dobiti nekosta puno a ispit je smesan, mene je mrzelo da to radim :)
For those about to rock I solute you!
Besmrtne reci, Besmrtog benda.
AC/DC
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 10:11 - pre 189 meseci
Ne mora obavezno D2, imam drugara koji je u svoj Opel Kadet D (iz '82) sipao euro dizel i nije mu pravio nikakve probleme (prešao je sigurno nekoliko desetina hiljada km na euro dizel). Mada i ja bih rekao da je bolje da tamo kupite/iznajmite nešto.
 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.cable.casema.nl.



+41 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 11:07 - pre 189 meseci
Moj savet iznajmiti auto, ne kupovati. Za cenu polovnog vozila, mozetre da iznajmiti neki odlican kabrio ili SUV, a da posle ne razmisljate sta sa njim. Svakako polovan se ponovo moze prodati, ali to je macka u dzaku, jer za obilazak Amerike racunaj te na par hiljada kilometara.

Evo ovo je samo jedan od mnogobrojnih sajtova gde mozes videti cene iznajmljivanja vozila:https://www.budget.com/budgetW...0%20%20%20%20%20%20%20%20false

Mozes se orjentisati prema tome, inace cene su za mesec dana iznajmljivanja.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 11:12 - pre 189 meseci
Kakva tema...gnojfe ja tebya lyublyu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.165.*



+5251 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 12:09 - pre 189 meseci
Pa za MAD Zone .

Mene vise zabavljaju odgovori ..

Da, imaju ameri gorivo za doticnog, ali mu nece trebati, posto ce ga iz kontejnera kojim stigne, proslediti direktno na otpad, presu, i dodatno naplatiti uslugu. Tako da za tekuce odrzavanje ne treba puno brinuti

Poz
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
89.218.68.*



+6455 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 15:28 - pre 189 meseci
@dusanissimus:

Sva tvoja pitanja su apsolutno nebitna, kad si propustio najbitniju stvar - osiguranje.

Raspitaj se malo po osiguravajućim kućama koja osigurava strane državljane. Ako uspeš da nađeš istu, raspitaj se da li ćeš morati da izvadiš oba bubrega i jetru, ili samo bubrege da bi isto platio.

 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 16:48 - pre 189 meseci
Ili da proda jos 3 G2 :)
 
Odgovor na temu

dusanissimus

Član broj: 48542
Poruke: 478
*.adsl.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 18:17 - pre 189 meseci
totalno, ali totalno ste negativni...i to nije lepo s vase strane...ali uopste!
razlog zasto mislimo da idemo sa drugovim gofom 2 je sto je aut stvarno potpuno ispravan i utegnut...92go godiste je inace..
drugo ja sam cuo od vas 20 razloga zasto je to nemoguce ali jako malo konstruktivnih predloga...
meni je trenutno kljucna prepreka prebaciti auto preko atlantika. sve ostalo cmo srediti.
trece niko nije rekao da idemo u tu egzibiciju sa 500 dolara.
idemo sa 5-6000 evra svaki. svesni da ako nas auto izda bacamo ga u prvi jendek...
osim toga vladd je imao potpuno glup komentar da ce golf ici na otpad, a to prosto nece jer je u boljem stanju od 90% vozila u na primer srednjem zapadu SAD.
e sad sto se tice vozacke dozvole ja sam prilicno sigurad da sa SER dozvolom i medjunaronom mogu uz NONIMIGRANT VISA da vozim sta hocu, pod uslovom da sam polozio za tu kategoriju. imigranti su drugo pitanje u celosti.
osiguranje koliko sam ja skapirao ce biti problem jer SAD nisu u sistemu zelene karte, ali sam ipak uveren da se i u srbiji moze kupiti odgovarajuca polisa (delta generali na primer). kako god okrenes polisa ne moze da predje 250 evra za mesec dana! NI U LUDILU!
slazem se da iznajmljivanje moze da ispadne jeftinije ali NIJE U TOME FAZON! ovo ti je prica za manicanje riba kad se vratis! uostalom i pre nego sto smo krenuli sam dobio 4 ponude da nam se devojke pridruze...
rentakar...mozda...u najgorem slucaju...
pitanje je u vezi rentakara da li neko ima ideju koliko kosta iynajmljivanje automobila klase ford focusa ili recimo toyota priusa ili tako nesto na nekih 20 dana?
toliko od mene! za sada, naravno!
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
89.218.68.*



+6455 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 18:37 - pre 189 meseci
Citat:
dusanissimus: totalno, ali totalno ste negativni...i to nije lepo s vase strane...ali uopste!


A šta treba? Svi da te tapšu po ramenu, i da stvarno kreneš tamo i da upadneš u s*****.. I onda bi bilo, u majku im al su me zajebali...


Citat:
dusanissimus:
meni je trenutno kljucna prepreka prebaciti auto preko atlantika. sve ostalo cmo srediti.


To ti je najmanja i najlakša briga... Rotterdam - Newark, tranzitno vreme 9-11 dana, cena oko $1000 u jednom smeru.


Citat:
dusanissimus:
e sad sto se tice vozacke dozvole ja sam prilicno sigurad da sa SER dozvolom i medjunaronom mogu uz NONIMIGRANT VISA da vozim sta hocu, pod uslovom da sam polozio za tu kategoriju. imigranti su drugo pitanje u celosti.


Nećeš imati problema sa međunarodnom dozvolom u USA.

Citat:
dusanissimus:
osiguranje koliko sam ja skapirao ce biti problem jer SAD nisu u sistemu zelene karte, ali sam ipak uveren da se i u srbiji moze kupiti odgovarajuca polisa (delta generali na primer). kako god okrenes polisa ne moze da predje 250 evra za mesec dana! NI U LUDILU!
slazem se da iznajmljivanje moze da ispadne jeftinije ali NIJE U TOME FAZON! ovo ti je prica za manicanje riba kad se vratis! uostalom i pre nego sto smo krenuli sam dobio 4 ponude da nam se devojke pridruze...
rentakar...mozda...u najgorem slucaju...
pitanje je u vezi rentakara da li neko ima ideju koliko kosta iynajmljivanje automobila klase ford focusa ili recimo toyota priusa ili tako nesto na nekih 20 dana?
toliko od mene! za sada, naravno!


Ok. Ne kapiraš neke stvari. U USA ne važi zeleni karton, niti se može bilo gde van USA kupiti odgovarajuća polisa, a pogotovo ne u Srbiji. Kada živiš u USA, i planiraš da kupiš auto, mesečna rata za auto je totalno nebitna, mnogo je bitnije osiguranje koje je često višestruko skuplje od rate automobila. Ja sam imao jednog prijatelja u srednjoj školi - klinac (malo godina), brz auto (u tvom slučaju stara kanta), dosta prekršaja (u tvom slučaju još gore, jer nemaš nikakvu istoriju pa osiguravajuće kuće će računati da si serijski ubica za volanom), i mesečna rata za Mustang GT od oko 180 dolara, a osiguranje 800 dolara... Pa ti sad vidi...

Rent-a-car takođe je isključena varijanta jer ti i za to treba osiguranje. Problem sa osiguranjem je što u USA sve funkcioniše po principu istorije. Ti si tamo stranac, dakle teško da ćeš naći neku kuću koja će te osigurati, a ako i postoji neka, možeš računati da ćeš dobar deo tog svog budžeta morati da daš na osiguranje.. Jer to tamo nije zajebancija kao kod nas... Iskreno, ako ti polisa bude manja od $1500 dolara za mesec možeš slobodno da se uvatiš za uši i da pevaš jer si naleteo na neke naivčine u osiguranju...



 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.cable.casema.nl.



+41 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 19:43 - pre 189 meseci
Citat:
dusanissimus: totalno, ali totalno ste negativni...i to nije lepo s vase strane...ali uopste!

Nisam primetio negativan komentar, pre se radi o tome da neki pokusavaju da ti pokazu ekonomski isplativiju varijantu. Dobro vama je verovatno primarno da bas sa tim golfom odete tamo.
Sto se tice iznajmljivanja, link koji sam postavio da vidis orjentacione cene izgleda ne sljaka dobro, ali evo ti primer, automobili tipa Mustang kabrio ili slicni u rasponu $1.000-$1.500/mesec dana. Da li sada na to ide i neko dodatno osiguranje, nisam se udubljivao u citanje. Mozes i sam na googleu ukucati "rent a car" i podesiti pretragu za Ameriku, pa ces videti.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 20:05 - pre 189 meseci
Citat:
dusanissimus
razlog zasto mislimo da idemo sa drugovim gofom 2 je sto je aut stvarno potpuno ispravan i utegnut...92go godiste je inace..
drugo ja sam cuo od vas 20 razloga zasto je to nemoguce ali jako malo konstruktivnih predloga...


Cekaj, ti ces prebaciti auto i vracati ga nazad za $2000, iako za UPOLA manje para mozes da iznajmis auto u USA za mesec dana?!!

A da ne pricamo o tome kako ces na TVOM autu dodati jos N hiljada kilometara ?!?!

Da ne pricamo i o tome kako je USA dizel drugaciji od evropskog dizela, i da to moze naneti neocekivane posledice po motor tvog "ispravnog i utegnutog auta" i moze da se desi da vam auto crkne na sred neke pustare u midwest-u.

?!!?!?!

Sorry, to sto hoces nema zdrave logike - to je bacanje para.

Citat:

ovo ti je prica za manicanje riba kad se vratis! uostalom i pre nego sto smo krenuli sam dobio 4 ponude da nam se devojke pridruze...


Mislim da ces vise riba da "namaknes" sa pricom da si vozio mustang kabrio i picio kroz USA nego pricom kako ti je crko tvoj golf 2 izmedju Las Vegasa i Los Angelesa, negde kod Barstow-a i da si morao da ga odslepas u staro gvozdje jer je opravka bila skuplja od samog auta... :-)

Mozda i gresim... sta znam :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

dusanissimus

Član broj: 48542
Poruke: 478
*.adsl.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 21:30 - pre 189 meseci
ne postoji cena po kojoj neko moze da mi plati da vozim smece sa pogonom pozadi, krutom osovinom i osnovnom stvari kao sto je limited slip diferencijal. o ponasanju u bilo cemu sto lici na krivinu, i ubrzanju necu ni da pricam. potrosnja goriva je tek posebna prica. toliko o mustangu
gledao sam na sajtu budgeta koliko kosta normalan auto i mesec dana ford fusion (to je valjda mondeo) je 2800 dolara, sto je i dalje okej s obzirom da sam ukljucio i neka sila osiguranja, mada nisam sasvim siguran da li u cenu ulaze i osiguranja koja su mi potrebna, mada sam odabrao opciju da nisam resident usa.
e sad cu da gledam da li moze nekako da se iznajmi recimo toyota prius...
ne patim od mustanga...nemam problema sa velicinom...osim sto sam dvometras i sto mi je svaki auto tesan
uostalom jedna od velikih razloga sto uopste idem u ameriku je da se u njujorku sit nakupujem odece i obuce koja i nije tesna, po prvi put otkako sam bio mali...
 
Odgovor na temu

chupcko
Negde
Beograd

Član broj: 5560
Poruke: 1141

Sajt: www.google.com


+63 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 22:20 - pre 189 meseci
Ma bre loze te, ljubomorni sto im nije pala tako idiotska ideja na pamet.

Samo ti kreni, i nemoj da te tamo neki okean spreci, prepravi tu tvoju krntiju u amfibiju :).

I nemoj nikako da slusas ljude koji imaju direktnog iskustva, njima bre krivo sto nemaju 6000 evra za bacanje :).

I uzgred imas i u beogradu prodavnicu 7xl, ne moras bas do wu jorka :). A i postoji nesto sto se zove internet (to je ona fina mreza koja odvaja gace od ... kapiras, inter-net).

I jos nesto, vi sto mu odgovarate, pa sto se bre lomite da mu objasnite, pustite ga, kada vec nece da slusa :).

CHUPCKO
 
Odgovor na temu

bugsu
Vojvodina - Subotica

Član broj: 40006
Poruke: 381
79.101.84.*



+3 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 22:43 - pre 189 meseci
Citat:
chupcko
Samo ti kreni, i nemoj da te tamo neki okean spreci, prepravi tu tvoju krntiju u amfibiju :).

juu al bi se na to tek ribe lozile....preko okeana golfom ...ti i drugar u jednom autu ,sami na sred okeana....vesla....i tako mesecima.....sad si me zainteresovao da ovo probam...neam ribu vec neko vreme..ne bi bilo lose da navatam koje tuce...
Say NO to pop culture!!!
Crno je uvek u modi....
 
Odgovor na temu

lm741
VOJVODINA

Član broj: 167617
Poruke: 672
*.mynsn.net.



+67 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!18.09.2008. u 22:55 - pre 189 meseci
Citat:
dusanissimus
uostalom jedna od velikih razloga sto uopste idem u ameriku je da se u njujorku sit nakupujem odece i obuce koja i nije tesna, po prvi put otkako sam bio mali...

ako je to glavi razlog tvog odlaska u ameriku,...u mom kraju ima dobar krojač pa ne znam možda da ti nešto sašije,..ipak je jeftinije
1. Ko zna više, bog mu je dalje
2. Ko zna manje, bog mu je bliže
3. Ko ništa ne zna, njemu bog može biti svako
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: VW Golfom u Ameriku!19.09.2008. u 00:05 - pre 189 meseci
Citat:
dusanissimus: ne postoji cena po kojoj neko moze da mi plati da vozim smece sa pogonom pozadi, krutom osovinom i osnovnom stvari kao sto je limited slip diferencijal. o ponasanju u bilo cemu sto lici na krivinu, i ubrzanju necu ni da pricam. potrosnja goriva je tek posebna prica. toliko o mustangu

Ma nema do golfa dvojke, kakav crni Mustang, kakav pogon pozadi. Tu si u pravu i imas moju potpunu podrsku.
Bar znas da ides sa pravim kolima na dug put i koja mogu bar jos 200k da predju sa minimalnim ulaganjem. A i koja riba ne bi sela u Golfa, ja je nisam upoznao.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: VW Golfom u Ameriku!

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 22395 | Odgovora: 60 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.