Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Fotomontaza ili ne ?

elitemadzone.org :: MadZone :: Fotomontaza ili ne ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 39142 | Odgovora: 49 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Gameover
Smederevska Palanka

Član broj: 4720
Poruke: 204
93.86.37.*

ICQ: 148754691


+65 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 15:53 - pre 192 meseci
Citat:
101010: Treci entitet, usmeren ka vilenjaku koji urinira uz drvo, vidim niko ne pominje, a to je astro-trabekularni vektor energije, stvarno prava retkost i privilegija je doziveti ga, pogotovo ovog intenziteta.


A koji je to treci, ja vidim samo dva na slici, gde se tacno nalazi taj treci?
Twenty eight days, six hours, forty two minutes, twelve seconds...that is when the world will end...
 
Odgovor na temu

marko_stamenkovic
beograd

Član broj: 166071
Poruke: 15
212.200.212.*



Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 16:13 - pre 192 meseci
kako bre nije fotomontaza , normalno da jeste, aj mozda i ta faca da prodje , da se kaze da je drvece, mada i to, al ovaj coveculjak sa desne strane je smesan...
takodje se na nekoliko mesta vidi blur tool kada se uvelica sa leve strane, photoshop garantujem...
 
Odgovor na temu

marko_stamenkovic
beograd

Član broj: 166071
Poruke: 15
212.200.212.*



Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 16:16 - pre 192 meseci
da, takodje postoji mogucjnost da je slikan ekran kompa i tako se izgube podaci o slici
 
Odgovor na temu

tahuti

Član broj: 53920
Poruke: 83
*.vc.shawcable.net.



+41 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 16:18 - pre 192 meseci
Evo kako mozesda napravis duha
http://blog.makezine.com/archive/2008/02/wire_ghost_1.html
http://www.wackyarchives.com/o...-it-yourself-ghost-static.html

Malo vise trikova http://ghoststudy.com/main/fakepage.html

Photoshop tutorial http://www.cooljeba.com/tutorials/photoshop/ghost.html
Cell phone ghost http://www.metacafe.com/watch/...led_cell_phone_ghost_revealed/

[Ovu poruku je menjao tahuti dana 19.06.2008. u 17:36 GMT+1]
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
79.101.72.*



+18 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 16:35 - pre 192 meseci
Ispod "vienjaka" imas strelicu.
Citat:
Gameover: A koji je to treci, ja vidim samo dva na slici, gde se tacno nalazi taj treci?
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 17:35 - pre 192 meseci
Mene ovaj desno neodoljivo podseća na mrlju s objektiva, al’ ajd, svi nešto „garantuju“ da je montaža iako pri tom nisu pružili nijedno obrazloženje, pa neka bude da im verujemo na reč.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

Mikky

Član broj: 18
Poruke: 1563
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 44582291


+58 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 21:13 - pre 192 meseci
Polazeci od toga da duhovi ne postoje zakljucujem da je fotomontaza bez dubljeg zagledanja u sliku :)
-I know UNIX, PASCAL, C, FORTRAN,
COBOL, and nineteen other high-tech
words.
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.yu.



+8 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 21:25 - pre 192 meseci
Citat:
Mikky: Polazeci od toga da duhovi ne postoje .......


u mom autu je 1996-1997 god. ziveo duh.
auto se zvao alfeta td 2.4,
a duh se zvao nemanja.
bio je zao.
 
Odgovor na temu

JankoNIS
Nis

Član broj: 39200
Poruke: 999



+251 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?19.06.2008. u 21:55 - pre 192 meseci
Zasto bi neko slikao pravu osobu, a pored nje ostavio toliko praznog prostora? Ovde je kadriranje namerno odradjeno tako da ostavi mesta za manipulaciju. Fotomontaza.
 
Odgovor na temu

madrasko

Član broj: 160748
Poruke: 7
*.dsl.iskon.hr.



Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?20.06.2008. u 09:52 - pre 192 meseci
Slažem se, kretali se šumom i drugi kaže čekaj stani tu baš bi bila lijepa slika daj da ze uslikam među ovim granama....poziranje među granama...haha ma daj i još tolko prostora sa desne strane i onaj duhic mi je nekako malen za omjer udaljine od mjesta slikanja tj. presitan je....loša fotomontaža...;)
 
Odgovor na temu

dr.NPN

Član broj: 55785
Poruke: 908
79.101.183.*



+9 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?20.06.2008. u 11:21 - pre 192 meseci
Citat:
mrle 011: u mom autu je 1996-1997 god. ziveo duh.
auto se zvao alfeta td 2.4,
a duh se zvao nemanja.
bio je zao.
kAKO znas?
Zanimljivi i korisne spravice za vas dom! Posetite www.sniff.rs
 
Odgovor na temu

budjavlebac
Srbija, brale

Član broj: 179059
Poruke: 72
*.adsl-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?17.07.2008. u 17:38 - pre 191 meseci
Da čovek ne poveruje

http://www.kurir-info.rs/clana...008/duhovi-u-sumaricama?page=1

 
Odgovor na temu

Mardz Simpson
Moja kuca Vrsac-Beograd

Član broj: 44460
Poruke: 415
195.252.79.*



Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?17.07.2008. u 18:34 - pre 191 meseci
Da, videh i ja na poslu danas i odmah se setio da sam citao na ES-u o tome!
Eh taj, kurir bas daje najnovije vesti i informacije!
Nasmesi se, to je druga najlepsa stvar koju mozes da uradis sa svojim usnama!!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
*.lukoil.co.yu.



+10246 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 08:34 - pre 191 meseci
Kurur me je oduvek zabavljao (osim kad me nije terao na povraćanje). Evo zanimljivih citata iz "reportaže":

Sliku smo dali doktoru Miodragu V. Vukoviću, stručnjaku za komparativnu religiju, mitologiju i antropologiju, kako bi nam rekao da li je ona autentična.

Dakle, stručnjak za duhove treba da oceni fotku ...


- Nisam stručnjak za fotografiju, ali teško da se radi o montaži, jer se na slici iza ovog mladića može uočiti najmanje šest likova. Od toga su tri ljudska, dva demonska i jedna zmija

Tja, nije stručnjak, ali kao prosečan Srbin, razume se u sve ! Dakle, duhovi su pravi !

Evo još nekoliko komentara doktora stručnjaka


Doktor Vuković kaže da nije bitno što je pojava uočena po danu, jer su ovi “entiteti” prisutni stalno, jedino se noću nekad lakše uočavaju. Kako je kazao, noć im više odgovara, a i tada su pojačana čula onog koji opaža pojavu.




- Ljudi koji nisu sahranjeni na dostojan način, često budu zaglavljeni između našeg i sveta mrtvih i njihove duše lutaju. Nekada duše budu zarobljene od zlih duhova ili demona.


Gde li je doktor doktorirao ? Po svemu sudeći, Kurir je rešio da pomuti slavu Trećeg Oka
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
*.lukoil.co.yu.



+10246 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 11:08 - pre 191 meseci
Nemoj, brate, vidiš da Kurir prepisuje od [es].
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 11:45 - pre 191 meseci
Svaka vest zaslužuje pažnju Kurira, ili što se kaže - za dobru svinju nema loših pomija.
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Srđan Pavlović
Član broj: 139340
Poruke: 5571
93.86.125.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 13:55 - pre 191 meseci
...e stvarno ne mogu da verujem kakve gluposti na sve strane :(
 
Odgovor na temu

GM_X
Iznad Ekvatora

Član broj: 168357
Poruke: 98
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 18:25 - pre 191 meseci
Ajd što nađe šest likova, to i nije teško. Kad hoćeš da vidiš nešto ti ćeš to videti pa makar morao da zamisliš, ali odakle iskopa tu zmijiu nečastivi mu sudio. :)
Tratinčice mala, a-sa.
 
Odgovor na temu

dr.NPN

Član broj: 55785
Poruke: 908
79.101.198.*



+9 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 19:01 - pre 191 meseci
LOOOLLLL KURIR POMIJARA.... Ahahahah kako sam se ismejao... Jel neko ostavio link ka ES-u u komentarima na njihovoj stranici?

Ovaj mi je jedan od jacih:
Citat:
U "toj sumarici" se definitifno ne nalaze duhovi, a ja bih samo da dopunim prof dr sci Vukovica, pored šest likova, kako on reče 3 ljudska 2 demona i zmije, veštom oku čitaoca ne mogu da promaknu i još 2 leptira, 7 skakavaca, 213 mrava, 2 jelenka, 3 bubamare (od toga dva duha bubamare i jedna opipljiva) dve crvene strelice i jedna slučajna brljotina iz fotošopa. Ako se baš detaljno zagledate videćete i jednog lika u jakni

Zanimljivi i korisne spravice za vas dom! Posetite www.sniff.rs
 
Odgovor na temu

budjavlebac
Srbija, brale

Član broj: 179059
Poruke: 72
*.adsl-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Fotomontaza ili ne ?18.07.2008. u 19:37 - pre 191 meseci
Još jedan vrhusnki komentar sa Kurirovog sajta
Citat:
Lice je klasicna endoplazma u srednjem stupnju, mozda vas zbunjuje aura sa vetrikalnim materijalizovanjem, pa deluje kao ektoplazma, ali nije, nema odgovarajucu simetriju.

Treci entitet, usmeren ka vilenjaku koji urinira uz drvo, vidim niko ne pominje, a to je astro-trabekularni vektor energije, stvarno prava retkost i privilegija je doziveti ga, pogotovo ovog intenziteta.

Ono sto mene yebe je ova cudna materijalizovana manifestacija antimaterije na sredini slike, kad se dugo zagledam kao neki kacket da vidim, verovatno tripujem, ne znam st bi to moglo biti...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Fotomontaza ili ne ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 39142 | Odgovora: 49 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.