Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Radovi članova ES

[es] :: Muzička produkcija :: Radovi članova ES
(TOP topic, by ton_majstor)
Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 173493 | Odgovora: 701 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES23.12.2006. u 18:32 - pre 210 meseci
Treba mi pomoc:

U pitanju je deo mog trance track-a,radjeno u FL6,jako melodicno,fali mu bolji kvalitet zvuka,nekako je sve prebudzeno.
Sta raditi?Neka posebna kompresija na percusije,na bass...?

(tu je bio link:)



[Ovu poruku je menjao Alt_F4 dana 24.12.2006. u 03:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Radovi članova ES23.12.2006. u 23:12 - pre 210 meseci
Super je, baš mi svidža!

Samo si malko preterao sa finalnim procesingom... 'ajde polako šta si sve turio na ovo?

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES24.12.2006. u 02:59 - pre 210 meseci

Pa gledajte:To je prakticno suvi flp zvuk sa samo BT limiterom podesen na boost na master izlazu.
Kod visokih tonova smanjene niske freq. kod niskih visoke itd.
Delayi,reverbovi,nikakav kompresor ni na sta.
Evo ga,ovo je vec dobar deo songa,sve bi trebalo biti po standardima al ipak je tu prljav fruity zvuk:

http://rapidshare.com/files/8732424/petar_denon.mp3.html

 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
212.200.219.*



+4 Profil

icon Re: Radovi članova ES24.12.2006. u 10:02 - pre 210 meseci
Evo, SUPER je programing...

1. Obriši taj Bluetubes SKROZ sa kompa, To ne valja. Mislim, barem nemoj da ga koristiš kao brickwall limiter. Molim te. Uzmi Waves L1+ ili L3, šta ja znam... ali TEK kada smiksaš pesmu, ne stavljaj na master.

2. Bubanj pretih, al ceo! Nit noge, al' nit HH-a!!! Sredi to.

3. Zbog BT ili nečega pesma NE PUKNE na onom kreščendo delu!!! Poboljšaj to, aranžmanski isto.

4. Kick je premekan.

5. Basa ima dovoljno, samo ga malo stisni još, kompresorom.

6. Ne šalji 128Kbps MP3. Šalji ili 192+ ili još kvalitetniji format, ovako ne znam šta je uzrok deformacijama u zvuku.

Koji izlazni algoritam koristiš u FL6?

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES24.12.2006. u 14:55 - pre 210 meseci

hvala

1.To je BT limiter LM2S,danas sam "uzeo" Waves,probao,al bojim se da je LM2S bolji,probaj sam.
Neznam,na sta mislis da stavljam wave?

2.Drum i jeste bio blazi(prosao bi mozda pre 3-4 godine(system F)),stavio sam jaci.Nije mi jasno sa high hatovima sta nije u redu?

3.moguce,al ako ne stavim limiter boost sve je previse mlako.

4.komentarisano

5.Stiso sam,koristim sidechainer-Compresor deEsser.

6.Vazi


Ne znam sta se podrazumeva pod izlazni algoritam,za master izlaz sam ti rekao a zvucna,driver,ASIO.
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES24.12.2006. u 17:12 - pre 210 meseci
Vidim,Wave je dosta popularan,uzecu neke tutorijale...
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES27.12.2006. u 11:33 - pre 210 meseci
Pa...:::

/link/

...za sad.
Majstore...?

[Ovu poruku je menjao Alt_F4 dana 27.12.2006. u 22:57 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Radovi članova ES27.12.2006. u 18:00 - pre 210 meseci
E, lepo. Super su farbe. Baš sam to nekada slušao. Mada, jesi li to izmešao dve pesme?

Pozdrav!

 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES27.12.2006. u 22:01 - pre 210 meseci
thanx.

Sorry sto brisem linkove,al stavicu sample cim bude sve gotovo.

A za dve pesme,da drugi deo je potpuno drugaciji od prvog...ako si na to mislio a ne na onu disharmonicnost u drugom :D

aj pozz
 
Odgovor na temu

Infebis
Podgorica

Član broj: 94597
Poruke: 10
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: Radovi članova ES30.12.2006. u 18:33 - pre 209 meseci
Evo da i ja predstavim jedan od mojih poslijednjih radova (tacnije pretposlijednja).

U pitanju je progressive/melodic trance stvar. [velicina fajla 1.2 MB, duzina 1:20, genre: progressive trance]

Kako jos uvijek ucim mastering, htio sam da stavim fajl na kome nije uradjen mastering, i da zamolim vas da mi kazete da li je uopste moguce odraditi kvalitetan mastering za ovu stvar, jer je prilicno kopleksna, neke od frekvencija se preklapaju.

Bass: Sytrus & Vanguard
Clap: Vanguard (white noise sa distrorzijom, EQ-om i filterom)
Lead: Vanguard
Program: FL6

Nisam zadovoljan sa pojedinim djelovima oves stvari (tip hats), i preklapanjem frekvencija.

Link:
http://www.uploading.com/files.../infebis___nedovrseno.mp3.html

Hvala :)
"I've seen things you people wouldn't believe"
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES30.12.2006. u 19:41 - pre 209 meseci
Sto se mene tice,i kako ja radim,mozda pomogne:

Odlicna ideja sto se tice tracka,melodije potpuno analogne,super.
Da,za trance se najvise koristi Vanguard i sigurno ce i Nexus(novi VSTi iste firme).Vec dobijene vanguardove presete moras menjati jer su oni NE EQulizirani prema tvojoj potrebi,na melodije(visoke freq.) skini bass a na niske skini visoke freq. i ako ti se ne svidja ono sto dobijes igraj se sa ENV 1,2 a,d,s,r.To je nesto osnovno,mozda si to vec uradio al jako se lose cuje sample zato sto je bass pregruvan,tj. takvav je Vang. bass kazem ti probaj da da menjas env,oblik signala,cutoff....ili jednostavno promeni synth za bass(ne vanguard).
Predlazem da uzmes bolje samplove,onaj kick ti se uopste ne cuje a ostali samplovi jako lose.
Koristi kompresor na bass i kick(skontaj druge "projekte" u FL-u pa mazni podesavanja za compressor).
Uzmi neki limiter.
Juce sam preko msn-a skontao garija("87) iz Australije,decko redja singlove koristeci samo FL BEZ sintisajzera i efekata koji nisu frutijevi,znaci sve je u njemu a zvuk je perfektan!!
Kaze,koristi multiband compressore.Znaci sve je moguce samo treba znati(doooh).



 
Odgovor na temu

Infebis
Podgorica

Član broj: 94597
Poruke: 10
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: Radovi članova ES31.12.2006. u 12:48 - pre 209 meseci
Heh, hvala :)

Citat:
Da,za trance se najvise koristi Vanguard i sigurno ce i Nexus(novi VSTi iste firme).Vec dobijene vanguardove presete moras menjati jer su oni NE EQulizirani prema tvojoj potrebi,na melodije(visoke freq.) skini bass a na niske skini visoke freq. i ako ti se ne svidja ono sto dobijes igraj se sa ENV 1,2 a,d,s,r.To je nesto osnovno,mozda si to vec uradio al jako se lose cuje sample zato sto je bass pregruvan,tj. takvav je Vang.


Nije Vanguard za trance toliko dobar. Vanguard je najmocniji vst sa kojim sam imao prilike da radim, ali se ne mogu izvesti fatsaw zvuci, kao sto to moze uraditi recimo Superwave Trance Pro. Ali koriscenjem layer-a za 2-3 Vanguardova zvuka moze se dobiti odlican rezultat.
Nisam skontao, koji se sample u pitanju. Postoje 3 lead melodije. Prva je Vanguard, onda u slijedecem koraku dolazi clap, a u trecem tek Vanguard & Superwave Trance Pro :)
Sto se tice bass-a, onaj koji cujes je sytrus ali je u kombinaciji sa (pozadinskim) vanguardom. Bass zvuk je previse sa lijeve strane a i preglasan je.
Nisam koristio samplove (izuzev hats-ova), kick je kombinacija vec gotovih fruty-evih samplova nad kojima je odradjen EQ i compressor.

Sa valjanim masteringom i dobrom raspodjelom frekvencija (i jos dosta sitnih izmjena) mozda i bude nesto od ove stvari.

Hvala na savijetima :) Ostavi link da cujem i tvoje stvari.
"I've seen things you people wouldn't believe"
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Radovi članova ES31.12.2006. u 13:46 - pre 209 meseci
Sve se tu frekventno preklapa sa svačim. Teško je ovde uraditi PRAVILAN mastering.

Koje slušanje imaš?

Pogotovo si u problemima oko 100-200 Hz, pa nadalje... parni harmonici.

Kick nije tačka, nego je fleka. Daj mu definiciju.

Eto, bez uvrede... usput, promeni upload sajt, malo je smoran i daj nam barem 192 Kbps MP3!

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Alt_F4

Član broj: 124912
Poruke: 28
82.117.201.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES31.12.2006. u 13:51 - pre 209 meseci
...Naravno da moze biti nesto od tvoje stvari :D

Evo ovo moje:

http://www.speedyshare.com/205656193.html

Ne znam koliko se dugo ovim bavis,tvoja pesma je jako fina sto se tice melodija,ali da bi dobio sto bolji zvuk 1)Izbegavaj te kombinacije iste melodije sa razlicitim syntovima odjednom i kombinacije istih kickova odjednom.Po mom "iskustvu" to se radi sa hatovima.2)Nek ti je pesma nesto praznija ali SVE u njoj mora da se cuje sta je sta.Naculji usi i cuces kolko poznatih trance stvari su radjene sa vanguardom.Prvi ti je najblizi primer tvoj zemljak "Krivi" iz Herceg Novog,pretpostavljam da znas za njega.Aj probacu da cujem Superwave Trance Pro nisam imao prilike da radim s tim(Nikog zivog nisam cuo da ga koristi,pa ga nisam ni trazio a ni nalazio na njegovo ime).Uzmi neki pack samplova.Evo ja koristim Vengeance clubsounds(a i house) pa recimo nemoj raditi percusije sa synthovima.


/inace i moj bass je kobinacija sytrusa al sa Blue-om,mada je neprimetno :) /
 
Odgovor na temu

Infebis
Podgorica

Član broj: 94597
Poruke: 10
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: Radovi članova ES31.12.2006. u 18:51 - pre 209 meseci
Citat:
Sve se tu frekventno preklapa sa svačim. Teško je ovde uraditi PRAVILAN mastering.

Koje slušanje imaš?

Predpostavio sam da se ovdje mastering nece moci uraditi :) Moracu isponova...
Nisma skontao ovo za slusanje. Ako mislis na zvucnu u pitanju je 16bitna ALSound 4000 (znam znam, ovo nije za produkciju, no nazalost ni u glavnom gradu CG ne mogu da nabavim dobru zvucnu karticu). Zvucna boluje od shuma :)
Sto se tice zvucnika, situacija je jos gora, u pitanju su ASound AS-898... Definitvno nemam opermu za produkciju, ali dobro.
Citat:
Ne znam koliko se dugo ovim bavis,tvoja pesma je jako fina sto se tice melodija,ali da bi dobio sto bolji zvuk 1)Izbegavaj te kombinacije iste melodije sa razlicitim syntovima odjednom i kombinacije istih kickova odjednom.Po mom "iskustvu" to se radi sa hatovima.2)Nek ti je pesma nesto praznija ali SVE u njoj mora da se cuje sta je sta.Naculji usi i cuces kolko poznatih trance stvari su radjene sa vanguardom.Prvi ti je najblizi primer tvoj zemljak "Krivi" iz Herceg Novog,pretpostavljam da znas za njega.Aj probacu da cujem Superwave Trance Pro nisam imao prilike da radim s tim(Nikog zivog nisam cuo da ga koristi,pa ga nisam ni trazio a ni nalazio na njegovo ime).Uzmi neki pack samplova.Evo ja koristim Vengeance clubsounds(a i house) pa recimo nemoj raditi percusije sa synthovima.

Prije svega, link ne radi. Ucita on stranu, ali ne moze da downloaduje iako je javascript ukljucen.[/quote]

Poceo sam da pravim muziku u Julu 2004. Ova stvar ima osrednju melodiju, ovo je prije par mjeseci nastalo kao eksperiment sa novim procesorom (do tada je bio aktuelan Celeron 500Mhz), pa sam eksperimentisao dokle mogu da mucim procesor.
Znamz a Krivog, njegova muzika je fenomenalna i covjek je zasluzio mjesto i na boljim labelama, a kako je krenuo garantovano ce otici i na Anjunabeat labelu (Above & Beyond).
Sto se tice Superwave, imas besplatni Superwave P8 (http://home.btconnect.com/christopherg/main.htm), koji manje-vise obavlja istu funkciju, no nazalost ima gresaka, uocices ih i sam kada budes radio sa njim. Treba napomenuti da ima znatno losiji zvuk u odnosu na Vanguard.

Evo, ako nekoga bude interesovalo, nije u pitanju moja produkcija vec jedan c64 remix. Nisam zadovoljan sa njim, ali mozda se i nekome svidi.
http://remix.kwed.org/download...essions%20divided%20Mix%29.mp3
"I've seen things you people wouldn't believe"
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Radovi članova ES31.12.2006. u 19:31 - pre 209 meseci
Zvučnici + ta karta = problem!

Slušanje je ono što većinu ljudi koji kućno rade razdvaja od "profesionalaca". Naravno, ima tu još faktora (iskustvo, itd..) ali je presudno što ljudi NE ČUJU šta rade! Ne mogu ni da odreaguju na neku grešku, jer je kod njih nema!

Znači, šum karte ne priznajem... to je bezveze. Nije razlog da se ne radi bolje.

Takođe, SB Live ili Audigy već pruža koliko-toliko zvuka za oslonac.

Ove nove ploče sa HD zvukom su već na nivou kućnih plejera, a to je već consumer bolji od svih SBlastera, osim najskupljeg.

Interno, zvuk se obrađuje i plasira BEZ degradacija i zvučnih problema. A onda odu u karticu i u zvučnike, pa se sve smuti i skrlja...

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Infebis
Podgorica

Član broj: 94597
Poruke: 10
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: Radovi članova ES01.01.2007. u 10:07 - pre 209 meseci
Citat:
Znači, šum karte ne priznajem... to je bezveze. Nije razlog da se ne radi bolje.

Slazem se :) Ali je jedan od razloga zbog cega ne stavljam slusalice na usi prilikom pravljenja muzike., vec se oslanjam na zvucnike.
Nova ploca sadrzi Realtek HD Audio, ali nisam ga dosada koristio jer sam mislio da je bolji zvuk preko stare zvucne.

Znam da imam jos dosta da ucim, za sada sam provalio nekih 20% FL-a, compressore i EQ nisam gotovo ni koristio izuzev za kick i hat.
Probacu da napravim ovu stvar isponova, trudicu se da izvrsim pravilnu raspodjelu frekvencija. Hvala ton majstor :)

P.S. Alt F4, tek sam sada probao neke opcije sa onim multiband compressor, fenomenalna stvar.
Tek sam sada prepoznao par efekata iz komercijalnih stvari...
Hvala na kritikama, kritika je ono sto pomaze u produkciji.

E, da, sretna nova godina i sve najbolje :)

Branko.
"I've seen things you people wouldn't believe"
 
Odgovor na temu

2key
Filip Dragovic
BG

Član broj: 87285
Poruke: 41
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Radovi članova ES12.01.2007. u 16:10 - pre 209 meseci
evo moje neke DnB...

pa vi vidite ako vam se svidi... :D

www.myspace.com/2keysrbija
 
Odgovor na temu

real_overklokan
Vukovar

Član broj: 129747
Poruke: 30
*.adsl.net.t-com.hr.



Profil

icon Re: Radovi članova ES24.01.2007. u 21:40 - pre 209 meseci
po odgovorima bi rekao da je ton_majstor osoba sa velikim iskustvom ovdje :o) ... ali nije mi
jasno zasto savjet da se recimo Waves L3 ne stavlja prije mixa na master ??? u technu i opcenito
elektronskoj muzici veoma je problematicno raditi mastering na stvarima koje su vec nabudjene
a nije se koristio finalni kompresor pri produkciji = cak ni multiband hardware (ili cijevni) kompresor
ne pomaze ako je mix prekrcan frekvencijama jer se gubi mnogo toga i master uglavnom nije moguce
"podebljati" bez remecenja odnosa dinamike izmedju soundova ... to je posebice uocljivo ako je
taj master radila osoba sa malo iskustva jer takvi obicno "ispeglaju" i ono sto ne treba jer idu samo
na finalnu dinamiku bez sluha ...

neki moji savjeti koji su isprobani i zaista pomazu pri produkciji:

1. ne procesirati ono sto ne treba procesirati (posebice ne u digitalnoj domeni) ... tu prvenstveno
mislim na ekvalizaciju = ne ici previse u + na digitalnom ekvilajzeru jer ce sound biti degradiran ...
ako je moguce, kompletno izbjegavati digital eq, kompresiju i sve ostalo procesiranje sem reverba,
delaya i ostalih efekata koji generalno i ne postoje u analognoj varijanti

2. opet o eq = mix ce bolje zvucati ako se ide sa oduzimanjem neke frekvencije ... znaci probati
izbjeci + na eq ... ako je neki sound tih bolje ga je pojacati na volume pa nezeljene frekvencije
"ugusiti" tj eliminirati ih sa eq (polu ili full parametricki eq je zakon za ovo) ... ovo pravilo vrijedi
cak i ako pravite hc techno / gabba / hard-step dnb i slicno = prvo sound nabrijte na 200% pa
maknite sve sto vam ne treba iz tog sounda sa eq

3. digitalni kompresori mogu jako degradirati sound ili citav mix = ne pretjerujte sa gain reduction
jer cete dobiti previse "ispeglan" zvuk (glasan ali kvalitet kao sa mobitela) ... ukoliko je razlika
izmedju original i procesiranog sounda preuocljiva (za ovo je najbolje korisiti "bypass" na samom
kompresoru) podignite trashhold u + (jer time ce manji dio sounda biti procesiran) a povecajte
ratio (sa 2:1 na 8:1 recimo) ... da ne biste previse petljali sa output gain najbolje je koristiti
kompresor sa auto gain adjust (recimo Waves L3)

4. vjerojatno najbitnije pravilo je GARBAGE IN = GARBAGE OUT tj ako vam je kvaliteta pocetnog
sounda (sample, sint, drum masina) losa nema teorije da to popravite !!! sistem je onoliko dobar
koliko je dobra najlosija karika u njemu = sa nekvalitetnim soundovima u startu ste se osudili na
los rezultat i tu ne pomaze ni 100.000 E vrijedna dodatna oprema ... zato je jako bitno imati
dobre sounde (vsti sintovi koji kostaju puno para = ima razloga zasto kostaju puno para), dobru
zvucnu karticu (ne soundblaster jer njihov chip na izlazu degradira sound = terratec ewx 24/96
ili slicno je polu-profi klasa za malo para) i dobre monitore + slusalice

5. ako za produkciju koristite samo jedan par zvucnika (ma i da imate genlec za 5.000 E) necete
dobiti mix koji ce zadovoljavati na svim sistemima jer svaki sound sistem je unikatan ... zato je
najbolje imati jedan par jefta zvucnika (oni za pc od 5 ~ 10 E), jedne mnogo kvalitetnije + jedne
dobre slusalice (tipa senheiser ii akg) ... osim toga, kad snimite finalni mix (track) na cd poslusajte
ga na sto je moguce vise audio linija, auto cda itd = samo tako cete uociti koje frekvencije su
problematicne

6. komparacija = ako radite recimo minimal techno nema bolje ideje od ripanja omiljenog artista (po
mogucnosti original cd ili vinil, mp3 je los za komparaciju) koji radi slican minimal techno kao vi ...
stavite taj ripani .wav na hard u isti direktorij u kome je vas finalni track (u .wav naravno) i poslusajte
oba na izmence sa istim playerom (nije bitno kojim) ... na ovaj nacin se razlika u produkciji najlakse
cuje ... jos je bolje ako ste tog artista vec culi negdje na partiju jer onda se probajte sjetiti kako je
njegov track zvucao live = ako je zvucao super onda mozete zakljuciti koliko lose (ili dobro) bi vas track
na istom sistemu zvucao ;o)

7. ako imate para najbolja investicija je visekanalna audio kartica + analogni mixer ... ono sto vecinu
trackova radjenih u istom programu cini (produkcijski) slicnim je sam digitalni mixer koji taj program
koristi ... recimo, vecina trackova radjena u reason-u ce zvucati slicno jer je reason zatvoren sistem
koji na izlazu ima uvijek isti mixer !!! to je isto kao da vas 100 radi trackove na roland mc 505 ili slicnoj
"close system" kutiji = svi cete dobiti slican prizvuk ... jedini nacin da se ovo izbjegne su individualni
izlazi za sto je vise moguce sounda koji se mixaju na vanjskoj analognoj mixeti = u tom slucaju ta mixeta
i kvalitet visekanalne kartice ce definirati prizvuk finalnog mixa (koji ce zasigurno biti bolji nego mix koji
dobijete samo sa reason-om)

[Ovu poruku je menjao real_overklokan dana 24.01.2007. u 22:53 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao real_overklokan dana 24.01.2007. u 22:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

almir90
almir gromic

Član broj: 120673
Poruke: 19
87.250.119.*



Profil

icon Re: Radovi članova ES29.01.2007. u 13:55 - pre 208 meseci
svaka vam cast stvarno dosta vas ima i svi odlicno radite, evo samo pohvale imam
 
Odgovor na temu

[es] :: Muzička produkcija :: Radovi članova ES
(TOP topic, by ton_majstor)
Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 173493 | Odgovora: 701 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.