Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dobar restoran u Beogradu ...

elitemadzone.org :: MadZone :: Dobar restoran u Beogradu ...

Strane: 1 2 3 4

*.beobug.com.

Profil

icon Dobar restoran u Beogradu ...16.08.2006. u 12:39 - pre 214 meseci
Za romanticnu veceru za dvoje.
Poenta je na atmosferi, hrani, dobroj uslugi. Novac nije bitan.

Hvala. Pozdrav !!

Član broj: 15669
Poruke: 1245
*.beobug.com.

+26 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...16.08.2006. u 14:56 - pre 214 meseci
ne znam tacno ime, nalazi se u bukevaru kod tasmajdanskog parka, fency atmosfera nije neka klopa ( posto pola onoga po imenu nisam mogao da provalim sta je )
Aj sad svi u biblioteku da nesto pojedemo i popijemo ...
--------------------------------

+12 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...16.08.2006. u 14:58 - pre 214 meseci
Hm...
Guli u Skadarliji, posebno mislim na onu malu terasu u ulici poprecno na Skadarliju. Malo, zavuceno, romanticno...e jedino sto je Guli uvek pun.
Ako vam egzoticnija hrana nije problem Indian palace u Ljubickoj ulici. www.indianpalace.co.yu
Meni je licno meden onaj mali restoran na Studenskom trgu, tacnije u onoj maloj ulici sto ide ka PMF-u. Bas tu kod PMF-a. Nisam bio u njemu ali mi atmosfera u njemu deluje baš onako za parove!;)

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...16.08.2006. u 16:05 - pre 214 meseci
Ja bi ti preporučio nekoliko, pa ti odaberi u zavisnosti od onoga što voliš:

Langouste - (Ispod Austrijske ambasade) Definitivno najbolji (i najskuplji) restoran u gradu, morski specijaliteti, odličan izbor vina, usluga... Sve. Večera za dvoje će te izaći oko 10-15.000 dinara.

Ikki Bar - (Gospodar Jovanova) Sushi bar i Japanska kuhinja, ja tamo jedem bar dva puta nedeljno, hrana je odlična, i cene su sasvim pristojne... Riba za sushi zna ponekad da bude ne tako sveža, ali u principu ko jede prvi put, to ne može ni da primeti... Miso supa, sushi, dezert, piće za dvoje košta oko 3-4 hiljade.

Madera - (Na bulevaru, Tašmajdanski park) Odlična bašta, hrana je tipa kao u Franšu, bifteci i sl. Večera izađe oko 6-8 hiljada za dvoje...

Imaš još gomilu dobrih restorana u gradu... Franš (mesište uglavnom, a jeftino sve), Porto (mada je kvalitet pao na najniži nivo, a cene se povećale), Del Oro (Testenine), Žabar (meso, i nešto malo ribe), Potkovica (nije nešto ovako izgledom, ali je extremno dobar Konjski tatar)... Itd itd...

Miloje Sekulic

Sajt: www.homepage.rs

+2 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 08:07 - pre 214 meseci
"Jevrem" u Gospodar Jevremovoj, blizu raskrsnice sa Zmaj Jovinom.
Prelepa basta (debela hladovina drveca), kao neki separei sa baldahinima, opustena muzika, gradjanski smek Beograda izmedju dva rata.

preporuka: tikvice sa prsutom (za nju) jagnjetina ispod saca (za tebe). Predjelo Jevrem moze a ne mora

Miloje

*.henleymediagroup.com.

+5 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 11:06 - pre 214 meseci
Vecera za 10-15k din u Beogradu?! OMG :)

Gledao sam meni (http://www.langouste.net/5.html) i nije mi jasno kako naguras 10-15k racun?!

...

Aha, video sam sada vinsku kartu pa su stvari postale malo jasnije :).

[Ovu poruku je menjao hecky dana 18.08.2006. u 12:20 GMT+1]

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 12:57 - pre 214 meseci
hecky

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 16:57 - pre 214 meseci
Citat:
ventura: Pa uzmeš predjelo, malo salate od hobotnice, malo škampi, školjke vamo tamo... Za glavno jelo kvalitetnu ribu, i još ako piješ vino.. Eto ti 15k :)

To se radi i sa morskim plodovima, skoljke imas dagnje koje su vestacki gajene i djubre su a prstaci kostaju boga oca, dok na primer ostrige nemas nigde.

Jednostavno u Srbiji ne postoji ni jedan dobar restoran sa morskom hranom jer:
1) nema dovoljno ljudi koji bi to kupovali
2) to je skupa hrana ako se priprema kako treba

Moj tjale kad ode na more negde uglavnom ponese onaj frizider pa mu u hotelu zamrznu shkampe i to jedino vredi jesti, lignje isto nisu lose i posle odmrzavanja.
Al skoljke, hobotnica i morska riba uopste nije ni priblizno ista kad se zamrzava-odmrzava.

A oni su navukli ogromnu cenu a ne pripremaju kako treba, to uzimaju samo ljudi koji se ne razumeju u morsku hranu a zele da jedu skupo i otmeno.

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 17:33 - pre 214 meseci
Citat:
staticInt: Ribu kod nas ne vredi da uzimas jer nigde nemaju kvalitetnu, prvo ta riba mora da dodje ziva na ledu a onda tako sveza da se sprema, svi restorani vade zamrznuto pa vishe puta odmrzavaju-zamrzavaju.

Očigledno nisi nikad bio u nekom dobrom restoranu kod nas...

Skoro svaka ribarnica dobija ribu na dan-dva ... Ovi na pijaci takođe...

Imaš recimo stari Porto, on je poznat po tome što se tamo može jesto uvek sveža morska riba i postoji više od 10 godina koliko ja znam. Svežu ribu možeš kupiti i na pijaci u Beogradu, i recimo znam da firma "tri ribara" iz Rafailovića u Crnoj Gori svake večeri šalje kombi sa svežom ribom koja je ulovljena preko dana a koju kupuju restorani, ribarnice i sl...

U Langoste-u pored sveže i kvalitetne ribe, plaćaš i ambijent i perfektnu uslugu.

Ikki bar dobija svež losos tunjevinu svako dva dana avionom iz Švedske, riba se ne zamrzava već dolazi sveža na ledu...

Inače, hobotnica pre spremanja mora da se zamrzne, ne znam da li si nekad pokušao da spremaš svežu hobotnicu, ali verujem da se ne bi mnogo razlikovala od kuvanog gumenog đona. Zamrzavanje služi da kristali leda omekšaju meso hobotnice iznutra tako da ona bude sočnija i lepša za jesti... Neke vrste školjki moraju da se zamrznu pre spremanja kako bi bile bezbedne za jelo, jer se one obično ne kuvaju već se samo stavi malo limunovog soka i to je to...

staticInt:
Jednostavno u Srbiji ne postoji ni jedan dobar restoran sa morskom hranom jer:
1) nema dovoljno ljudi koji bi to kupovali
2) to je skupa hrana ako se priprema kako treba

1. Sa ovim se nikako ne slažem.. Otiđi do bilo kog kvalitetnog restorana, ili do ribarnice u Merkatoru npr. tamo se sve razgrabi bukvalno par sati nakon što im stigne roba..
2. U Portu većera za dvoje košta oko 5-6 hiljada, a u Langosteu oko 10-15 hiljada.. Ako ti misliš da to nije skupo, onda stvarno ne znam šta jeste :)

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 17:41 - pre 214 meseci
Citat:

Molio bih da ne lupas gluposti, prvo hobotnica se hvata kad je mala, t.j. kad je mekana a i ako se hvata veca onda mora prvo da se izlupa o kamen na primer kako ne bi jeo djon koji jedes u tim restoranima za hranjenje majmuna.
To za zamrzavanje je teska glupost jer nemas pojma o tome, i za skoljke lupetas gluposti ja sam jeo ostrige zive samo posoljene, nemas pojma molim te vise ne govori o spremanju morske hrane.

Skoljke se kuvaju da bi se ljuska otvorila kao prvo, ne zamrzavaju se kao sto ti lupetas, drugo po meni je najbolje kad se spremaju na belu buzaru itd...
Stvarno nije u redu da pricas o nekim stvarima koje ne znas, ja se malo vise bavim time i mnostvo godina sam sa ocem pripremao razne morske specijalitete i to sveze vadjeno iz mora. A inace se bavim ronjenjem profesionalno tako da sam veoma upoznat u sve sto se tice mora, na svakoj ronilackoj turi na brodu pravimo uglavnom ono sto ulovimo ili naberemo u moru, tako da veoma dobro znam kako se sve sprema i odlicno znam cega ima i cega nema u moru kao i kako se sta odrzava.

Citat:

Bio sam i nemaju nista posebno, a ti placaj kad ima "ljudi" koji ce da kupe.

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 17:59 - pre 214 meseci
staticInt

Možda nemam pojma o kuvanju, ali evo recimo kako spremam sushi od sveže ribe:

ili hobotnicu na Brački način:

Pošto verujem da u životu nisi spremao svežu hobotnicu, jer da jesi, znao bi zašto se ona lupa, a to nije da bi se omekšalo meso. Hobotnici se samo glava lupa, krakovi ne, a lupa se kako bi se mogla lakše očistiti, i kako bi se lakše mogli izvaditi oni kružni zubi.

Za školjke sam već rekao - "Neke vrste školjki moraju da se zamrznu pre spremanja", ključna reč je - neke, što ne znači sve - jer u nekim školjkama žive određene vrste bakterija i parazita, kao naprimer u rečnoj ribi, i zato kada se koristi losos za sushi (sushi je inače presna riba), on mora da se zamrzne prethodno, osim ako ne želiš da dobiješ pantljičaru za kućnog ljubimca, isto pravilo važi i za neke vrste školjki. Naravno ti ako ne želiš ne moraš da zamrzavaš nijedne, ako se vodiš istim principom kao i za pečurke - sve su jestive, neke samo jednom.

Citat:
staticInt: Bio sam i nemaju nista posebno, a ti placaj kad ima "ljudi" koji ce da kupe.

Možeš li mi reći u kojim si to restoranima bio, i šta ti se tačno nije svidelo?

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...18.08.2006. u 22:09 - pre 214 meseci
Lupetas, lupaju se krakovi a glava se vadi napolje bez ikakvih problema zajedno sa zubima i kesom mastila.
BTW tamo je ilustrovano kako zamrznutu hobotnicu spremiti a ne izvadjenu iz mora, jer se hobotnica po pravilu ne zamrzava vec se ziva vadi i priprema ali posto je to malo poveci posao da imas restoran koji dobija zivu pa je tako priprema onda se uglavnom zamrzava jer niko ne kupuje zivu, osim nekih ekskluzivnih restorana na moru.
Inace hobotnicu ne zamrzavas nego posle lupanja je ostavis malo da se meso u kracima opusti a stavlja se na led za to vreme da se ne bi kvarila a ne zamrzava se.

Citat:

Koje neke, ne lupaj, sve skoljke koje poticu iz Jadranskog mora se ne zamrzavaju. Ja jedem skoljke svake godine i evo posle 8 godina mi nikada nista nije bilo niti je ikome, to sto pricas su gluposti.
Nemoj vise da pricas o onome sto ne znas.

A to sto ti verujes zadrzi za sebe, ja sam hvatao godinama hobotnice i sam ih spremao a ti ces da me ucis kako se sprema hobotnica.

Pirossi

Član broj: 7692
Poruke: 234
195.252.90.*

+968 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 00:25 - pre 214 meseci
E, ajd se malo opusti. 100 puta si "upozorio" Venturu da ne lupa i čini mi se da je primio k' znanju.
Razgovarate o kulinarstvu a ne o fudbalu, zaboga.

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 01:37 - pre 214 meseci
staticInt:

Ne želim da se dalje raspravljam sa tobom vezano za pripremanje hrane, očigledno nema poente, a onaj link što sam stavio, to su moje fotke i to sam ja lično spremao, a moja devojka je slikala sve...

Ja bih da ponovim pitanje za tebe - U kojim si to restoranima u Beogradu jeo morsku hranu, i na šta konkretno imaš zamerke?

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 04:59 - pre 214 meseci
Uglavnom sto spremaju po restoranima je pomijarenje a i ne secam se da sam ikada u bilo kom restoranu u Beogradu jeo bolje nego sto je spremano sveze kad se izvuce iz mora. Bio sam u mnogim otmenim restoranima u nekim koje si i ti naveo tamo gore ali ja slabo pamtim imena istih jer se i ne hranim tamo osim kad se odrzava neka proslava u okviru porodice pa se onda okupimo u nekom restoranu.

Jednostavno nasi restorani nemaju kvalitetnu morsku hranu, tako da je najbolje uzimati neka mesishta jer je to najverovatnije sveze i dobro.

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 08:22 - pre 214 meseci

Citat:
staticInt: Zamerka je to sto se ne sprema sveza riba vec se to odmrzava i zamrzava 100 puta to je zamerka, a ni u jednom restoranu u Beogradu ti nemas promet da odrzavas svezu ribu koja bi se redovno dovozila avionom sa primorja.

Bullshit.

Citat:
staticInt:Sto se tice spremanja ti spremaj kako hoces, moze to da se sprema na 1000 nacina ali meni je najbolji onaj koji sam ja opisao, stvar je takodje bitna da hobotnica ne bude velika jer je onda po pravilu mnogo tvrdja, ja sam hvatao sto manje bas iz tog razloga.

Veća hobotnica treba duže da se kuva i to je sve. Hobotnica od 1kg, dovoljno je da se kuva na srednjoj vatri 20-30 minuta, a recimo hobotnica od 2kg treba negde oko sat vremena... Ako se dobro pripremi mekoća je 100% ista, i ne može se ni primetiti razlika.

lucrezia

Član broj: 53549
Poruke: 33
217.24.28.*

+1 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 08:44 - pre 214 meseci
Odlicna klopa je svakako kod "Dace" na Karaburmi, a ako bi hteo nesto romanticnije, sto ne pokusas s nekim od splavova, recimo s "Bahusom"? A ima i odlican italijanski restoran "Borghetto" u Skadarliji. Mali, intiman, a italijanska klopa ne moze da omane!

Uzgred, kakve veze ima priprema hobotnice s ovom temom?

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 11:11 - pre 214 meseci
Bahus je katastrofalno loš... Nikako mu ne preporučujem da ide tamo...

Andreja Dulovic

Član broj: 14570
Poruke: 246
*.adsl.sezampro.yu.

+5 Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...19.08.2006. u 13:29 - pre 214 meseci
bella napoli u zemunu.
imaju i sajt sa opisom, cenama itd: www.bellanapoli.co.yu

Blue^demoN

Profil

icon Re: Dobar restoran u Beogradu ...28.08.2006. u 16:17 - pre 214 meseci
Na cosku, ugao Krunske i Beogradske. Definitivno za tako nesto
You got one life, one chance, gotta do it right

Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Dobar restoran u Beogradu ...

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 54141 | Odgovora: 71 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.